דף הבית בית משפחה וזוגיות חתונות הכנות לחתונה
הכנות לחתונה
manginot 02/12/14 |  צפיות: 3883

הכנות לחתונה

אין זוג שאינו מתרגש לקראת הכנות לחתונה אשר מצריכות הרבה ריצות וסידורים. יש כאלה המעדיפים לשכור מארגני אירועים או משרדי הפקות שידאגו להם לכל הפרטים הקטנים והגדולים והם מוכנים לשלם על כך כסף על מנת שיהיה להם ראש שקט וחתונה מוצלח לכל הדעות. חברת הפקות תערוך עבורכם מיון לאחר שתערכו אתה יחד את רשימת המוזמנים לחתונה שלכם. על מנת להתחיל בצעדים הראשונים לקראת הכנות לחתונה יש לבחור את מקום האירוע. חשוב כי הוא יהיה במיקום גיאוגרפי מניח את הדעת, כך שכל האורחים גם הצעירים גם המבוגרים יוכלו להגיע. חשוב אם אתם מתחתנים בתקופת החורף או הקיץ, אם מדובר בתקופת החורף, מן הסתם תבחרו באולם אירועים סגור ואם זה בקיץ אולי כדאי להחליט על גן אירועים או חתונה בטבע.

לברר את המחירים של גני ואולמות האירועים

חשוב כי תבררו את המחירים של גני האירועים או אולמות האירועים שנראו לכם עד כה. יש לברר מה נותן בעל האולם אירועים בשרון. חשוב כי הקייטרינג יהיה מעולה כי בחתונות ואירועים שונים משפחתיים הדגש של האורחים תמיד יהיה על האוכל. בין הכנות לחתונה , הטעימות חשובות ויש להגיע בכל פעם שיקראו לכם על מנת לבחור חברת קייטרינג או תפריט שבאולם האירועים או גן האירועים דואגים להכין עבורכם. חשוב כי תרשמו על דף את המקומות שנראו לכם לקיום האירוע  ואת המחירים שקיבלתם עבור אותם מקומות אירועים. חשוב כי תטעמו את מנות הפתיחה ואת כל המנות שיוגשו לאורחים, אם הם טעימים לכם, אז קרוב לוודאי שהם יתאימו לאורחים שלכם.

ארגון המוסיקה לחתונה

חשוב כי יהיה תקליטן שישביע את רצון האורחים שלכם. תקליטן טוב, חייב לדעת ולגלות מה הטעם של האורחים במוסיקה. חשוב כי לא יהיה רעש עז  מדי בחתונה כי אנשים מעוניינים לדבר אחד עם השני במיוחד בחלקו הראשון של האירוע. יש לבחור שירים לחתונה או להיכנס בשיר מיוחד ששניכם אוהבים. יש הרבה אטרקציות שהתקליטן יוכל להציע לכם כאשר תהיו כבר זוג נשוי לאחר טכס החופה. שאלו את בעל האולם איזה אטרקציות ניתן לעשות באירוע וכדאי שתהיו פתוחים לרעיונות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 manginot


 


מאמרים נוספים מאת manginot
 
הכנות לחתונה
02/12/14 | חתונות
אין זוג שאינו מתרגש לקראת הכנות לחתונה אשר מצריכות הרבה ריצות וסידורים. יש כאלה המעדיפים לשכור מארגני אירועים או משרדי הפקות שידאגו להם לכל הפרטים הקטנים והגדולים והם מוכנים לשלם על כך כסף על מנת שיהיה להם ראש שקט וחתונה מוצלח לכל הדעות. חברת הפקות תערוך עבורכם מיון לאחר שתערכו אתה יחד את רשימת המוזמנים לחתונה שלכם. על מנת להתחיל בצעדים הראשונים לקראת הכנות לחתונה יש לבחור את מקום האירוע. חשוב כי הוא הה במיקום גיאוגרפי מניח את הדעת, כך שכל האורחים גם הצעירים גם המבוגרים יוכלו להגיע. חשוב אם אתם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI