דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים Moving on up – קידום אתרים למתחילים
Moving on up – קידום אתרים למתחילים
yuvsol84 20/08/14 |  צפיות: 3286

Moving on up – קידום אתרים למתחילים

מבין שלל הקלישאות המומטרות עלינו מאז שהמדיה החברתית החלה להיות ישות נוכחת בחיינו, הבולטת ביותר היא – "אם אתה לא שם, אתה לא קיים". נראות = נוכחות, ובעידן בו בתי עסק מתחרים על תשומת ליבו של הציבור, הנמדדת ב-10 תוצאות חיפוש לעמוד, המרוץ על המקומות הראשונים הופך לקשה, מסובך וגם יקר יותר. כל זאת עוד לפני שרכשתם לעצמם לקוחות חדשים שישקיעו את המאמץ הכביר. תפקידו של מנהל פרויקטים של קידום אתרים הוא לדאוג  שהלקוח שלו לא רק ינשום את אוויר הפסגות של אחד המקומות הראשונים, אלא גם שיישאר שם, תוך שמירה על הכללים הנוקשים של אמא גוגל והתאמת הקידום לחוקים החדשים של קידום אתרים שהיא מוציאה חדשות לבקרים. ועוד לא דיברנו על הדבר החשוב ביותר – כיצד ממיר בעל העסק את הקידום לתוצאות אמיתיות בדמות לקוחות חדשים?

קידום אתרים בשוטף

קידום אתרים הפך עם השנים לתפקיד מורכב הערב כמה היבטים ומחויבויות להן נדרש המקדם: להישאר עם אצבע על הדופק בכל הנוגע לשינויים ועדכונים בגוגל, הקפדה על נראות האתר, בדיקה שוטפת של התכנים בו, העשרתם והתאמתם לערכי המותג. עבודה עם אנשי קשר לגיטימיים שיספקו לו אמצעי עזר תקינים ומעשירים שיסייעו ויניעו קדימה את קידום אתרים – החלפת קישורים, כתיבת מאמרים איכותיים ואף מעצבים ומפתחים במידת הצורך. בנוסף לכך, המקדם חייב להיות קשוב לרצון הלקוח ולחזון שיש לו בנוגע לעסק. ללא אמון והבנה משותפת של המקדם ובעל העסק בנוגע לתפקידים המוגדרים של כל אחד מהם בתהליך הקידום, סיכויי ההצלחה של הקידום פוחתים. קידום אתרים, אם כך, מצריך גם תודעת שירות בסיסית והרבה מאוד סבלנות, גם כלפי הלקוח וגם כלפי העבודה עצמה, שיכולה להיות סיזיפית ואף כפוית טובה לעיתים. עם זאת, כל זה מתגמד כשדף שעבדתם עליו במשך ימים, שבועות ואף חודשים, כובש את דף תוצאות החיפוש הראשון ומביא לבעל העסק תהילה ובעיקר הרבה לקוחות חדשים.

איך להיכנס לתחום?

בישראל פועלים מקומות רבים המציעים קורסים מקצועיים של קידום אתרים בהיקפים ומחירים שונים המקנים רמות שונות של ידע וכלים. החדשות הטובות הן שגם עם ידע בסיסי בקידום אתרים תוכלו להתחיל לעבוד ולהתמקצע. מדובר בתחום דינאמי המשתנה ללא הרף ואם תהיו חרוצים ומסורים תוכלו במהרה להגיע לתוצאות טובות ולהשיג יותר לקוחות. עם זאת כאן טמונה נקודת החולשה של התחום – לא בטוח שמה שתלמדו היום יהיה רלוונטי בעוד כמה חודשים, לכן חשוב שאת הכלים הבסיסיים למקצוע תשיגו מהטובים ביותר בתחום.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 yuvsol84


 


מאמרים נוספים מאת yuvsol84
 
Moving on up – קידום אתרים למתחילים
מבין שלל הקלישאות המומטרות עלינו מאז שהמדיה החברתית החלה להיות ישות נוכחת בחיינו, הבולטת ביותר היא..
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI