דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר שירות פינוי דירה בחינם על ידי צוות מומחה פינוי דירה
שירות פינוי דירה בחינם על ידי צוות מומחה פינוי דירה
אבי 20/10/14 |  צפיות: 3560

צוות מומחה פינוי דירה בניהולו של שי גולד מציע מגוון שירותי פינוי ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. החברה עוסקת בשירותי פינוי מדירות, ממשרדים, ממחסנים ומקלטים ומכל סוגי המבנים כאשר השירות מוצע ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. בין שירותי החברה ניתן למצוא גם פינוי דירה בחינם וישרות זה מוצע רק לאחר פגישה בנכס ולאחר בדיקה מקצועית של נציג מטעם החברה. נציג החברה מבצע הערכת שווי ובהתאם לממצאי הבדיקה יחליט האם משתלם לחברה לבצע פינוי דירה בחינם או תמורת עלות נמוכה. חשוב לדעת כי פינוי דירה כרוך בהוצאות כספיות גבוהות כמו פינוי ושינוע מכולות, עלות הפעלת הציוד, עלות הצוות ועוד. לכן, כאשר נציג החברה מגלה כי משתלם לחברה לפנות בחינם הוא יציע זאת ללקוח ולאחר חתימה על חוזה מסודר קובעים מועד לפינוי.

חוזה מחייב

צוות מומחה פינוי דירה חותם על חוזה מחייב וכדאי לדעת כי לכל העובדים תעודת יושר מהמשטרה וכך הלקוח יכול להרגיש כי הוא בידיים טובות ואמינות. צוות החברה מגיע עם כל הציוד הנדרש לפינוי הדירה ומפנה את כל מה שהתחייב בחוזה. את הפסולת מפנים לאתרי אשפה מורשים, פסולת שניתן למחזור שולחים למפעלי מחזור וציוד שווה ערך מוכרים הלאה וכך למעשה מכסים את עלות הפינוי הגבוהה. חשוב לבחור רק בחברה המציעה חוזה עבודה מסודר וכך הלקוח יכול להימנע מחאפרים אשר מפנים את ציוד שווה הערך מהדירה ונעלמים לפני השלמת הפינוי.

שירות משתלם

כאשר לקוח מעוניין לפנות נכס שקיבל בירושה, לפנות מחסן של שחנות לפני פתיחת עסק חדש, לפנות משרד או לפנות כל מבנה ונכס אחר כדאי להתייעץ עם נציג מטעם מומחה פינוי דירה. השירות משתלם לשני הצדדים אך חשוב לזכור כי לא בכל מקרה יציע נציג החברה פינוי בחינם מאחר ויש לבצע הערכת שווי של התכולה שיש לפנות ולבדוק מהו הציוד הנדרש לפינוי. כאשר הפינוי אינו מורכב ואינו דורש ציוד מתקדם כמו ליפטים ומנופים וכאשר יש ציוד שווה ערך בנכס יציע נציג מטעם מומחה פינוי דירה הצעה משתלמת ללקוח ולאחר חתימה על חוזה עבודה מסודר ישלח צוות מקצועי ומנוסה שישלים את מלאכת הפינוי במהירות וביעילות ואף יבצע ניקיון אחריו.

שקט נפשי ללקוח

צוות מומחה פינוי דירה זוכה למוניטין גבוה בענף וניתן לקבל המלצות מלקוחות רבים ברחבי הארץ. הלקוח זוכה לשקט נפשי ואינו צריך לעבוד מול מספר ספקים או להתמודד עם מכירת הציוד שברצונו לפנות או עם השלכת הציוד לרחוב, משימה פיסית קשה. מומחה פינוי דירה מציע שירות קניית תכולת דירות וירושות תמורת פינוי בחינם, לעיתים בתוספת שירותים נלווים כמו ניקיון מקצועי, וכך בעלי הנכס נהנים מפינוי של כל התכולה ומהשלכת הפסולת לאתרי אשפה מורשים ולא לפחים מקומיים, מה שעלות להביא לדוחות וקנסות כבדים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI