דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים עיצוב חדרי שינה
עיצוב חדרי שינה
נווה 16/07/14 |  צפיות: 3126

עיצוב של חדר שינה צריך לקחת בחשבון שני פרמטרים מרכזיים: פונקציונליות ומראה או אווירה. בתכנון של חדר שינה ישנה שורה של שיקולים שצריך לעשות על מנת להבטיח שחדר השינה מספק את הסביבה הנוחה ביותר עבור המשתמשים בחדר השינה, ומצד שני מספקים גם את המראה הנדרש, ואת האווירה הנעימה הנדרשת. ארון בגדים, מיטה זוגית, שידות פרטיות, שידת טואלט, מנורות לילה, וילון, שטיח או שטיחונים ועוד שורה של פריטי עיצוב שאפשר לפזר ברחבי חדר השינה, כל אחד מהפריטים הללו צריך להתכתב עם הפריטים האחרים מבחינה עיצובית, ולספק את הצרכים הפונקציונליים של המשתמשים בחדר השינה.

אפשרויות עיצוב מגוונות שאולי אינכם מכירים

מן הסתם, הדרך הנכונה ביותר לעצב חדר שינה תחת תנאים אלה היא באמצעות איש מקצוע המתמחה בתחום של עיצוב חדרי שינה. מעצב פנים כזה יכול לשנות לחלוטין את חוויית העיצוב ואת התוצאה הסופית שתתקבל. כך למשל, עבור אנשים רבים, הדרך היחידה לעצב את קירות הבית היא לצבוע אותם בצבע האהוב ולתלות עליהם תמונות אטרקטיביות. מעצב פנים מקצועי יוכל לחשוף אתכם גם לאפשרויות אחרות כדוגמת מדבקות קיר המאפשרות לכם להדביק מדבקה אחת על כל הקיר, כשהמדבקה הזו צבועה בדיוק בגוון האהוב עליכם, עליה מודפסות תמונות שבחרתם להדפיס, בין שמדובר בתמונות של ממש, ובין שמדובר באלמנטים עיצוביים כמו דוגמא מרהיבה של פרח החצב, או אלמנט עיצובי כלשהו שמתאים לעיצוב הכללי של חדר השינה.

כללי עיצוב ברורים לעיצוב חדרי שינה

עיצוב חדרי שינה משלב גם שורה של פרמטרים מקצועיים כמו שילובי צבעים, שימוש בחומרים, תכנון המרחב הפנימי של החדר, תכנון חופש התנועה בחדר, מרחב האחסון ביחס למרחב התנועה וכדומה. כל אלה הם פרמטרים מקצועיים שמרבית האנשים אינם מודעים אליהם כלל, אך בסופו של דבר הם אלה שיחוו אותם בתכנון לא נכון שיבוצע. מעצב פנים מקצועי מבצע את תכנון חדר השינה והעיצוב שלו, בהתאם לכללים ברורים הקבועים בעולם עיצוב הפנים, ומאפשר לכם לשלב את הדמיון, את כושר העיצוב שלכם, ואת ההעדפות האישיות שלכם עם כללים ותאוריות מקצועיות מעולם עיצוב הפנים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נווה


 


מאמרים נוספים מאת נווה
 
עיצוב חדרי שינה
עיצוב של חדר שינה צריך לקחת בחשבון שני פרמטרים מרכזיים: פונקציונליות ומראה או אווירה. בתכנון של חדר שינה ישנה שורה של שיקולים שצריך לעשות על מנת להבטיח שחדר השינה מספק את הסביבה הנוחה ביותר עבור המשתמשים בחדר השינה,

מערכות ישיבה
16/07/14 | ריהוט
מערכות ישיבה הוא מונח גג הכולל בתוכו שורה של מערכות הכוללות כסאות ושולחנות ומיועדות, פשוטו כמשמעו, לישיבה. ישיבה היא פעולה שאנחנו עושים פעמים רבות ביום, במהלך שעות ארוכות בכל יום. ישיבה בסלון, ישיבה במטבח, ישיבה בפינת האוכל, ישיבה בגינה או במרפסת, ישיבה במשרד, ישיבה במסעדה או בבית הקפה, ישיבה במרפאת השיניים וישיבה בעצם בכל מקום שבו אנו מבקרים במהלך היום. אותם סטים של כסאות ושולחן המאפשרים לנו לשבת במקום בו אנחנו נמצאים נקראים למעשה מערכות ישיבה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI