דף הבית עסקים עסקים - אחר גנרטורים למכירה- לקנות רק איכותי
גנרטורים למכירה- לקנות רק איכותי
בני רימון 30/06/14 |  צפיות: 2431

החלטתם לשכור גנרטורים לאירוע המתקרב שתכננתם. כדי שכל ההכנות יעלו יפה והאירוע יצליח, יש כמה דגשים חשובים בבחירת גנרטורים, מבחירת השכרת החברה ועד הגנרטור עצמו.

הרבה דברים תלויים כדי שהאירוע יצליח. תיכנתם הכל עד לפרט האחרון- מרשימת השירים ועד הכנת מצגת תמונות ,כדי שהאירוע יעבור בהצלחה, עליכם לבחור גנרטורים מחברה שניתן לסמוך עליהם שתספק לכם גנרטור מתאים ותעמוד לרשותכם במקרה של תקלה.

הגיעו מוכנים עם פרטים מדויקים בכדי שיוכלו להתאים עבורכם גנרטורים מתאימים
ראשית השכירו את הגנרטורים מחברה שהמציעה מגוון רחב של גנרטורים בגדלים ובהספק שונים. וודאו כי ישנה אחריות כי הגנרטורים יפעלו היטב וכראוי בעת האירוע ובקשו "כיסוי" במקרה של תקלה -האם החברה מספקת מיידית גנרטור חלופי? בררו כיצד החברה ערוכה למקרים של תקלה- מגנרטור שאינו פועל בשטח ועד גנרטור ששובק חיים באמצע האירוע.
כמו כן, כדאי לברר האם יש לגשת לאסוף את גנרטור או שהחברה מציעה שירותי הובלה למקום האירוע, לעיתים כדאי להוסיף סכום כסף בעבור הנוחות שיש מי שדואג להובלת והצבת הגנרטורים בשטח, מבלי לטרטר אתכם .

לאחר בחירת החברה להשכרת גנרטורים, הגיעו מוכנים עם פרטים מדויקים בכדי שיוכלו להתאים עבורכם גנרטורים מתאימים.כאשר אתם משכירים גנרטורים, חברת הגנרטורים תספק לכם גנרטור על פי המידע שתתנו בידיה, לכם עליכם להגיע עם מידע מדויק ככל האפשר.
כתבו לכם היכן מתקיים האירוע, באלו תנאי שטח, אלו מוצרים חשמליים על הגנרטורים  להפעיל- כולל הערכת ואט, כמה חיבורים (שקעים) עליו להכיל,עבור מטעני הנייד של כל האורחים או רק של מחשב בודד? כמו כן חשבו מה משך האירוע שאתם מתכננים, כולל הוספת כמה שעות לפני ואחרי.
כאשר תגיעו עם כל הפרטים האלו, יוכלו להתאים עבורכם גנרטור שיש די חשמל עבור כל האירוע שתכננתם, ולא מעט מדי. הגנרטורים יתאימו מבחינת תנאי השטח ויכילו את המספר המתאים של חיבורים חשמליים. במידת הצורך, תועלו להוסיף מפצל שקעים למשל.

הקפידו על בחיר חברה להשכרת גנרטורים שניתן לסמוך עליה והתאימו את הגנרטורים לצרכים שלכם בשטח האירוע. אמנם מדבר בהשקעה ובטרחה נוספת לפני האירוע, אך אין ספק שההשקעה הזו תשתלם כאשר האירוע ירשים את כל האורחים ויתנהל כראוי ללא תקלות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 בני רימון


 


מאמרים נוספים מאת בני רימון
 
גנרטור מושתק - שקט זו לא מילה גסה
גנרטור מושתק הוא גנרטור אחר, יכולותיו של גנרטור מושתק עולות בכמה מידות על אלו של גנרטור רגיל מבחינת יעלות אנרגטית, תעפולית, חסכוניות והספק - זהו כיום הגנרטור הכי משתלם !

גנרטורים למכירה- לקנות רק איכותי
החלטתם לשכוראו לקנות גנרטורים לאירוע המתקרב שתכננתם. כדי שכל ההכנות יעלו יפה והאירוע יצליח, יש כמה דגשים חשובים בבחירת גנרטורים, מבחירת השכרת החברה ועד הגנרטור עצמו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI