דף הבית עסקים פרופילי חברות סוגי המנויים של לוטונט
סוגי המנויים של לוטונט
עוז דוידי 30/03/14 |  צפיות: 12969

חברת לוטונט מציעה ללקוחותיה מגוון מסלולים אטרקטיביים להשתתפות בהגרלות הלוטו. לכל אחד מן המסלולים יתרונות משלו והמנויים יכולים לבחור את המסלול המשתלם להם ביותר. שני המסלולים העיקריים הם מסלול אישי ומסלול קבוצתי.

מסלול אישי – ניתן להיות מנוי למסלול האישי הן בהגרלות הלוטו והן במשחקי הטוטו. העיקרון המיוחד של המסלול האישי הוא שבמידה וזכית – הכסף שלך, ושלך בלבד. במסלולים האישיים של הלוטו המשתתף יכול לבחור את המספרים בעצמו, או דרך "מאגר המספרים החכם" של לוטונט אשר בנוי על סטטיסטיקות וחישובים מהגרלות קודמות. המנוי האישי משתתף בכל הגרלות הלוטו שמתקיימות לאורך תקופת המנוי.

מסלול קבוצתי – העיקרון מאחורי המסלולים הקבוצתיים הוא העלאת הסיכויים לזכייה על ידי שיתוף מספר גדול של משתתפים וכך שליחה של מספר רב של טפסים. עלות כרטיסי ההגרלה מתחלקת שווה בשווה בין כל חברי הקבוצה ולכן העלויות של הכרטיסים מצטמצמות. במידה ויש זכייה, כל חברי הקבוצה מתחלקים בפרס שווה בשווה. גם המסלול הקבוצתי קיים הן בהגרלת הלוטו והן במשחקי הטוטו.

בנוסף לשני המסלולים הנ"ל, קיימים שני מסלולים מיוחדים נוספים: מסלול ג'וקר ומסלול 777. במסלול הג'וקר ניתן להעלות את הסיכויים לזכייה ע"י צמצום סטטיסטי של המספרים שאנחנו מנחשים. מסלול 777 מאפשר למשתתפים בו להשתתף בהגרלות 777 של מפעל הפיס. לוטונט מתגאה במסלול זה עם 23 זכיות בפרס הראשון.

התמדה בשליחת טפסים מגדילה את הסיכויים לזכייה בפרסים הגדולים, והמסלולים של לוטונט יכולים לעזור לך להתמיד. לוטונט מלווה את המנויים שלה משליחת הטפסים ובמקרה של זכייה דואגת להעברת הפרס לחשבון המנוי. לוטונט יכולה לעזור לכם לחסוך זמן וכסף ולהפוך אתכם למיליונרים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוז דוידי


 


מאמרים נוספים מאת עוז דוידי
 
הגרלת 123 מבית מפעל הפיס
מהי הגרלת 123? כיצד משתתפים בה? ובכמה כסף אפשר לזכות?

סוגי המנויים של לוטונט
לוטונט מציעה מספר סוגי מנויים להגדלת הסיכויים לזכייה בלוטו. מה הם סוגי המנויים?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI