דף הבית עסקים תקשורת מענה אנושי לעסקים
מענה אנושי לעסקים
קישורית מענה אנושי 11/08/14 |  צפיות: 12225

אם גם בית העסק שלכם ניחן בעומסים רבים – חשוב לנטר אותם ביעילות תוך שימוש בצוות עובדים מיומן. ברבי מן המקרים, עובדי החברה שלכם לא יכולים לתת מענה הן בשל כמות מעטה והן בשל חוסר ידע מקצועי מספק בהשוואה לעובדי טלפוניה מיומנים. אנו סבורים כי העובדים צריכים להתמיד במקצוע בו הם הכי טובים, ולהשאיר את עבודות הטלפון בעסק לחברת מענה אנושי לעסקים. חברת המענה האנושי תדאג לכל צרכי החברה שלכם, מרמת לקיחת ההודעה ועד רמת מכירת המוצר.

שירות הודעות מהיר ויעיל

הודעות עבור כל עובדי ומנהלי החברה יילקחו בצורה מסודרת, יירשמו בכרטיס המנוי בחברה, וידווחו במהלך היום לאישה קשר בחברה. ניתן לבחור בסוגים שונים של דיווח: SMS, דיווח ישיר על ידי נציג, מייל, ועוד. המענה האנושי כולל סדרה של כללים נוקשים שעוזרים לך לקבל הודעות איכותיות:

א. במידה והפונה סירב לרשום הודעה, זה לא יתועד. מניסיון ישנם עשרות עד מאות סרבנים ביום וציון המילה "סירב" ב- 10-100 הודעות כאלו עלול ליצור עומס מיותר על השרת שלך.

ב. ההודעות יירשמו בדייקנות, בשם אומרו של הפונה, ללא שגיאות או ניסוח שייצור חוסר הבנה. במידה והפונה עצמו התנסח בחוסר הבנה יתרגם נציג ההודעות את רצונו לניסוח ברור וירשום זאת עבורך.

שירות טלמיטינג

שירות הטלמיטינג נועד, למעשה, לסגור עבורך פגישות עם פונים ומתעניינים בפעילות העסקית שלך. סגירת פגישות שכזו תעלה את הסיכויים שתתבצע מכירה בפועל. רק שירות טלמיטינג משובח כמו השירות של מענה אנושי לעסקים ייצור עבורך מכירה כמעט בכל פגישה, שכן את עיקר העבודה בדבר טיבו של המוצר החברה כבר תעשה בשבילך החברה, למעשה, כבר תוציא את הלקוח מהאדישות והוא יפגוש אותך כשהוא כבר להוט לרכוש את המוצר ורק מחכה לאישורך בדבר נכונות המידע שהוא קיבל. יצויין שבחברה כמו מענה אנושי לעסקים – כל אדם העוסק בטלמיטינג הוא עובד מדויק, אומר דברים בשם אומרם ולאחר לימוד מעמיק של מוצרים שונים, ולכן אין כל חשש ליצירת טלפון שבור בין החברה לבינך באמצעות הפונה.

שירות טלמרקטינג

 

שירות אשר מבצע את כל עבודות הטלמרקטינג לעסקים: החל מביצוע סקרי דעת קהל על המוצרים אשר יסייעו לך לדעת אלו מוצרים מכניסים לך מכירו, ועד לביצוע המכירה בשטח כולל גביית אמצעי התשלום מהלקוח. שירות זה ייחודי למענה אנושי לעסקים, שכן הוא גם ימכור וגם יסייע לך להגיע לתובנות מעניינות אודות ההזדמנויות העסקיות שלך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קישורית מענה אנושי

קישורית חברה מובילה למענה אנושי - http://www.blog.kishurit.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת קישורית מענה אנושי
 
מענה אנושי לעסקים
11/08/14 | תקשורת
אם גם בית העסק שלכם ניחן בעומסים רבים – חשוב לנטר אותם ביעילות תוך שימוש בצוות עובדים מיומן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI