דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר קפה למשרד של קפה עלית מחוץ לבית
קפה למשרד של קפה עלית מחוץ לבית
אבי 28/08/14 |  צפיות: 3412

קפה היה מאז ומתמיד המשקה הפופולארי ביותר שקיים, והמסחר בצמח הקפה ובפולים המופקים מצמח זה הוא אחד מהתחומים הנסחרים ביותר בעולם ונראה כל הזמן כאילו המסחר בו רק הולך וגדל. כיום, אין מישהו שלא יודע מה זה קפה ושאינו שותה באופן תדיר קפה בביתו או בכל מקום אחר ובבתי קפה כמובן, אך פעם המשקה הזה היה מנת חלקם של העשירים בלבד וברבות השנים הוא הפך להיות מנת חלקם של כל אחד כמעט בעולם. אך מאיפה התחיל הקפה? למה הוא כל כך פופולארי ומה הרפואה אומרת עליו?

הכול התחיל ב...

רגע לפני שנדבר על מכונת קפה או כל דבר אחר שקשור לקפה עם הקדמה  כדאי שנזכור מאיפה הכול התחיל. ישנן אגדות רבות המדברות על תחילת דרכו של הקפה אך כנראה האמינה מכולן וזו שנפוצה יותר משאר האגדות היא על רועה צאן אתיופי שרעה יום יום את צאנו כשיום אחד הבחין שהכבשים שלו אוכלות עשב עם פרי אדמדם כלשהוא ומיד לאחר מכן הן ערניות כל הלילה ונשארות חיוניות. את הפרי הביא רועה הצאן לזקן השבט וזה טעם אותו והכריז עליו כ"משקה האלים" מה שהפך אותו מיד ליוקרתי והשאר כבר היסטוריה...

בתי קפה

לאחר מכן התחיל המסחר בקפה ועוד לפני שבכלל הומצאה מכונת קפה התחילו להיפתח עוד ועוד בתי קפה שהיו מעין מקום מפגש עבור אנשים, מפגש שהתקיים כמובן על כוס קפה. בית הקפה הראשון נפתח לפני למעלה ממאה שנה ומאז הבינו אנשי עסקים רבים את הקשר בין מפגש חברתי ובין המשקה הזה והטרנד הפך להיות עולמי. היום, בתי קפה הם לא רק מקום לשתות בו קפה עם חברים אלא גם מקום לסעוד בו וליהנות בו מעוד אטרקציות פרט לקפה. היום בתי קפה הם מקום הבילוי המועדף על אנשים רבים.

מכונות הקפה

מכונות הקפה הם עוד מהפכה שהתחוללה בתחום הקפה והיום יש קפה לבית או קפה למשרד לא פחות איכותי מקפה המוגש בבתי קפה. כיום ישנו מגוון של מכונות קפה, החל במכונות שיודעות רק להעביר מים בלחץ דרך הקפה הטחון, דרך מכונות של קפסולות או פודים, מכונות חצי אוטומטיות או אוטומטיות לגמרי ומכונות שהן גם מטחנת קפה וגם מכונת קפה. אין ספק שהמושג קפה למשרד או קפה לבית קיבלו משמעות אחרת מבחינת איכות ברבות השנים.

לכוווולם מגיע...

היום כל אחד כמעט יכול להרשות לעצמו לשתות קפה איכותי בין אם זה בבית או במשרד או בכל מקום אחר, וגם עם תקציב נמוך ניתן לרכוש מכונה שתעשה את העבודה


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI