דף הבית קניות וצרכנות צרכנות מסור שולחן פיוניר - Pioneer PMS19
מסור שולחן פיוניר - Pioneer PMS19
אוהד זמלר 13/11/14 |  צפיות: 5805

מסור השולחן המקצועי של חברת פיוניר מדגם Pioneer  PMS19 הינו מסור שולחן מקצועי חזק ואיכותי שהינו בעל הספק גבוה של 2000 וואט המתאים לחובבים ולבעלי מקצוע אשר מעוניינים במסור מצוין ואיכותי המיועד לביצוע מגוון רחב של סוגי עבודות.

מסור שולחן פיוניר - Pioneer  PMS19 מאפיינים

· זוויות הניסור שניתן לבצע עם מסור שולחן זה הן 90°/90° (חיתוכי עץ פשוטים), וחיתוכים אלכסוניים עם שיפוע בזווית 45°/45°, 45°/90° ו- 90°/45° לעבודות שונות של ניסור עץ בדיוק ובמהירות

· יש למסור זה סימון לייזר שמאיר את קו החיתוך ובכך תורם לדיוק רב בעבודה.

· מסור שולחן זה הוא בעל מנגנון האצה רכה לעבודה בטיחותית יותר, ולמניעת קפיצות מתח הנובעות  מעומס יתר

· מסור שולחן זה הוא בעל ידית אחיזה אופקית לנוחות ובטיחות

· מסור גרונג עם קליבה אינטגרלית לקיבוע חומר העבודה למשטח הניסור אשר מסייעת לעבודה בטוחה, מהירה ומדויקת

· למסור גרונג זה יש גדר לתמיכה של החומר המסייעת לעבודה מדויקת ומהירה.

· סימון המעלות של מסור שולחן זה הוא ברור ונוח לקריאה

· מסור שולחני זה מגיע עם שקית לאיסוף הנסורת והאבק המקלה על הדיוק, הבטיחות והנוחות בעבודה.

· יש למסור שולחן גרונג זה מגן שבבים שמכסה את הלהב ומתרומם באופן אוטומטי בזמן הניסור, דבר המסייע להגנה ובטיחות

· מסור שולחני זה הינו קל לנשיאה –13.8 קילוגרם בלבד, דבר המאפשר את ניודו בקלות ובמהירות

· מסור שולחני לעץ זה הינו איכותי וחזק עם מתח עבודה של 2000 וואט ומהירות של 4500 סיבובים לדקה

· קוטר "10 – 255 מילימטר

· מסור שולחני לעץ זה מגיע עם מפתח להחלפה ולנעילה של הלהב

· מסור גרונג זה מגיע עם שתי תמיכות כנפיים להארכה של התמיכה בחלק אותו חותכים


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אוהד זמלר

אוהד זמלר

אודי כלי עבודה בירושלים



 


מאמרים נוספים מאת אוהד זמלר
 
מערכת home automation לבית
20/12/15 | בית חכם
כיום באמצעות שימוש בטכנולוגיה חדישה ניתן להפעיל את כל החשמל בבית במתג אחד בהתאם לשעה ביום. למשל אם אתם מצפים להגעת אורחים הביתה בצהרים ותרצו להפעיל את המזגן לא תצטרכו לגשת למתג של המזגן אלא ללחוץ על המתג היחיד בבית ומערכת home automation תבחר את הטמפרטורה הנכונה על פי מצב מזג האוויר בחוץ, וגם תדליק או תכבה את האורות בבית באמצעות החיישנים שלה.

מסור שולחן פיוניר - Pioneer PMS19
13/11/14 | צרכנות
מסור השולחן המקצועי של חברת פיוניר מדגם Pioneer PMS19 הינו מסור שולחן מקצועי חזק ואיכותי שהינו בעל הספק גבוה של 2000 וואט המתאים לחובבים ולבעלי מקצוע אשר מעוניינים במסור מצוין ואיכותי המיועד לביצוע מגוון רחב של סוגי עבודות.

היתרונות של פלס לייזר
03/11/14 | צרכנות
פלס לייזר הוא מכשיר שמשמש להרבה עבודות מקצועיות כמו עבודות רצפות, עבודות בנייה ועבודות גבס (פלס לייזר לגבס), ובנוסף גם עבור עבודות ביתיות פשוטות כמו תליית מסכי פלזמה או מדפים. פלס לייזר משמש בעלי מקצוע רבים כגון קבלני בניין, אנשי גבס ודקים ורצפים, ובנוסף גם פרטיים המעוניינים בביצוע עבודות ידניות בביתם בצורה מדויקת.

רכישת מכונת שטיפה בלחץ- גרניק
02/11/14 | צרכנות
אותו הדבר גם לגבי הבית שלכם. כשהבית מלוכלך לא נעים לשהות בו וכשהוא נקי ומצוחצח, הרבה יותר נעים ובריא לשהות בו ולארח בו אנשים. במאמר הבא נדבר על שני סוגים של מכונות שטיפה בלחץ , הנקראות גם מכונות גרניק שמשמשות לניקיון של בתים, משרדים, מפעלים ומוסכים.

מברגה אימפקט מקיטה V18 BTD140RFE
30/10/14 | צרכנות
מברגה אימפקט מקיטה דגם 18V BTD140RFEהיא מברגת האימפקט המקצועית והחזקה ביותר בחברת מקיטה ובשוק המברגות בכלל. דגם חזק זה של מברגה אימפקט מקיטה מגיע עם שתי סוללות ליתיום 18 V + מטען מהיר. מברגת אימפקט מקיטה זו היא מברגה מקצועית בעלת מומנט פיתול אדיר ונוחות מצוינת.

מברגה נטענת דגם Makita DF 330 DWE
28/10/14 | צרכנות
מברגת מקיטה 10.8 וולט מדגם DF330DWE היא מברגה נטענת קומפקטית שנחשבת למברגה משוכללת וחדישה. מברגה מומלצת זו מגיעה עם סוללות ליתיום במתח 10.8 V, ויש לה 2 מהירויות סיבוב.

מברגה מקיטה דגם 6261DWE 9.6V
27/10/14 | צרכנות
מברגות מקיטה דגם 6261DWE הינן מברגות מעולות אשר מגיעות עם מזוודת נשיאה, מטען ו- 3 סוללות. המברגות הללו הן בעלות קיבולת של 1.3 אמפר לשעה ומתח של 9.6 וולט. מברגה מקיטה זו היא מקיטה מברגה כדאית מאוד לרכישה ומתאימה עבור ביצוע של עבודות קדיחה ביתיות בפלסטיק, עץ, מתכת ועוד, וגם עבור הברגת והידוק ברגים.

כיצד לרכוש מסור שרשרת חשמלי או בנזין
23/10/14 | צרכנות
אם החלטת לעבוד בגינה שלך ואתה מעוניין לעשות את עבודת הגינון בעצמך, אתה צריך שיהיו ברשותך כלי עבודה טובים. ישנם כמה כלי עבודה אשר יכולים להפוך את העבודה שלך בגינה לטובה ונוחה יותר ואחד מהם הנו מסור השרשרת שיכול להיות מסור שרשרת חשמלי ויכול להיות מסור שרשרת בנזין. במאמר הבא נסביר כיצד לקנות מסור שרשרת חשמלי או בנזין.

גרונג וגרונג עם פנדל
22/10/14 | צרכנות
גרונג כעיקרון הוא מסור שולחן מסוג ספציפי עם אופציות מסוימות שמעניקות לו יתרון גדול בניסור מקצועי ומהיר של פרגולות, עצים ועבודות דומות אחרות. הפעולה של החיתוך אותה מבצע מסור גרונג היא די פשוטה, והיא מתבצעת באמצעות להבו אשר עולה ויורד במהירות, ומנסר את החלקים שאנו רוצים שינסר, באופן מדויק.

טיפים לרכישת מסור שולחן ולשימוש נכון בו
20/10/14 | צרכנות
מסור שולחן מוצב בדר"כ מעל מיתקן קבוע ולעתים על מיתקן נייד, ומנסרים אתו באמצעות דיסק ייחודי המורכב עליו. במאמר הבא יובאו טיפים לשימוש ורכישה נכונים של מסור שולחני.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI