דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים Lana Del Rey (לנה דל ריי) מגיעה לישראל - אלפי כרטיסים נמכרו כבר..
Lana Del Rey (לנה דל ריי) מגיעה לישראל - אלפי כרטיסים נמכרו כבר..
יוני אברהם 24/05/14 |  צפיות: 2985
לנה דל ריי בישראל - כשאיכות פוגשת מקוריות

המופע של לנה דל ריי בישראל מספק לקהל הישראלי הזדמנות פז ייחודית ליהנות ממופע ברמה הגבוהה ביותר עם זמרת מהטובות ביותר שיש כיום בעולם.

לנה דל ריי ידועה במופעים הייחודיים שהיא מעלה לבמה ובהשקעה העצומה שלה בכול מופע. לצד אלו דל ריי ידועה בעולם המוזיקה במקוריותה הרבה, בכך ששינתה נוהגים של שנים בעולם המוזיקה וכמבשרת של עידן חדש במוזיקה המודרנית. כמובן מעל כול אלו מרחפת דמותה המוסיקלית של לנה דל ריי שידועה באיכות הווקאלית שלה ובסגנון השירה המרשים שלה, סגנון ייחודי שהפך לסימן ההיכר שלה ולסיבה העיקרית לכך היא נערצת על רבים מאוהבי המוסיקה. כל אלו גורמים לכך כי המופע של lana del rey בישראל הופך להיות הלהיט של הקיץ ומדוע עבור כה הרבה ישראלים המעוניינים לקחת חלק במופע של Lana del Rey כרטיסים הם מצרך מבוקש כל כך, עד אשר הם נחטפים ואוזלים מהר מן הצפוי ומקשים על רכישתם.

אל דאגה, אנחנו כאן בשבילכם! לרכישת כרטיסים למופע של לנה דל ריי בישראל >>

הפקה, הפקה ושוב הפקה

כל זאטוט יודע בוודאות כי גם הזמרת הכי גדולה והכי מצליחה בעולם תטביע את חותמה בהופעה רק אם ההפקה שמלווה אותה תקפיד על איכות ההפקה ועל מתן מענה לכל הצרכים של הזמר ולא פחות חשוב מכך של הקהל במופע.

בכל הקשור למופע של לנה דל ריי בישראל, אנו יכולים להיות רגועים!

טוב לדעת כי ההפקה בידיים טובות ובטוחות. המפיק הכול יכול אודי אפלבויים לקח על עצמו את מלאכת ההפקה של דל ריי, מה שמבטיח לנו תוצאות איכותיות במיוחד ומאפשר לנו לקנות כרטיסים בלב שקט ובידיעה שנהנה.

אפלבויים אשר הפיק מופעי ענק בארץ ומביא לכאן גם את ג'סטין טימברלייק, ידוע ברמתו הגבוהה ובעובדה כי אינו מתפשר בשום נושא ופרט במופעיו.

עכשיו, כשכל הפרטים ידועים, מה נותר לנו עוד לעשות? לקנות כרטיסים כמובן ועדיף כמה שיותר מהר - לפני שיאזלו מהקופות לחלוטין!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוני אברהם


 


מאמרים נוספים מאת יוני אברהם
 
Lana Del Rey (לנה דל ריי) מגיעה לישראל - אלפי כרטיסים נמכרו כבר..
המופע של לנה דל ריי בישראל מספק לקהל הישראלי הזדמנות פז ייחודית ליהנות ממופע ברמה הגבוהה ביותר עם זמרת מהטובות ביותר שיש כיום בעולם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI