דף הבית עסקים עסקים קטנים ובינוניים חנות מנעולים בתל אביב
חנות מנעולים בתל אביב
אלי מנעולים 07/06/14 |  צפיות: 5539

אף אחד מאיתנו אינו שש לרעיון של רכישת אופניים חדשים, במיוחד אם אלו חשמליים או בעלי ערך רב. נכון הדבר גם לגבי קטנוע המהווה כלי ניידות מהותי ויומיומי בעיקר בתל אביב. בשמירה על כל נכס שהוא, חשובה ביותר היא מערכת הנעילה המגנה בפני גניבה ופריצה.

כיום ניתן למצוא בכל חנות מנעולים בתל אביב סוגרים איכותיים לאופניים ולאופנועים אולם חשוב לדעת לבצע את הקנייה הנכונה. לא כל חנות מנעולים מוכרת את כל הסוגים הקיימים כיום ולא כל המנעולים מתאימים לכל סוגי האופניים או האופנועים. על מנת למגן את עצמנו מפני מקרים של גניבה או הרס רכוש, חשוב להתאים את סוג המנעול ואת אופן הנעילה האיכותי ביותר בהתאם למבנה המנעול ולכלי הננעל. מנעולן בתל אביב יכול להציע מנעולים שונים במגוון מוגבל ולרוב המלצות המוכרים יהיו מוטות ולא אובייקטיביות.

בחירת מנעולים לאופנועים וקטנועים

אופנועים וקטנועים הינם בין הכלים היותר גניבים כיום בתל אביב ובערי המרכז בכלל ולכן בבחירת חנות מנעולים בתל אביב חשוב לוודא שהיא מציעה מגוון רחב של סוגי מנעולים בהתאמה לשימושים שונים. מנעולים לקטנועים צריכים להיות עמידים בפני מכשירים חדים בהם נעשה שימוש בגניבה ואילו אופנועים גדולים יותר – רצוי להשתמש לצורך נעילתם במנעול דיסק על שני הגלגלים, זאת בנוסף לשרשרת רגילה, העבה ביותר שתוכלו למצוא בכל חנות מנעולים בתל אביב.

בחירת מנעולים לאופניים

לא כל זוג אופניים צריכים את המנעולים העבים ביותר. במידה והאופניים מאוחסנות במקום פרטי או במחסן, אפשר להשתמש במנעולי שרשרת ומנעולי רתק שונים המספקים מענה איכותי ויעיל לאבטחה של האופניים שלכם. כל חנות מנעולים בתל אביב מחזיקה מנעול ממוצע שיכול לשרת נאמנה את נעילת האופניים שלכם מבלי להסתכן בגניבה או נזק אחר לרכוש שלכם. יחד עם זאת, אופניים יקרים יותר רצוי למגן באמצעות מנעולים עבים יותר, במידה ומנעול האופניים מסר להיפתח תזדקקו לשרותי פורץ מנעולים בתל אביב, חשוב פנו לפורץ מנעולים מוסמך המציג תעודת הכשרה כולל אישור משטרה לעסוק בפריצה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אלי מנעולים

אלי מנעולים שירות מנעולן מקצועי 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע



 


מאמרים נוספים מאת אלי מנעולים
 
כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על התקנת מנעול כספת
מהם מנעולי כספת? מהם היתרונות שבהתקנת מנעול כספת? מי יכול לבצע עבורנו התקנת מנעול

כספת?


האם טיפול פנים דורש מכון מקצועי?
התשובה היא כן ולא. ישנם טיפולים מסוימים אותם רצוי לקבל במקום מורשה ובאופן מקצועי, בדרך כלל מכונים מכוני יופי וטיפוח המתמחים בתחום, וישנם טיפולים פשוטים יחסית להם תספיק קוסמטיקאית פרטית לאו דווקא רפואית.

עבודות נגרות מעץ מלא הן עבודות שצריכות להתבצע בחוכמה ועל פי תכנון מוקדם
16/12/15 | תעשייה
עיבוד העץ יכול להתבצע במגוון רחב של צורות והוא מיועד להשיג שתי מטרות: הוזלת העלויות של העץ לכל יחידת שטח, והפחתת משקל העץ לכל יחידת שטח.

חנות מנעולים בתל אביב
בים שמדובר באופניים או באופנוע, בין אם מדובר בנעילת כלי הרכב שלנו ואפילו חניון הבית – פעולות אלו הן המגוננות עלינו מפני אבדן של רכוש יקר והיקלעות למצבים לא נעימים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI