דף הבית ביטוח ביטוח רכב תיקונים ובדיקות לרכב- מתי? כמה? למה?
תיקונים ובדיקות לרכב- מתי? כמה? למה?
hatest 09/06/14 |  צפיות: 13551

אם אתם דואגים לרכב שלכם, אחד הנכסים היקרים ביותר שיש ברשותכם, אתם רוצים לוודא שהוא מקבל את הטיפולים התקופתיים שהוא צריך לקבל, ושהוא מקבל אותם בזמן. טיפולים אלה נקבעו על ידי יצרן הרכב על מנת להבטיח שהרכב מקבל, לאורך חייו, את התנאים הטובים ביותר לתפקוד מיטבי והארכת חייו למקסימום. הטיפולים לרכב כוללים למעשה שורה של תיקונים ובדיקות, בדרך כלל קטנים בהיקפם, המיועדים לתחזק את המערכות השונות ברכב לאורך זמן.

לתקן את הבעיה כשהיא קטנה

אותו הדבר נכון לגבי תיקונים שצריך הרכב לעבור. לעיתים אנחנו מרגישים שמשהו לא בסדר ברכב, ולפעמים אנחנו יכולים גם להעלות השערה לגבי מקור הבעיה, אבל מבחינתנו כל עוד הרכב נוסע, אין צורך לעשות שום דבר. גישה כזאת היא הגורם בסופו של דבר, לכך שאנשים נכנסים למוסך ומשלמים הוצאות גדולות על תיקונים גדולים. כאשר אתם מגלים בעיה כלשהי ברכב, גשו מוסך בירושלים או בכל מקום אחר ותקנו אותה במספר מאות שקלים, ובכך תמנעו ממנה מלהתפתח לבעיה ממשית שתיקונה עלול לעלות אלפי שקלים רבים.

לערוך את הבדיקות הנדרשות לרכב

הדבר נכון גם לגבי בדיקות. אם אתם צריכים לבדוק את הרכב עשו זאת בזמן, וודאו שמערכות הרכב מתפקדות היטב, ושאתם יכולים להיות בטוחים ורגועים בנסיעה שלכם. בדיקות כאלה יכולות לכלול בדיקת חורף, בדיקת הרכב לפני טסט וכמובן בדיקת הרכב לפני קניה. אתם עומדים לרכוש רכב שיסיע את כל בני משפחתכם, ואתם לא רוצים לנסוע ברכב הזה אם הוא סובל מבעיית בטיחות קשה. רק בדיקת רכב לפני קניה תוכל לחשוף בפניכם את כל הבעיות שיש ברכב, אם יש כאלו, ולתת לכם מושג לגבי רמת הבטיחות ורמת הפונקציונליות של מערכות הרכב.

לאמץ תרבות נכונה של טיפול ברכב

הטיפול שלכם ברכב צריך להתבסס על תפיסה של בדיקות תקופתיות ותחזוק קבוע של מערכות הרכב, ובנוסף לכך טיפול בבעיות וביצוע תיקונים על פי הצורך, ולפני שהבעיות הופכות להיות בעיות יסודיות והיקפיות שגם עלות התיקון שלהן הופכת להיות גדולה. ככל שתאמצו לעצמכם תרבות מסודרת יותר סביב הטיפול ברכב, כך ההוצאות שלכם על הרכב יקטנו, והבטיחות שלכם ושל בני משפחתכם תעלה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 hatest


 


מאמרים נוספים מאת hatest
 
תיקונים ובדיקות לרכב- מתי? כמה? למה?
09/06/14 | ביטוח רכב
לעיתים אנחנו מרגישים שמשהו לא בסדר ברכב, ולפעמים אנחנו יכולים גם להעלות השערה לגבי מקור הבעיה, אבל מבחינתנו כל עוד הרכב נוסע, אין צורך לעשות שום דבר. גישה כזאת היא הגורם בסופו של דבר, לכך שאנשים נכנסים למוסך ומשלמים הוצאות גדולות על תיקונים גדולים. כאשר אתם מגלים בעיה כלשהי ברכב, גשו מוסך בירושלים או בכל מקום אחר ותקנו אותה במספר מאות שקלים, ובכך תמנעו ממנה מלהתפתח לבעיה ממשית שתיקונה עלול לעלות אלפי שקלים רבים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI