דף הבית תחבורה ורכב רכב יונדאי i10 במבחן ארוך טווח של וואלה
יונדאי i10 במבחן ארוך טווח של וואלה
אבי 28/10/14 |  צפיות: 2914

מדור הרכב של האתר וואלה קיבל לידיו את הדור החדש של יונדאי i10 ולקח את מכונית המיני המסקרנת למבחן ארוך טווח למשך 6 חודשים. במהלך 6 חודשים גמעה המיני של יונדאי יותר מ- 17,000 ק"מ ללא תקלות או בעיות ולמעט טיפול תקופתי ב- 15,000 ק"מ חזר הרכב ליבואן וקובי ליאני מסכם בכתבתו במדור הרכב של וואלה את רשמיו החיוביים מיונדאי i10 החדשה. כדי לקרוא את הכתבה המלאה הנכם מוזמנים ללחוץ על הקישור ולקרוא את הכתבה האחרונה והמסכמת של קובי ליאני בשם "יונדאי i10 במבחן ארוך טווח – חודש שישי ואחרון, קובי ליאני וואלה. בכתבה זו תגלו כי קובי ליאני ממליץ על יונדאי i10 וטוען כי מדובר ברכב איכותי, עם מחיר משתלם ואטרקטיבי, התנהגות כביש טובה, תא נוסעים מרווח ומאובזר היטב וביצועים מהנים.

ומה הנהגת חושבת?

כדי לקרוא את הזווית הנשית לגבי יונדאיi10מומלץ ללחוץ על הקישור המצורף- "מה חושבת הנהגת על יונדאי i10?", שירלי ליאני, וואלה ולקרוא את מאמר האורח שפרסמה שירלי ליאני. למעשה, שירלי ליאני קיבלה את הרכב בחודש החמישי של המבחן ארוך הטווח של וואלה והיא השתמשה בו באופן יומיומי כדי לקחת את הילדים למוסדות החינוך, לצאת לקניות, להגיע לעבודה ולצאת לסידורים שונים. כמו כן, בהרכב משפחתי מלא היא יצאה עם בעלה לטיול בצפון ולמעט מעט לוגיסטיקה כדי להכניס את כל הציוד לתא המטען שנפחו 252 ל' הרי הנסיעה עברה באופן חלק ונעים. לאחר שהשתמשה ברכב לאורך מספר שבועות היא מסכמת ואומרת כי יונדאי i10 היא מכונית מיני טובה ומעוצבת, והיא אוהבת את עיצוב תא הנוסעים החדש בהשוואה לעיצוב האפרורי של הדור הישן. כמו כן, לדעתה יונדאי i10 מהווה אלטרנטיבה טובה למכוניות מיני אחרות וגם למשפחתיות גדולות מאחר ובאמצעות יונדאי i10 ניתן ליהנות מביצועים טובים בעיר ומחוץ לעיר וכל לנוע באופן יעיל וזריז בפקקים ולמצוא חניה בקלות, יתרון עצום לתושבי גוש דן.

חמישה דגמים

יונדאי i10 משווקת בארץ על ידי קבוצת כלמוביל, יבואנית הרכב המובילה, והדור החדש של יונדאי i10 מגיע בחמישה דגמים שונים, החל מדגם בסיסי עם מנוע 1.0 ל' ידני ועד לדגם supreme אותו בחנו במדור הרכב של אתר וואלה. דגם supreme מצויד במנוע חזק ויעיל בנפח 1.25 ל' שמציע 87 כוחות סוס ב- 6,000 סל"ד. המנוע משויך לגיר אוטומטי 1 + 4 שמציע יחסי העברה ארוכים כך שניתן לראות את מחט השעון במד הסל"ד מדגדגת את הקו האדום כאשר סוחטים את דוושת הגז כדי ליהנות מביצועים מהירים. כאמור, יונדאי i10 החדשה היא מכונית מיני יעילה ואמינה שזוכה להצלחה רבה בארץ ובעולם ונמכרת במחיר אטרקטיבי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI