דף הבית ביטוח ביטוח רכב הכל על ביטוח הרכב
הכל על ביטוח הרכב
אבשלום כהן 17/08/14 |  צפיות: 13661

כאשר אתם קונים רכב אתם צריכים לקחת בחשבון שהדבר הראשון שבו אתם צריכים לטפל הוא עניין ביטוח רכב.עוד לפני שאתם קונים ריחן לאוטו או דיסקים לשמיעה במהלך הנסיעה, אתםצריכים לדאוג שיש לכם ביטוח חובה כפי שקבוע בחוק וכי אתם הסדרתם את סוגייתביטוח הרכב. שוק ביטוחי הרכב הוא לא מה שהיה פעם, וכיום ישנן חברות רבותוסוכנויות ביטוח המציעות מגוון ביטוחים רחב. המגוון רחב, האופציות רבות,ולכן אנשים רבים שואלים את עצמם את השאלה איזה ביטוח כדאי לעשות? ואצל איזהחברה?

קודם כל ביטוח חובה

ביטוח חובה, כשמו כן הוא ביטוח שכל נהג מחויב לבצע אותו על פי חוק. היהונהג נתפס ללא ביטוח חובה הוא צפוי לעונש כבד ולשלילת רישיון הנהיגה. זהוהביטוח היחיד שחובה לעשות, כאשר יתר הביטוחים אומנם מומלצים ביותר אולם לאמחייבים את הנהגים. חשוב לציין כי כל נהג חייב לרכוש ביטוח חובה בין אם הואנוהג על אופנוע, קטנוע, משאית או רכב פרטי. ביטוח זה נועד להגן על פגיעותגוף ולכן הוא כל כך חשוב ומעוגן בחוק. המחיר של ביטוח החובה הוא זהה בין כלהחברות השונות היות וקיים פיקוח ורגולציה בנוגע אליו.

האופציות הנוספות

לאחר שביצעם ביטוח חובה לרכבכם חשוב שתכירו את יתר הביטוחים הקיימים.עולם ביטוח הרכב לא מסתכם רק בביטוח חובה ומרבית האנשים רוכשים עוד ביטוחיםעל מנת לכסות את עצמם ולהגן מפני תביעות עתידיות. הביטוחים הנפוצים הםביטוח מקיף וביטוח צד ג'. ביטוח מקיף מגן על הרכב שלכם מפני גניבה, תאונה,שריפה, פריצה וכד'. להבדיל מביטוח חובה המגן על נזקי גוף, ביטוח מקיף מגןרק על נזקים חומריים של הרכב. בנוסף, קיים ביטוח המכונה ביטוח צד ג'. ביטוחזה נועד להגן על נזקים שנגרמו לרכב צד ג'. אתם בטח שואלים את עצמכם מדועאם כן כדאי לעשות ביטוח צד ג'? למה אני צריך לשלם יותר על ביטוח בשביל להגןעל הרכב של אחרים? היה ואתם עושים תאונה עם רכב אחר שבה אתם אשמים אתםמחויבים לשלם את ההוצאות עבור תיקון הנזק. היה ואין לכם ביטוח, כסף זה צריךלהגיע מכסכם הפרטי. מיותר לציין כי כאשר פוגעים ברכב התיקון שלו יכוללהיות מאוד יקר, וכמו כן יכול להיות שתפגעו ברכב אספנות או רכב יוקרתי מאודשהחלקים שלו לתיקון יקרים ונדירים. אתם אינכם רוצים לקחת את הסיכון ולכןמאוד מומלץ לעשות את שלושת הביטוחים הללו.

סקירת השוק

כל חברות הביטוח מתחרות ביניהן ורוצות למשוך כמה שיותר לקוחות לחברהשלהם. החברות מציעות שלל הטבות, הנחות, מתנות ומבצעים ללקוחות החדשיםהמצטרפים. חשוב מאוד שלפני שאתם בוחרים חברת ביטוח, תגלשו באינטרנט, תבדקומה החברות וסוכנויות הביטוח השונות מציעות ובהתאם לזה תחליטו איזו הצעה היאהמשתלמת ביותר עבורכם.

האלמנטים החשובים

כאשר אתם בוחנים את ההצעות של חברות וסוכנויות הביטוח השונות, חשובשתשימו לב לא רק למחיר. עניין של שירותיות, זמינות וניסיון הם מרכיבים לאפחות חשובים כאשר מדובר בתחום של ביטוח רכב. כמו כן, אתם רוצים שהפוליסהשלכם תכלול כמה שיותר שירותים כגון: שירותי גרירה 24 שעות, החלפת זגוגית,ייעוץ משפטי במקרה של תביעה, ועוד. כאמור יש תחרות בין החברות השונות ואיןטעם שלא תנצלו עובדה זו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבשלום כהן


 


מאמרים נוספים מאת אבשלום כהן
 
הכל על ביטוח הרכב
17/08/14 | ביטוח רכב
מה צריך לדעת על ביטוח הרכב?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI