דף הבית עסקים עסקים - אחר כנסים בירושלים
כנסים בירושלים
תומר גולדשטיין 21/12/14 |  צפיות: 3251

בעקבות הביקוש הרב לקיום כנסים בירושלים, יותר ויותר מוסדות ומרכזי תרבות שונים פתחו את שעריהם, ומציעים שיתוף פעולה מול גורמים עסקיים ופרטיים לשם קיום כנסים עסקיים. בנוסף לכך, קיימים בירושלים מספר מוסדות אשר משמשים באופן קבוע לאירוח כנסים, וביניהם ניתן לציין את מתחם בנייני האומה בכניסה לירושלים, את מרכז ז'ראר בכר במרכז העיר, ואת תיאטרון ירושלים, המרכז התרבותי הגדול בישראל, המארח מדי שנה עשרות כנסים בתחומים שונים.

כנסים בירושלים - איך לבחור היכן לקיים כנס?

בשעה שמתקבלת ההחלטה בדבר קיום כנס בירושלים, השאלה הראשונה שעולה בהכרח היא היכן לקיימו, כאשר המבחר העצום של מוסדות המציעים אכסניה לכנסים בירושלים עלולה לבלבל ממבט ראשון. מסיבה זו, בחירת אכסניה לכנס נדרשת להיעשות בהתאם למספר קריטריונים, הנקבעים בהתאם למהות הכנס, מספר המשתתפים, ולדרישות הייחודיות של מארגני הכנס (מקרן, צורך בכיבוד, נגישות לנכים, וכיו"ב).

השיקול הראשון הוא כמובן מספר המשתתפים המוערך בכנס, כאשר במרבית המקרים, מומלץ כי מארגני הכנס יבחרו באכסניה המציעה מקום אירוח גדול יותר מזה שנדרש בפועל במטרה להתמודד עם "אורחים ברגע האחרון", וכן על מנת להימנע מתחושת צפיפות ומחנק, שתפגע ביכולת האורחים להשתתף בכנס בצורה אפקטיבית.

בנוסף, כדאי לשים גם דגש על אופי הכנס, כאשר כנס עסקי, המיועד לדיונים עסקיים במהותם, יתנהל לרוב בצורה הטובה ביותר במרכזי כנסים מקצועיים בירושלים, המציעים שירותי משרד שונים, ולרבות מקרן, העלאת מצגות, אספקת חומרי כתיבה, ועוד. לעומת זאת, כנס משפחתי, המתאפיין באווירה חמימה יותר, יכול להתקיים דווקא באולם אירועים מצומצם, שם כל המשתמשים ישבו בצוותא, וישוחחו בניחותא אחד עם השני.

עוד יש לתת את הדעת על הצורך בסידורים נוספים, כדוגמת כיבוד ושתייה, שירותי סדרנות ואבטחה, שירותי תאורה וסאונד, וכדומה. במידה ומדובר בכנס אשר שם דגש על מצגות ועל קטעי שמיעה שונים, יהיה זה רעיון טוב לשקול ולבחור באחד ממוסדות התרבות בירושלים, כדוגמת תיאטרון ירושלים, אשר מספקים יחד עם האולם עצמו את מלוא השירותים הנלווים, כאשר במרבית המקרים מחיר שירותים אלו נכלל במחיר הסופי לקיום האירוע.

בסופו של דבר, הבחירה בקיום כנסים בירושלים היא במרבית המקרים בחירה חכמה, שכן ירושלים, הממוקמת במרכז הארץ, נוחה לגישה מכל רחבי הארץ, בכלי רכב כמו גם בתחבורה ציבורית. כמו כן, ירושלים, על ההיסטוריה רבת השנים שלה, והאווירה התרבותית השוררת בה, מהווה הרקע המושלם לקיום כנס תרבותי ופורה, בתחומים רבים ושונים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 תומר גולדשטיין


 


מאמרים נוספים מאת תומר גולדשטיין
 
כנסים בירושלים
מדי שנה מתקיימים בירושלים שורה ארוכה של כנסים, בנושאים מקצועיים, עסקיים, ואף בין-לאומיים, אשר מושכים קהל רב מכל רחבי מדינת ישראל ומחוצה לה. אף שמבחינות רבות, העיר תל-אביב עודנה משמשת כמרכז התרבותי והכלכלי של מדינת ישראל, הרי שבמהלך השנים האחרונות, ובעקבות שורה של יוזמות ממשלתיות לפיתוח עסקי, העיר ירושלים חוותה פריחה עסקית ותרבותית חסרת תקדים, כיאה לעיר ששימשה במשך אלפי שנים כמרכז התרבותי והרוחני של העם היהודי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI