דף הבית עיצוב ואדריכלות אדריכלות מדריך קניית שערים
מדריך קניית שערים
אורנה צורים 20/04/09 |  צפיות: 2737

טיפים לבחירת שער כניסה לבית

ע"י אורנה צורים -  צורים אדריכלות פנים - WWW.ISKATOVA.CO.IL

כאשר אנו בוחרים שער כניסה לבית  עלינו להתחשב במספר נקודות חשובות, אופי המבנה נוחות התפעול וגודלו של השער. כיום מוצעים בשוק מאות דגמים, במגוון חומרים, שערי מתכת שהם הפופולריים ביותר, שערי עץ, שערי פלסטיק, שילובים בשערים של מתכת וזכוכית או עץ וכו'...

ברוב המקרים כאשר אנו זקוקים לשער כניסה מתלווה אילו גדר או שער לחניון ולכן אנו זקוקים למוטיב עיקרי בשער שילווה את כל העיצוב החיצוני, היום שערי המתכת בשילוב חלונות זכוכית חלבית הם האופנתיים ביותר מכיוון שהם נותנים מראה קליל יותר משערי מתכת מלאים, ניתן ליצור במתכת אפקטים אומנותיים ולכן רוב השערים היותר מפוארים עשויים במתכת בשילוב אלמנטים של נפחות הנותנים לשער מראה יוקרתי, אם הנך גר בבית אבן כפרי בוודאי שתבחר בשער עשוי ברובו עץ וכמובן גדר משלימה, אם אתה גר במבנה מודרני יותר תרצה שער שמשתלב באופיו של הבית.

תפעול השער אף הוא נקודה חשובה,  למבנים גדולים ונוחות מקסימלית עדיף להתקין שער חשמלי המופעל על ידי אינטרקום פנימי מתוך הבית וקודן חיצוני המאפשר כניסה של באי הבית בנוחות המקסימלית. כך נשמור מפני כניסה של אורחים לא רצויים.

טווח מחירי השערים הוא  רחב, כאשר הנך מעוניין בשער עליך להתייעץ עם אדם אשר מבין בתחום כמו מעצב פנים או אדריכל, על מנת להבין את מחירי השערים שנוטים להשתנות  לפי הדגם המידות וקושי העבודה כדאי לקבל הצעת מחיר מפורטת על כשלושה דגמים שמוצאים חן בעניכם, ולבדוק עם יותר משלושה מסגריות.

הקפידו על איכות העבודה, בקשו לראות המלצות ואף שערים שנעשו על ידי אותו בעל מקצוע, אל תתפתו למחיר זול מדיי שעלול לבוא לידי ביטוי באיכות החומר, דרשו סקיצה מסודרת לפני תחילת העבודה שעליה חתום בעל המקצוע ובה מפורטים: מידה כללית, עיצוב השער ומפרט החומרים.

בשערים חשמליים חשוב לדעת היכן מיוצרת המערכת החשמלית, מערכת פשוטה מדיי נוטה לתקלות רבות שיגזלו מכם זמן ושלוות נפש, זכרו עדיף להשקיע באיכות וכך ישמר השער לאורך זמן רב.

גימור חיצוני של השער הינו חשוב מאד, דרשו לדעת את רמת הגילוון השומרת על השער מחלודה ודרשו צביעה בתנור כך שהצבע  לא ידהה במשך הזמן.

שער כניסה לבית מעיד על אופיו. כל שנותר לי הוא לאחל לכם בהצלחה בבחירה,  ותתחדשו!   WWW.ISKATOVA.CO.IL


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורנה צורים


 


מאמרים נוספים מאת אורנה צורים
 
המדריך לעיצוב ותקני מדרגות- www.iskatova.co.il
מדרגות מוסיפות עניין עיצובי לחלל ומשלבות פונקציונליות ויופי. מדרגות הן הרבה יותר ממדרגות גרידא. אחרי הנהייה של המאה העשרים לדינמיות המלאכותית המנוכרת של הדרגנועים והמעליות - חוזרות המדרגות, יחד עם הממד האנושי והמגע העיצובי המתאים לו

מדריך קניית שערים
20/04/09 | אדריכלות
מדריך לבחירת שער שיתאים לאופי בית המגורים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI