דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים טיפים לרכישת דלתות כניסה
טיפים לרכישת דלתות כניסה
רון דלתות 21/07/14 |  צפיות: 2921

במאמר זה נספק עבורכם מידע עבור קולקציית דלתות כניסה ופנים, אשר יסייע לכם להגיע אל הדגמים המובילים והעמידים ביותר בשוק. דלתות הכניסה של הקולקציות החדשות מאפשרות לכם ליהנות גם מעמידות וגם מגרירה ותפעול קלים ביותר. בשונה מהעבר, בו דלתות עמידות היו כבדות ואטיות בתגובתן, כיום הן משלבות את שתי התכונותו מאפשרות לכם ליהנות ממוצר יפה ויעיל כאחד.

רכישת דלתות אלומיניום

ברכישת דלתות שכאלו חשוב לוודא שלוח האלומיניום הוא לוח אקסבונד. אקסבונד הנו פלטת אלומיניום בעובי 4 מ"מ בקירוב. הדלתות מכילות 2 לוחות שכאלו בכל צד: הפנימי והחיצוני. בין הלוחות ישנו מילוי צמר סלעים להבטחת איטום מושלם של הבית. כמובן, שמומלץ לרכוש דלת מעוצבת בעלת מראה ססגוני שישפר את מראה העיצוב הביתי. יש להתייעץ עם מעצב פנים לשם הגשמת מטרה זו.

רכישת דלתות עץ

דלתות כניסה מעץ צריכות להיות עשויות מן העצים המובילים והחזקים כמו אגוז ברזילאי, מהגוני ועץ גושני. דלתות אלו משיגות מטרה כפולה: גם תיהנו מהעץ כחומר מעוצב שעובד על ידי מומחים, וגם תימנעו מנזקי סביבה. למותר לציין כי מכל החומרים המבודדים, לרבות פלסטיק, העץ נחשב למבודד מספר אחד בטבע. כאשר דלת עץ לרשותכם, תוכלו לשכוח מרעשי החוץ, וליהנות מבידוד אקוסטי חסר פשרות.

רכישת דלתות העשויות ממגוון חומרי

בתחום זה, המהלך המומלץ ביותר הוא רכישת דלתות פלדינום. דלתות אלו עשויות מאלומיניום. על פלטות האלומיניום מונחים פיתוחי זכוכית בשלל צורות: פסי אורך, ריבועים ומלבנים קטנים, ועוד. פיתוחים אלו יכולים להיות מוצגים במגוון צורות וצבעים, ולא בהכרח בגוון הכחול-שקוף של הזכוכית הגולמית. כיום ניתן למצוא זכוכיות בצבע קרם, אדום ואפילו שחור. הדלתות הללו מכילות, על פי רוב, פרזול מנירוסטה בצבע כסוף. השילוב של שלושת האלמנטים הללו בדלת אחת יוצר נוסחה מנצחת עבור דלת הכניסה שלכם מבחינת העיצוב. מבחינה פונקציונלית כל סוג של מנעול יכול להתאים לה, לרבות מנעולי רב בריח.

אלו פרמטרים חשובים יש לבדוק בדלת הכניסה טרם הרכישה?

חשוב לקרוא את המפרט הטכני של הדלת ולדעת בדיוק מאלו חומרים היא עשויה. מומלץ מאד לבדוק את תעודת האחריות ולוודא כי החנות מספקת לכם אחריות רב שנתית לאבטחת המוצר. זה סממן מובהק שמדובר במוצר עמיד, שכן למוצר שאינו עמיד לא הייתה מונפקת תעודת אחריות רב שנתית. כן חשוב לבחון מקרוב את עיצוב הדלת ולהתייעץ עם מעצב פנים לגבי שילובה במתחם הביתי שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רון דלתות

דלתות רון - http://www.rdoors.co.il



 


מאמרים נוספים מאת רון דלתות
 
טיפים לרכישת דלתות כניסה
במאמר זה נספק עבורכם מידע עבור דלתות כניסה, אשר יסייע לכם להגיע אל הדגמים המובילים והעמידים ביותר בשוק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI