דף הבית תחבורה ורכב רכב למה חשוב לבדוק רכב יד שניה ?
למה חשוב לבדוק רכב יד שניה ?
אבי 22/10/14 |  צפיות: 2974

כאשר רוכשים רכב יד שניה ולא יד ראשונה ישר מהניילונים, מטבע הדברים שיש בו דברים שאינם מתפקדים כראוי, שאפקט הבלאי עשה את שלו ושימצא בו נזק כזה או אחר. על כן מראש כאשר שואלים לגבי מצב הרכב ואילו בעליו הנוכחי מתיימר לומר שהכול בסדר, כבר צריכה להתעורר נורת אזהרה, כיון שרוב הסיכויים שאותו מוכר מסתיר מידע משמעותי על מצב הרכב. על כן במקום לנסות לנחש האם אותו מוכר אכן אדם אמין, במקום לעשות על אותו מוכר שיעורי בית ולתחקר את מכריו, ניתן לעשות דבר אחד הרבה יותר פשוט, ניתן להעביר את הרכב בדיקה מקצועית.

הוצאה שולית

לא צריך להסביר ארוכת אודות חשיבות בדיקת רכב יד שניה. כידוע רכב הוא רכש יקר ערך שבקלות עובר את העשרות אלפי שקלים. על כן על מנת לדעת שאנו לא זורקים כסף ומשקיעים את מיטב כספנו בהוצאה כדאית, יש לברר זאת, וכאשר מדובר על רכב יד שניה, אין מי שיותר מותאם לוודא זאת מאשר מוסך מוסמך. כמו כן אין להסתיר שמדובר על הוצאה נוספת, (לרוב הרוכש הפוטנציאל ישלם על הבדיקה), אך יחד עם זאת מדובר על הוצאה שיהיה טיפשי ואף יהיר לא להוציא- כך שיש להתייחס להוצאה שולית זו כאל הוצאה נוספת שמשתלבת עם ההוצאה הסופית של הרכישה.

לא להתבייש

לעיתים ניתן להיתקל במוכר שהוא מיוזמתו מנופף עם מסמך תוצאות בדיקה לפני רכישה. כאשר קורה כך שוב צריכה להתעורר נורה אדומה, נורה שתעלה את השאלות הבאות. כיצד הוא השיג את אותו מסמך, אלו קשרים יש לו במוסך, מי חייב לו מה, האם כבר היו רוכשים קודמים שוויתרו עקב סיבה מסוימת וכדומה. יש לקחת בחשבון שלעיתים אנשים בעלי קשרים מסוגלים להוציא מסמך שקרי שאינו משקף את המצב האמיתי, ועל כן במקרים כאלו אין להתבייש, אלא יש לדרוש להוציא בעצמכם בדיקה שתהיה תחת שמכם, ואם לא נעים ומחפשים אחר תירוץ, תמיד ניתן לציין שרק כך ניתן לקבל אחריות על אופי התוצאות.

מי משלם על הבדיקה

חשיבות בדיקת רכב יד שניה אינה מוטלת בספק, אך לא פעם נשאלת השאלה על מי חובת התשלום. ובכן מי שכבר צבר ניסיון בתחום יודע שעל הרוכש לשלם על הבדיקה. אם כן לא הכול בצבעי שחור ולבן, ותמיד מומלץ להוסיף תנאי, (ומומלץ שהוא יתועד על גבי מסמך חתום), כך שאם אותו מוכר הצהיר על שלמות השלדה ועל מצב אמין של המנוע, ואילו בבדיקה הדברים התגלו כשקריים, הרי שניתן לסכם מראש שבמקרים שכאלו חובת התשלום תעבור אל בעל הרכב שמבקש למכור אותו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI