דף הבית מחשבים וטכנולוגיה תוכנה מהפכת תוכנה של מערכת סידור עבודה לעסק המנהל ומשבץ עובדים למשמרות
מהפכת תוכנה של מערכת סידור עבודה לעסק המנהל ומשבץ עובדים למשמרות
איתי א 01/05/14 |  צפיות: 2792

מהפכת סידור העבודה

בהכנת סידור העבודה ישנם רבדים רבים אשר יש – למנהל הסידור -  לתת עליהם את הדעת. החל מהתחשבות בחוקי העבודה בישראל, רצונותיהם ואילוציהם של העובדים, חישוב תנאי המשרה של כל עובד ועובד, מילוי צורכי המערכת ועמידה בחוקיה המנהליים, מענה לאירועים בלתי מתוכננים, קישור למערכת כוח האדם והתשלומים בחברה, שמירה על קשר ויצירת סביבת עבודה נוחה למנהלים והעובדים וכן- תחקור לצורך חישובים המסייעים למעקב אחרי כוח האדם.

ברוב מקומות העבודה – מנהל הסידור הינו בעל תפקיד אשר ניהול הסידור מוגדר לו כתוספת לתפקידו הרגיל, למרות שכאמור – ניהול שכזה מצריך זמן, דיוק ו"יד על הדופק". לצורך כך אנו מציעים מהפכה בניהול סידור העבודה:

מערכת "משמרות.קום - ניהול סידור עבודה אוטומטי" מסייעת למנהל סידור העבודה להקים באופן אוטומטי לחלוטין, לערוך, לנהל ולעקוב אחרי סידורי העבודה בחברה, ומאפשרת לעובדים – ממשק קל ונוח להגשת אילוציהם באופן יעיל ומהיר.

זוהי מהפיכת סידור העבודה של מערכת משמרות: מהצורך "לרדוף" אחרי עובדים/מנהלים, למערכת משותפת מבוססת אינטרנט אשר מאפשרת נגישות יום יום לכל אחד. מהסבך של חוקי מערכת והגדרות ניהוליות, להזנה ישירה והבנה אוטומאטית של כל חוקי החברה- על ידי המערכת. מהשקעת זמן רב בהכנת הסידור- לעשיית סידור מיידי ויעיל - בזמן מועט.

 

בנוסף המערכת מכווינה את המשבץ למציאת פתרונות בזמן אמת במקרים של בעיות לא צפויות, מחפשת עובדים, מתקשרת איתם, ואף מתריאה בעת בעיות שיבוץ שמתבצעות ידנית.

תוכנה לניהול סידור עבודה חוסכת אינספור שעות, מייעלת את יכולות התחקור והשיבוץ של המנהלים, מסייעת לדו-שיח של הארגון עם העובדים וחוסכת המון כסף.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איתי א


 


מאמרים נוספים מאת איתי א
 
מהפכת תוכנה של מערכת סידור עבודה לעסק המנהל ומשבץ עובדים למשמרות
01/05/14 | תוכנה
מערכת "משמרות.קום - ניהול סידור עבודה אוטומטי" מסייעת למנהל סידור העבודה להקים באופן אוטומטי לחלוטין, לנהל ולעקוב אחרי סידורי העבודה בחברה, ומאפשרת לעובדים – ממשק קל ונוח להגשת אילוציהם באופן יעיל ומהיר. המערכת מבצעת מהפך בתחום סידורי עבודה בשל הקלות של הפעלת התוכנה האינטרנטית, אינספור החוקים המסייעים לבצע שיבוץ אוטומטי של עובדים במשמרות. במאמר זה נסקור חלק מהדברים שתורמים לארגון במהפכת סידור העבודה שמערכת משמרות.קום מבצעת בתוכנות סידורי עבודה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI