דף הבית תחבורה ורכב רכב כלמוביל גאה להציג את מיצובישי אאוטלנדר PHEV
כלמוביל גאה להציג את מיצובישי אאוטלנדר PHEV
אבי 31/08/14 |  צפיות: 2554

קבוצת כלמוביל מובילה את ענף הרכב בשיראל ומייצגת מותגי רכב מובילים כמו מרצדס, מיצובישי, סמארט ויונדאי. החברה מובילה את הענף ומציעה שירות מעולה ומרכזי מכירה ושירות של דגמי מיצובישי בכל הארץ. לאחרונה השיקה החברה את מיצובישי אאוטלנדר PHEV, רכב SUV חשמלי היברידי נטען המציע פתרון ירוק וצריכת דלק מפתיעה של 52.6 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן. ברכב מותקנים שני מנועים חשמליים של 82 כוחות סוס כל אחד ומנוע בעירה פנימי (בנזין) בנפח 2.0 ל'. הרכב יכול לעבור מעל 800 ק"מ על מיכל דלק אחד וכאשר נוסעים במצב חשמלי הרי הרכב אינו צורך דלק כלל ואף אינו פולט דו תחמוצת הפחמן.

טעינה ארוכה או מהירה

מיצובישי אאוטלנדר PHEV מאפשר לכם ליהנות מיעילות ומחסכון כלכלי תודות לצריכת הדלק הנמוכה ולעלות הטענה זולה במיוחד העומדת על כ- 8 ש"ל לטעינה מלאה. ברכב תמצאו כבלי הטענה ייעודיים אותם יש לחבר בעמדות ההטענה וניתן לבחור בין טעינה מלאה שאורכת כשלוש וחצי שעות לטעינה מהירה האורכת כשלושים דקות וממלאת את סוללת ההינע עד ל- 80% מקיבולת ההטענה. במהלך הנסיעה משמש מנוע הבעירה הפנימי להטענת סוללת ההינע ובאמצעות טכנולוגיה מתקדמת סוללת ההינע נטענת גם באמצעות בלימה רגרנטיבית מאחר ובתהליך בלימה ובירידות המנועים החשמליים מייצרים חשמל המופנה להטענת סוללת ההינע.

אפליקציה ייעודית

לאחר רכישת מיצובישי אאוטלנדר PHEV ניתן להתקין בסמארטפון שלכם אפליקציה ייעודית לרכב ובאמצעותה תוכלו לקבוע זמני הטענה עדיפים כמו טעינה בלילה כאשר תעריף החשמל נמוך יותר, להדליק את אורות הרכב, להפעיל את המיזוג ברכב ללא הנעת המנוע ועוד. באמצעות האפליקציה ניתן לעקוב אחרי קצב ההטענה ולהוזיל את עלויות הטעינה.

אבזור עשיר ויוקרתי

האאוטלנדר PHEV מגיע עם אבזור עשיר ונדיב הכולל בין היתר גג שמש חשמלי, מושבי עור, חימום המושבים הקדמיים, כוונון חשמלי של מושב הנהג, מראות צד מחוממות ומתקפלות אוטומטית בחנייה, מערכת מולטימדיה משוכלל עם מסך מגע 7 אינץ' ואפשרות לחבר את הסמארטפון למערכת על מנת להציג נתונים, להשמיע שירים או כדי להציג את אפליקציית WAZE ולנווט את דרככם בקלות וביעילות. כרכב פנאי ושטח תוכלו ליהנות ממנו בכל נסיעה בעיר ובכבישים בינעירוניים וליהנות מביצועים מעולים גם במשטחים קשים ומאתגרים. ברכב מותקנות מערכות טכנולוגיות מתקדמות בתחום הבטיחות כמו מערכת לאיפחות תאונות חזיתיות, מערכת לחלוקת כוח הבלימה, מערכת בקרת יציבות ומערכת בקרת שיוט אדפטיבית עליה ניתן לשלוט מגלגל ההגה. רמת הגימור של הרכב היא ברמה הגבוהה ביותר ויחד עם האבזור העשיר הופכת כל נסיעה, קצרה או ארוכה, לחוויה מהנה לנהג ולנוסעים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI