דף הבית בית משפחה וזוגיות חתונות טבעות אירוסין במראה יוקרתי במחיר זול
טבעות אירוסין במראה יוקרתי במחיר זול
רותם וובז 06/08/14 |  צפיות: 4467

אין ספק שהצעת נישואין הוא רגע קסום ומרגש לשני הצדדים, אפילו גברים שאינם מפגינים רגשות בציבור יתרגשו במעמד הצעת הנישואין, והסיבה לכך היא ברורה. הם עומדים להציע לבת הזוג לחלוק את שארית החיים יחד.

הצעת נישואין מורכבת משני אלמנטים עיקריים: טבעת אירוסין והצעת הנישואין.

לא פעם עולה שאלה מה יותר חשוב? במה כדאי להשקיע יותר כסף? בהצעה עצמה? או בקניית טבעת אירוסין?

התשובה היא חד משמעית, טבעת אירוסין.

טבעות אירוסין הן הזיכרון המלווה אותנו לכל החיים, בכל פעם שמבטה של בת הזוג שלכם ייפגש עם טבעת האירוסין שעל ידה, היא תיזכר ברגע הקסום בו כרעת על הברך והצעת לה נישואין.

הצעת הנישואין היא מרגשת ומגמדת את כל מה שנמצא בסביבתה, לכן זה לא חשוב אם תציע לבת הזוג במסעדה, בחופשה בחו"ל, בבית, או מוקף בחברים ומשפחה. הרגע בו אתה תכרע על הברך ינתק אתכם מכל מה שיש מסביב וזה יישאר הרגע שלכם, החיבור שנוצר באותו רגע לנצח.

לעומת זאת טבעת אירוסין דורשת מחשבה והשקעה כספית, מעבר לכך שזה הזיכרון שנישאר מהצעה, זה גם מה שכולם יראו בימים שאחרי, הטבעת שבת הזוג עונדת. הטבעת היא מעשה משקפת את היחס שלך כלפיה, אם הטבעת היא בעלת מראה יוקרתי, היא מעידה על השקעה כספית גבוהה, מה שיגרום לסביבה לדעת שאתה מאוד מעריך את בת הזוג שלך.

ואם אין לך תקציב גבוה לטבעת אירוסין יוקרתית?

לרובנו אין תקציב גבוה העומד לרשותנו לרכישת טבעת אירוסין בעלת מראה יוקרתי, אבל גם לכך יש פתרונות. היום קיימות חנויות יצרן בתחום היהלומים, מדובר על חנויות יהלומים בעלות תעודת חבר בבורסה ליהלומים ברמת גן, לכן ברוב במקרים הן נמצאות ברמת גן, החנויות הנ"ל מתמחות ביהלומים אך לא רק, הן גם מעצבות טבעות אירוסין שונות ומיוחדות. מכיוון שמדובר באנשי מקצוע בתחום היהלומים הם יוכלו לכוון אתכם איך לבחור טבעת אירוסין וליצור לה מראה יוקרתי במסגרת התקציב שעומד בפניכם. על ידי שילוב של יהלומים קטנים, והעצמת היהלום המרכזי תוכלו לקבל את מבוקשכם. במחיר אטרקטיבי למדי.

בניגוד לרוב חנויות התכשיטים, שלא משאירות מקום לשינויים בטבעת הקיימת בחנות של יהלומים תוכלו לשנות עיצוב קיים, לשנות את סוגי היהלומים בטבעת, להוריד או להוסיף יהלומים צדדים. הכל ניתן לשינוי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רותם וובז


 


מאמרים נוספים מאת רותם וובז
 
אימון כושר אישי לנשים בהריון
הקפדה על תזונה נכונה ופעילות גופנית חשובה תמיד לאורך כל שנות חיינו, אך במיוחד לנשים בהריון. בזמן הריון הגוף שלנו משתנה, התגובות משתנות, ההורמונים משתוללים, והרצון שלנו לאכול גובר.

טיפים חשובים לרכישת קלנועית
16/09/14 | רכב
קלנועית הינה רכב ממונע, הפועל על מצבר (סוללה), ובטיחותי מאוד יחסית לאופניים או כיסא גלגלים חשמלי. הקלות של הגעה ממקום למקום בעזרת כלי הרכב הקטן אל במאוד יציב משנה חיים של אוכלוסיות שלמות של קשישים או בעלי מוגבלות פיזיות

טבעות אירוסין במראה יוקרתי במחיר זול
06/08/14 | חתונות
אין ספק שהצעת נישואין הוא רגע קסום ומרגש לשני הצדדים, אפילו גברים שאינם מפגינים רגשות בציבור יתרגשו במעמד הצעת הנישואין, והסיבה לכך היא ברורה. הם עומדים להציע לבת הזוג לחלוק את שארית החיים יחד.

איתור תקלה במצבר לרכב
30/07/14 | רכב
המצבר מהווה את ליבו של הרכב, הוא האחראי לספק חשמל עבור ההתנעה ועבור כל רכיבי החשמל האחרים. מצבר הוא חלק מרכזי בכל רכב, מאופנוע ועד משאית או אוטובוס.

טבעת אירוסין הדרך הנכונה לשם
שוק הרווקים והרווקות הפך להיות קשה יותר, בעל חוקי משחק שונים מאשר בעבר, וגם מוצף הרבה יותר משנים קודמות

טבעות אירוסין היופי שמעבר
כולם יסכימו שהצעת הנישואין היא מרגשת, אך בניגוד לדעה הרווחת לא מדובר באקט ספונטני אלא ברגע שחייב להיות מתכונן מראש בקפידה.

לא חייבים לרוקן חסכונות בשביל טבעת אירוסין
יש לא מעט סיבות לחששות ברכישת טבעת אירוסין, אחת מהן היא סיבה כלכלית. המחשבה שמדובר בטבעת מאוד יקרה אינה נכונה לגמרי.

רוצה טבעת אירוסין כמו בסרטים
רוב הנשים שנמצאות הזוגיות מחכות לרגע המיוחל בו בן הזוג יכרע על הברך ויציע להן נישואים. אבל לא תמיד הרגע הזה מגיע, ויש לא מעט נשים שמוצאות את עצמן במערכת יחסים ארוכה ובלי טבעת אירוסין.

בלונים לאירועים הטרנד החם
תחום האירועים מתנה ומתפתח כל הזמן יש לא מעט רעיונות מקוריים שתפקידם להרים את האירוע ולגרום לאורחים ולמארחים חגיגה מושלמת.

מזרונים מה חשוב לדעת עליהם
08/07/14 | אדריכלות
להלן עובדה חשובה: שליש מחייו של כל אדם הם בשינה, לכן אם תוחלת החיים המקסימלית של בני האדם יום היא 100 שנים אז יותר מארבעים שנים הם תחת מצב שינה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI