דף הבית תחבורה ורכב רכב היתרונות ברכישת רכב יד שניה מיבואן מורשה
היתרונות ברכישת רכב יד שניה מיבואן מורשה
מיכאל רומנסקי 20/05/14 |  צפיות: 2861

אם אתם מחפשים רכב יד שנייה, כמו רוב אזרחי ישראל הזקוקים לרכב בשביל כל צרכי היום-יום, דעו לכם כי ישנו שירות חדש שעוצב בכדי לענות על צורך חזק מאוד שהתפתח עם השנים. תעשיית הרכב העולמית מייצרת מדי שנה עשרות דגמים שונים של רכבים בכל מיני רמות גימור וביצועים. לא משנה מה החברה האהובה עליכם או הדגם המועדף עליכם, מחירי הרכבים בישראל יקרים למדי.

מחירי הרכבים החדשים בארץ מובילים את רובנו לרכישה של רכב יד שנייה לפחות פעם אחת בחיים, ולרוב אף יותר. מדי שנה רבים מאוד בוחרים לרכוש מיצובישי יד שניה, שכן הם מכירים את האיכות של הרכב היפני החזק, אך אם תשאלו אותם, למרות האמון ברכב האיכותי, כולם היו מעדיפים לרכוש אותו מיד ראשונה, ולהרגיש בטוחים עוד יותר עם הרכישה שלהם.

הפיתרון שמציע יבואן הרכב לרוכשים המבקשים לא להתפשר על איכות הרכב שלהם, בטיחותם על הכביש וחווית הנהיגה שלהם הוא פיתרון יצירתי, חכם, וכזה שמהווה מענה נוח וזמין לכולם לרכישה של רכב חזק וטוב. אפשרות המימון, אפשרות הטרייד אין, והאפשרות לקבל רכב שנבדק ואושר הופכים את הרכישה למהלך בטוח ורב-אפשרויות, כך שמסך המגבלות מוסר, וניתן לבצע בחירה נכונה ומתאימה עם כמה שפחות פשרות.

היתרונות של רכישת רכב יד שנייה מהיבואן המורשה

יתרונות:

-          ביטחון - כשאתם רוכשים רכב מיד שנייה, אין לכם הרבה גיבוי. פרט להבטחה של בעל הרכב כי הוא רופא, ונסע על הרכב לאט, בזהירות, ורק למרחקים קצרים, ואולי אפילו שהוא טיפל בו רק במוסך המורשה, אין לכם הרבה גיבוי. אפילו אם הרכב עבר בדיקה לפני הרכישה ונמצא תקין, אין בכך הבטחה, ובעצם מהרגע ששילמתם והבעלות הועברה, אתם לבד. רכישה של אותו הרכב ישירות מהיבואן מאפשרת לכם להישען על הידע שלו, האחריות שלו והשם הטוב שלו כבעל עסק גדול, כי הרכב תקין ובמצב טוב.

-          טרייד אין - אם כמו רבים אחרים כבר רכשתם בעבר יונדאי יד שניה (אחד מרכבי היד-שנייה המבוקשים ביותר), אתם בוודאי מודעים לקושי של מכירת רכב בשוק. מפרסום המודעה לתוך שוק מוצף בו המודעות מתעדכנות ללא הרף, דרך שיחות טלפון החוזרות על עצמן שוב ושוב עם אותן השאלות, ועד לפגישות שלא יוצא מהן דבר פרט לבזבוז זמנכם היקר. המתח גובר, ובסוף אתם מתפשרים על מחיר שלא רציתם. כשאתם ניגשים ליבואן, אתם מדלגים באלגנטיות על כל המכשולים הללו, ומקבלים זיכוי על הרכב שלכם לצורך רכישה ממגוון רכב של רכבים.

מימון ומגוון - פתח לאיכות חיים

-          אפשרויות מימון - עוד יתרון אדיר לרכישת רכב יד שנייה מהיבואן הוא אפשרויות המימון הזמינות כאשר רוכשים רכב מחברה מבוססת בעלת שם והון. אפשרויות המימון פותחות בפני רוב הישראלים דלת לעולם של רכבים איכותיים ברמה שהשוק הרגיל לא מאפשר להם לרכוש. במילים אחרות, אתם יכולים לעמוד בתקציב שלכם וליהנות מרכב איכותי במיוחד.

-          איכות חיים - רכב איכותי מעלה את איכות החיים הרבה יותר מאשר רכב פשוט או ישן. רכב יד שנייה לא חייב להיות באיכות נמוכה, ועם אפשרות המימון והטרייד אין אתם יכולים למצוא את עצמכם פתאום מול שפע של דגמים איכותיים שלא ידעתם כי אתם יכולים להרשות לעצמכם, שכן האמת היא שלא יכולתם, עד שהשירות החדש הזה הושק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכאל רומנסקי


 


מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי
 
קווים לדמותו של מיצובישי אאוטלנדר phev
30/06/14 | רכב
כשמדברים על רכב חשמלי היברידי, מתכוונים לכזה המבוסס על שילוב מנועים. דגם האאוטלנדר phev מציע זאת בדיוק: פועלים בו, זה לצד זה, שני מנועים חשמליים, כל אחד מהם בנפח 82 כוח סוס, והם אחראיים על הנעת הגלגלים. את המשוואה משלים מנוע בעירה חשמלית (מנוע בנזין) בנפח של 2.0 ליטר (121 כ''ס), אשר מקבל על עצמו, מעבר להנעת הגלגלים, גם תפקיד של מחולל חשמלי לטעינת הסוללה.

מיצובישי אאוטלנדר phev - ליהנות ממכונית נפלאה
29/06/14 | רכב
מיצובישי, הנחשבת לאחת מחברות הרכבים הבולטות כיום, מציעה לנו בכל תקופה רכבים חדשניים ואיכותיים מאד. הפעם היא מביאה לנו, בעזרת חברת כמוביל, את האאוטלנדר phev, שהיא ללא ספק אחת המכוניות פורצות הדרך שניתן למצוא כיום.

ביטוח רכב - למה לשים לב
29/06/14 | ביטוח רכב
כמו כל מוצר ביטוחי אחר, גם ביטוח רכב נחשב למומלץ מאד והוא מוצע על ידי חברות הביטוח השונות בארץ. ביטוח רכב מציע למבוטחים כיסויים ביטוחיים חשובים ביותר, בין אם עבור הרכב עצמו ובין אם עבור הנהג שבו או נוסעיו. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח חובה, ביטוח מקיף לרכב או ביטוח צד ג', כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא.

בנק ירושלים משיק שירות קבלת הלוואות און ליין, ללקוחות כל הבנקים
29/06/14 | הלוואות
בשנים האחרונות, עלו הוצאות המחיה של הישראלי הממוצע באופן משמעותי. הדבר לא רק מקשה על ההתנהלות, אלא גם מצריך מחשבה מחוץ לקופסה ופניה לאי אילו פתרונות מימון ואשראי.

יונדאי i10 מול יונדאי i20
29/06/14 | רכב
לא פשוט למצוא את המכונית המתאימה. השפע הכל כך רב של דגמי המכוניות המוצעים לנו כיום, הפיתוחים הרבים בתחום וגם הצרכים שמשתנים עם הזמן, הופכים את משימת מציאת המכונית המושלמת ללא פשוטה.

יונדאי i10 מול יונדאי i20 - ההשוואה המלאה
27/06/14 | רכב
יונדאי, ענקית הרכב הדרום קוריאנית, אחראית לכמה מהדגמים הפופולאריים ביותר בישראל. מקום מרכזי, מהבחינה הזו, תופסים שני דגמים עיקריים: הראשון הוא דגם המיני i10, והשני דגם הסופר מיני i20. אז מה עומד בבסיס הדגמים המובילים האלה? ומה היתרונות של כל אחד מהם?

ביטוח דירה - כיצד ליהנות מהמענה הטוב ביותר
לא משנה כמה עלתה לכם הדירה, שבה אתם מתגוררים היום, או כמה רכוש יש לכם, סביר שהם חשובים לכם לא מעט וגם עולים לא מעט כסף. במיוחד בשביל זה מוצע לכם ביטוח דירה, המציע כיסוי במקרים שבהם נגרם נזק הן לתכולה שבבית והן למבנה עצמו.

פתרונות אשראי חוץ בנקאי של Cal: כל האפשרויות
27/06/14 | הלוואות
המציאות הכלכלית של שנת 2014 מאלצת רבים מאיתנו לשנות את חוקי המשחק. כאשר הוצאות המחיה עולות, וכאשר המצב בחשבון הבנק הופך לנזיל יותר ויותר, עולה לא פעם הצורך להתבסס על פתרונות אשראי. בהקשר הזה, על רקע הקשיים שמערימים הבנקים, נראה כי האשראי החוץ בנקאי מקבל עדיפות בעיני לא מעט אנשים, ומסיבות ברורות.

כל מה שחשוב וכדאי לדעת על ביטוח תאונות אישיות
רוצים לרכוש ביטוח תאונות אישיות ומתלבטים? סוכן הביטוח שלכם הציע לכם לרכוש את הביטוח הזה, אולם אתם לא בטוחים שהבנתם בדיוק מה הוא מציע, ובכלל - עד כמה הוא כדאי? אם כן, ובעיקר כדי לעשות לכם קצת סדר בבלאגן, ריכזנו עבורכם את כל המידע שחשוב וכדאי לדעת רגע לפני שרוכשים את הביטוח הזה. אז, קדימה, קחו נייר ועט ורשמו את ההערות הבאות.

רכישת רכב יד שניה מיבואן מורשה - על היתרונות שברכישה כזו
27/06/14 | רכב
לא בכדי בוחרים רבים באפשרות של רכישת רכב יד שניה מיבואן מורשה. אמנם אפשר גם לבחור ברכישה דרך אדם פרטי או מגרש למכירת רכבים מכל הסוגים ומכל המינים, ובכל זאת, רכישה כזו מציעה לנו לא מעט יתרונות, שלא תמיד מוצאים ברכישות אחרות. מדוע כדאי לרכוש רכב באופן זה ומהם יתרונותיה של רכישה שכזו? התשובה, לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI