דף הבית תחבורה ורכב רכב רכישת יונדאי i35 אלנטרה דגם אינספייר או SUPREME יתרונות וחסרונות
רכישת יונדאי i35 אלנטרה דגם אינספייר או SUPREME יתרונות וחסרונות
אבי 31/08/14 |  צפיות: 2862

במאמר זה נציג את שני דגמי יונדאי i35 אלנטרה: אינספייר ו- SUPREME. הדגמים מהווים אבטיפוס בחברת יונדאי בפרט ובתעשיית הרכב בכלל בכל הנושא של שדרוג טכנולוגי ונוחות בזמן נהיגה לצד ביצועי מנוע יעילים ומרשימים מאין כמוהם. המאמר שלפניכם יוכל לזמן לכם את כל המידע על רכבי סדרת אלנטרה ולסייע לכם לקבל החלטה על הרכב שראוי להירכש על ידכם. בתחילה, נפרט על מהות הסדרה, ועל הנתונים המשותפים לכל רכביה, ולאחר מכן נרד לרזולוציות יותר גדולות ונבחן כל דגם מקרוב.

יונדאי i35 אלנטרה – כרטיס ביקור לסדרת הרכבים

ציי רכב במידות 4.55 מטר אורך, 1.775 מטר רוחב,  ו- 1.445 מטר גובה. תא המטען מסוגל לשאת 485 ליטרים של תכולה. הרכבים כולם משפחתיים ולא מסחריים ועל כן יכולים להסיע עד 5 נוסעים. נפח המנוע הוא 1,591 בכל הרכבים. גודל הצמיג משתנה בין 195/65R15 בדגמי אינספייר ו- 205/55R16 בדגמי SUPREME. הרכב צורך 9.4 ליטרי דלק כל 100 ק"מ מחוץ לעיר, ו- 5.6 ליטרי דלק על כל 100 ק"מ בתוך העיר. יונדאי שלבה בכל צי הרכב שלה עזרי מולטימדיה ושיפור חווית הנהיגה: יציאות AUDIO מגוונות, בקרת שיוט, ומקלטGPS.

יונדאי i35 אינספייר – קווים לדמותו

הרכב מכיל את כל נתוני כרטיס הביקור של הסדרה לה הוא שייך כפי שפורטו לעייל. בנוסף, ניתן למצוא בו הגה וגיר הילוכים מצופים עור בעלי 6 הילוכים, מזגן משוכלל ורב עצמה, ויעילות נסיעה שאין שניה לה. יונדאי i35 אלנטרה אינספייר נחשב לאחד מרכבי המופת של חברת יונדאי וצרכנים רבים אשר חלקם בקיאים בענף הרכב וחלקם אוהבי גאג'טים בזמן הנהיגה – כמהים לקנות אותו.

יונדאי i35 Supreme – קווים לדמותו

רכב זה מציע, בנוסף לכל הפונקציות אשר הוצגו באינספייר ובכרטיס הביקור של הסדרה גם חיישני גשם להפעלה אוטומטית של הוישרים, מחשב דרך להצגת נתוני הנסיעה שלכם, כולל נתוני צריכת דלק ומהירות ממוצעת, ובקרת אקלים לשליטה מספרית על טמפרטורת המזגן. דגם זה של יונדאי i35 אלנטרה הוא ספינת הדגל של החברה כולה, והוא משלב את מקסימום ביצועי המנוע עם מקסימום חוויית נהיגה אוטומטית ומשופרת, וכמובן – פונקציות מולטימדיה רבות ביותר.

עוד על יתרון המולטימדיה של יונדאי i35

היתרון בה' הידיעה הוא העובדה שניתן לשלוט על רדיו המכונית מההגה. הפונקציה הזו חשובה מאין כמוה בייחוד אם אתם זקוקים להגברה של הנשמע ברדיו או החלשתו המיידית. כך תוכלו להתרכז בהגה ובנהיגה ולהפעיל את כל שינויי ההגברה של הרדיו מההגה. יותר מכך, תוכלו להחליף מרדיו לרדיודיסק ולהיפך באמצעות כפתורי השליטה מההגה. ההטבה נמצאת בכל צי הרכב בסדרה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI