דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר משחקים לילדים אז והיום
משחקים לילדים אז והיום
DanaShavit 17/12/14 |  צפיות: 3229

אין ילד שלא אוהב משחקים, ושלא אוהב לשחק. בעבר כל הילדים היו מתכנסים למטה בחצר משחקים בגומי, בפוגים, בגולות, בקלאס ועוד. כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה, וכניסת המחשבים אל תוך חיינו, הרבה מהמשחקים הפכו להיות אינטרנטיים, והרבה מן הילדים והמבוגרים כאחד התמכרו לאפשרויות המשחק על גבי המחשב או קונסולות המשחקים השונות. יחד עם המגוון הרחב של היתרונות שיש למחשבים ולרשת, ישנם גם לא מעט ביקורות על אפשרויות המשחק. ילדים מפתחים התמכרויות קשות למשחקים ברשת, זזים הרבה פחות ממה שהיו זזים בעבר, ובעקבות כך מפתחים בעיות בריאותיות שונות, אשר נובעות מהשמנת יתר, ומחוסר פעילות גופנית. יתר על כן, ילדים רבים נחשפים לתכנים ולמשחקים אלימים אשר אינם מתאמים לגילם. אם גם הילדים שלכם מכורים למשחקים במחשב, באיפון ובקונסולות השונות, ואם גם אתם מעוניינים להחזיר את הילדים לשחק במשחקים של פעם, ולבצע מעט פעילות גופנית, רכשו בעבורם משחקים לילדים בסגנונות שונים, אשר יגרמו להם להנאה ולפעולה.

אפשרויות שונות לרכישת משחקים לילדים

ישנן אפשרויות רבות לרכישת משחקים לילדים באמצעות האינטרנט:

· משחקי קופסא: ישנה אפשרות לרכוש משחקי קופסא שונים כמו: מגדל קוביות מעץ כאשר כל אחד מהשחקנים צריך לשלוף קובייה מהאמצע מבלי שהמגדל יתמוטט, משחק 4 בשורה, פאזלים בתלת מימד של נוסעים בחלל או של ספינה ועוד.

· משחקים לקיץ: אם אתם בעלי גינה, ומעוניינים לרכוש משחקים לילדים לימי הקיץ החמים, תוכלו לרכוש רובי מים למשחק, מתזי מים בצורות ודמויות שונות שילדים אוהבים, וגם בריכה קטנה לפעוטות ולילדים, שאין בה חשש לטביעה.

· משחקים חינוכיים: תוכלו לרכוש בעבור ילדכם משחקים חינוכיים עם ערך מוסף כמו: משחק חשיבה עשוי עץ לצורך לימוד פעולות חשבון, שעון דיגיטלי צבעוני עם מסך מגע, ערכה ממגנטים לצורך לימוד הא' ב', לוח שח מט עשוי זכוכית, מחשבון שקוף בעל מסך מגע סולארי ועוד.

· משחקים סתם בשביל הכיף: לבסוף, על מנת להוציא את הילדים קצת מהעולם הממוחשב תוכלו לרכוש בעבורם משחקים מהנים כמו: ערכת ווקי טוקי, אוהל ורוד לנסיכות, יויו מקצועי בעל מנגנון של השהיה ועוד.

משחקים ומתנות לילדים לאירועים מיוחדים

הורים אשר מעוניינים לדאוג לחינוך טוב של הילדים אינם רוכשים משחק בכל פעם שהילד מבקש, אלא מחכים לאירועים שונים על מנת להצדיק את הרכישה. משחקים לילדים לרוב קונים ב:

· ימי הולדת: אין יום הולדת בלי מתנות לילדים. תוכלו לנצל את יום ההולדת על מנת לרכוש לילד משחק אותו הוא רצה, ולהפוך את הילד למאושר.

· חגים: חגים הם אירועים מצוינים לרכישה של משחקים. אם אתם מעוניינים ללמד את הילד נושאים מסוימים, תוכלו לרכוש בעבורו משחקים חינוכיים שונים, ולשלב הנאה וכיף עם למידה.

· פינוק: לבסוף, אם סתם מתחשק לכם לראות את החיוך הגדול אשר עולה על פניו של הילד בכל פעם שהוא מקבל משהו חדש, תוכלו לפנק אותו במתנה מדליקה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 DanaShavit


 


מאמרים נוספים מאת DanaShavit
 
משחקים לילדים אז והיום
אין ילד שלא אוהב משחקים, ושלא אוהב לשחק. בעבר כל הילדים היו מתכנסים למטה בחצר משחקים בגומי, בפוגים, בגולות, בקלאס ועוד. כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה, וכניסת המחשבים אל תוך חיינו, הרבה מהמשחקים הפכו להיות אינטרנטיים, והרבה מן הילדים והמבוגרים כאחד התמכרו לאפשרויות המשחק על גבי המחשב או קונסולות המשחקים השונות. יחד עם המגוון הרחב של היתרונות שיש למחשבים ולרשת, ישנם גם לא מעט ביקורות על אפשרויות המשחק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI