דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר בר מים עדיף על סודה
בר מים עדיף על סודה
אבי 01/05/14 |  צפיות: 3467

זכיית חברת שטראוס מים בקטגוריית בר מים  עם סודה לבית במוצר -  תמי 4 באבל בר בקטגוריית בר מים בפרס מוצר השנה: הרבה יותר טוב מבקבוקי סודה

מים מוגזים וסודה- שונים בתכלית

כמעט אין מי שאינו אוהב שתייה קלה ומים ומוגזים. כיום ניתן למצוא את המים המוגזים בכל קיוסק ומסעדה, ואין דבר מרענן יותר ביום קיץ חם מאשר כוס קרה של מים מוגזים. המים המוגזים גם בריאים מאוד, כיוון שהם אינם כוללים צבעי מאכל, סוכר, ממתיקים או חומרים כימיים אחרים שעלולים להזיק לבריאות. הם כמו מים רגילים, אלא שמוסיפים להם גזים, שאין להם כל השפעה בריאותית.

אך אין לבלבל בין הסודה הנמכרת בבקבוקים לבין המים המוגזים היוצאים ממכשיר בר מים מוגזים. שני הדברים שונים בתכלית מבחינת תהליך הייצור שלהם והאיכות שלהם.

מים מוגזים- טבעי יותר ובריא יותר

הסודה, בניגוד למים המוגזים, היא תוצר תעשייתי. קיימים מפעלים לייצור סודה, אשר בהם מתרחשים תהליכי ייצור שונים במהלכם מוסיפים גזים למים ומכניסים את המוצר אל תוך בקבוקי פלסטיק או בקבוקי זכוכית.

תהליכי ההגזה של הסודה מתבצעים באמצעות מים ופחמן דו חמצני המהולים בלימון, בתהליך רגיל של הגזה- אלא שאחד מחסרונותיו הגדולים של תהליך ייצור הסודה במפעלים, היא הוצאת המינרלים והמלחים המצויים באופן טבעי במים לשם שליטה בטעם הסודה. לאחר התהליך, מוחזרים חלק מן החומרים האלה אל הסודה- אלא שבכמות פחותה ממה שהיה במים קודם. זה גורם לאובדן של הרבה ערך תזונתי החיוני לבריאותנו אשר מצוי במים רגילים באופן טבעי, ואשר אובד בתהליך ייצור הסודה.

לעומת זאת, מים מוגזים היוצאים כתוצאה מפעולת בר מים אינם עוברים תהליכים כימיים או תעשייתיים, כיוון שפעולת ההגזה מתבצעת בתוך המכשיר עצמו. לתמי 4 באבל בר, אם כן, ייתרון משמעותי ביותר על פני הסודה המיוצרת בבתי החרושת, כיוון שהמים המוגזים שהוא מייצר כוללים את כל המלחים והמינרלים החיוניים שמצויים במים הטבעיים.

זוכה תחרות מוצר השנה על חדשנות ואיכות

ואם כבר אתם בוחרים בר מים מוגזים, זכרו שפרס מוצר השנה הוענק השנה לתמי 4 באבל בר בקטגורית ברי המים המוגזים. ואכן, המוצר מוכיח עצמו כחדשני ביותר, ומספק אפשרויות שליטה שונות בטמפרטורת המים ובמידה בה מוסיפים להם גזים (ניתן גם להנות ממים רגילים שמקורם במוצר, למי שפחות חובב את טעמה המעקצץ של הסודה).

בקבוקי הסודה נמכרים במידת הגזה מסוימת, ועל מנת להביא אותם לטמפרטורה שאתם רוצים יש לשים אותם במקרר במשך שעות ארוכות- וזאת בניגוד לבר המים תמי 4 באבל בר, המאפשר לכם לשלוט בלחיצת כפתור פשוטה ולקבל בדיוק את המשקה שאתם רוצים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI