דף הבית חוק ומשפט הגירה עורך דין לדרכון ספרדי
עורך דין לדרכון ספרדי
lior benezra 18/05/14 |  צפיות: 11977

כדי לעשות סדר בדברים, עליכם לדעת קודם כל מה אומר חוק האזרחות הספרדי החדש. ובכן, הממשלה הספרדית אישרה הצעת חוק אשר מעניקה אזרחות לצאצאי יהודים אשר גורשו מספרד במהלך המאה ה-15. לא רק שאותם צאצאים יהיו זכאים לאזרחות ספרדית, אלא בניגוד לדרישה הקיימת כיום בחוק הספרדי – הם לא יידרשו לוותר על האזרחות הישראלית שלהם. כמו כן, הם לא יידרשו להתגורר למשך שנתיים בספרד. עד היום, דרישות אלה הפחיתו משמעותית מהאטרקטיביות של הדרכון הספרדי בעיני יהודים וישראלים רבים.

עם ביטול ההגבלות האלה, החל גל גדול של פניות ובקשות מצד יהודים וישראלים רבים אשר מעוניינים בדרכון אירופי נחשק. למרות שהליך החקיקה עדיין לא הושלם, כדאי לכם להתחיל בתהליך הבקשה המסורבל והארוך כבר מהיום, כדי לזרז את התהליך ולהקדים את קבלת הדרכון הספרדי.

לשם כך עליכם להיעזר בעורך דין לאזרחות ספרדית. מדוע אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין כדי לקבל דרכון ספרדי או אזרחות ספרדית? משום שעורך דין כזה מתמצא בכל דרישות החוק הספרדי, בכללים השונים, בחוקי האזרחות וההגירה של ספרד ואירופה ובדרישות הספציפיות שמעמידה ממשלת ספרד בפני הפונים. אם תנסו לעשות זאת בעצמכם וללא ליווי מקצועי, אתם מסתכנים בטעות חמורה אשר עלולה לעלות לכם כסף רב, זמן רב ובאבדן האפשרות לקבל דרכון ספרדי.

אצלנו תמצאו עורכי דין לדרכון ספרדי ולאזרחות ספרדית. אנחנו בעלי נסיון בפעילות מול הקונסוליה הספרדית, מול הרשויות בספרד ומול מוסדות הקהילה היהודית בספרד.

אם אתם מבקשים לקבל ייעוץ מקצועי ועזרה אמינה בהוכחת מוצאכם הספרדי –אנו הכתובת עבורכם. אנא צרו עימנו קשר עוד היום כדי לקבל ייעוץ ראשוני וכדי להתחיל בהליך בקשת האזרחות הספרדית בליווי עורך דין לאזרחות ספרדית.

אנחנו מתמחים באזרחות ספרדית לצאצאי מגורשי ספרד, בדרכון ספרדי, באזרחות ספרדית ליוצאי מרוקו, באזרחות ספרדית ליוצאי טורקיה, ובכל התנאים הנדרשים לקבלת אזרחות ספרדית אשר תקל על החיים שלכם ושל בני משפחתכם בעתיד


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 lior benezra


 


מאמרים נוספים מאת lior benezra
 
מהי פשיטת רגל ומדוע היא לצערנו נפוצה כל כך
בתקופה האחרונה עסקים רבים קורסים ואנשים פרטיים נקלעים למבוי סתום כשהגוף היחיד שיכול להושיע אותם הוא לצערנו בית המשפט שאליו פונים בתחינה לקבל הפטר מהחובות.

עורך דין לדרכון ספרדי
18/05/14 | הגירה
האינטרנט מוצף לאחרונה במידע בנושא חוק האזרחות הספרדי החדש. חלק מהמידע הזה נכון, וחלקו שגוי לחלוטין.

על הצעת חוק האזרחות של ממשלת ספרד
סקירה קצרה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI