דף הבית עסקים ניהול ידע הדור הבא של ניהול עסק
הדור הבא של ניהול עסק
נילי גל 31/07/14 |  צפיות: 12593

הדור הבא של ניהול עסק

ניהול עסק הוא הבסיס של גריפת רווחים, צמצום הוצאות והתנהלות יעילה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, ניהול לא מבוסס רק על יחסי אנוש. ניהול מוצלח מתחיל בניצול משאבים וכלים וממשיך במעקב, פיקוח ובקרה אחר תוצאות. כיום יש שורה ארוכה של כלים המאפשרים למנהלים לעבור לדור הבא של שיטות הניהול. במילים אחרות, מנהל עסק כבר לא צריך לוותר על תוצאות בשל חוסר ידע או מיומנות.

מערכת לתכנון משאבי ארגון היא הפתרון היעיל ביותר עבור עסקים, ארגונים וחברות בסקטור הפרטי והציבורי. מערכת מידע מן הסוג הזה משמשת בעיקר לעיבוד נתונים אולם היא מאחדת את כלל מערכות המידע תחת פלטפורמה אחת, מה שמבטיח שימוש אינטגרטיבי וממשק אחיד. אין צורך ברקע טכנולוגי מסוים על מנת לנצל את היתרונות של תוכנה לניהול עסק: כל היתרונות של המערכת מותאמים לצרכי הלקוח מראש, מיושמים בתוך ממשק ייעודי ובעיקר מספקים מענה על שינוי תהליכי העבודה.

לא רק לעסקים גדולים

ההתפתחות הטכנולוגית המואצת של העשור האחרון מאפשרת גם לבעלי עסקים קטנים ובינוניים ליהנות ממערכות לתכנון משאבי ארגון. אין גבול לפוטנציאל של מערכת כזו ולכן כדאי לשלב אותה בעסק מוקדם ככל האפשר. מעבר לכך, ההמלצה היא להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי הטמעת תוכנה לניהול מפעל קיים. במקום לבזבז זמן וכסף על שינויים ארגוניים ארוכים שאינם מביאים לתוצאות, אפשר להצטרף למנהלי עסקים שעושים שימוש בתוכנת ERP - Enterprise resource planning.

לסיכום, הדור הבא של ניהול עסק כבר כאן ומאוד לא כדאי להישאר מאחור. מנהלי ארגונים, חברות, מפעלים ועסקים לא צריכים לחשוש, אלא פשוט לעשות את הצעד הנוסף ולבדוק כיצד מערכת לתכנון משאבים יכולה לשפר את הביצועים שלהם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נילי גל


 


מאמרים נוספים מאת נילי גל
 
גם אתם יכולים להופיע בגוגל
גם אתם יכולים להופיע בגוגל

הדור הבא של ניהול עסק
31/07/14 | ניהול ידע
הדור הבא של ניהול עסק

איכות החיים מתחילה מחוץ לבית
29/07/14 | שחייה
בריכות שחייה פרטיות הן כבר לא נחלתם של עשירי הארץ בלבד, וכיום ניתן ליהנות מהצבת בריכה בחצר הבית בעלויות לא גבוהות במיוחד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI