דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים קרמיקה מגוונת לחיפוי וריצוף
קרמיקה מגוונת לחיפוי וריצוף
איציק בן 23/10/14 |  צפיות: 3192

שילוב של אריחים שונים

יש חדרים מסוימים בבית שנהוג לרצף בהם את הרצפות ולהניח על קירותיהם חיפוי קרמיקה. חדרי הרחצה, השירותים, המטבח, ולעיתים, גם חדרי הכביסה הם כאלו, וניתן להתאים לכל חדר קרמיקה צבעונית אחרת. יש שירצו עליזה ותוססת, ואחרים יבחרו סולידית ובהירה. ניתן לשלב בין סוגי קרמיקה בעלי ניגוד צבעים כדי לקבל אפקט מרשים. יש אפשרות לבחור בגדלים שונים, וכל אחד למעשה יבחר על פי יכולותיו הכספיות, טעמו וצרכיו. כל חדר ייראה אחרת אבל הסגנון השלט יהיה על פי אופי בעל הדירה.

קרמיקה למטבח

במטבח יש אפשרות לבחור בדוגמאות של אריחי טפט, אריחים בסגנון מטאלי, שהוא מבריק או מבריק למחצה, בסגנון עתיק, .באריחי תחרה ועוד. כדאי לבחור אריחים שניתן להתאים אליהם צבעי ארונות, קירות, ומכשירי חשמל שונים שנמצאים בכל מטבח. בעלת המטבח יכולה להיעזר באריחים כדי לשלב לו מראה הייטקי, עליז, עממי, מודרני, כפרי או אחר. לצבע רצפת המטבח יש חשיבות רבה, והיא אמורה להשתלב בהצלחה בתוך המרחב שלו.

אריחי קרמיקה בחדרי רחצה

אריחי קרמיקה באמבטיה אמורים לתת הרגשת ניקיון ואסתטיקה. הנחת האריחים עוזרת במניעת רטיבות ועובש, וניקיונם הינו קל. חדר רחצה הוא מקום אינטימי ואין כמו אריחי קרמיקה מתאימים כדי להדגיש זאת. היות ויש מבחר גדול של היצע, יש צורך במציאתו באתרים ובחנויות המוכרות אותו. ומומלץ לכל אחד לחפש בחנות גדולה ובעלת שם ומוניטין, כי שם יש מבחר גדול. ככל שנחשפים ליותר אריחים, כך יהיה יותר קל למצוא את המתאימים ביותר שיתאימו לאופיו של הבית ולבעליו. כדאי לבדוק מחירים, תנאי תשלום ומועדי אספקה, ולבצע רכישה נכונה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איציק בן


 


מאמרים נוספים מאת איציק בן
 
קרמיקה מגוונת לחיפוי וריצוף
כל מעצב יודע שהוא צפוי להיתקל בקשיים כאשר הוא מוזמן לעיצוב חלל פנימי של בית, ומדובר בקשיי בחירה בין אלמנטים שונים שצריכים להילקח בחשבון. אלא שהוא יכול להיות בטוח, שלנושא החיפוי והריצוף בבית יש פתרונות נהדרים וזמינים בדמות קרמיקה איכותית שמיוצרת ומשווקת על ידי עשרות יצרנים ובעלי עסקים. קרמיקה מסוג גרניט פורצלן היא קרמיקה חזקה ועמידה לאורך זמן. היא מתאימה לקירות ורצפות, ומגיעה בשלל צבעים ודוגמאות, וניתן לבצע בחירות רבות ומגוונות.

בחירת אריחי קרמיקה לבית
22/10/14 | תעשייה
קניית בית חדש או מיד שנייה נעשית בתקופה של התחדשות וכדאי מאד לנצל אותה ולעצב את הבית בדרך הכי טובה ונכונה שניתן לעשות. אפשר לעשות עיצוב באופן שיענה על מרבית השאיפות שהיו לכל אחד עד עתה, ובהתאם לחלומות של שנים. עיצוב חדרים שונים בבית חייב לקחת בחשבון את נושא חיפוי וריצוף הקרמיקה בחדרים השונים. החברות שמייצרות את אריחי הקרמיקה מאפשרות לכל אחד מרחב עצום וגדול של בחירה, ולפעמים המצאי מבלבל, אבל, אין ספק, שהאפשרויות הן מגוונות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI