דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה פרטים שחשוב לדעת על רופאים במרכזים רפואיים
פרטים שחשוב לדעת על רופאים במרכזים רפואיים
Shira 23/12/14 |  צפיות: 14239

פרטים שחשוב לדעת על רופאים במרכזים רפואיים

במרכז רפואי מועסקים רופאים המתמחים בתחומים שונים - זאת בהתאם למחלקות הרפואיות הקיימות באותו המרכז. תפקידם של הרופאים הוא לאבחן ולהציע את הטיפול האיכותי, המקצועי והטוב ביותר לבעיות רפואיות שונות. הרופאים באותו מרכז רפואי עומדים לרשות המטופלים גם לצורך מתן ייעוץ רפואי בתחום מסוים וגם בכדי להעניק טיפול בבעיה רפואית מסוימת אשר אובחנה אצל אותו המטופל.

ברוב המרכזים הרפואיים מועסקים רופאים מקצועיים אשר נחשבים למובילים בתחומים – אך כמובן, שקיימת חשיבות גבוהה לוודא את הפרטים הללו בטרם הפניה למרכז רפואי מסוים, וכחלק מכך לבדוק מי הם אותם הרופאים המועסקים במחלקות הרלוונטיות ומי הוא הרופא הספציפי אשר יעניק למטופל את הטיפול לו הוא נזקק.

הרופאים במחלקות השונות

כידוע, כל רופא, יכול מתמחה במסגרת לימודיו בתחום ספציפי בעולם הרפואה. כך שקיימת חשיבות גבוהה לפנות לרופא אשר מתמחה באופן פרטני בתחום אליו הבעיה הרפואית של המטופל משתייכת.

במרכז רפואי, מציעים את שירותיהם רופאים אשר התמחו באופן פרטני בתחום בו הם מציעים את שירותיהם, כל שהמטופלים יוכלו להיות רגועים בידיעה שהם מקבלים טיפול רפואי המתבצע על ידי רופאים מומחים.

לדוגמא, מרכז רפואי אשר מעמיד לרשות מטופליו מחלקת כלי דם, יעסיק את הרופאים המקצועיים והמנוסים ביותר בתחומם – במחלקה כזאת, יהיו בדרך כלל גם רופאים אשר כלי דם הוא תחום התמחותם וגם מנתחים המתמחים בביצוע ניתוחים באותו התחום.

בחירת הרופא המטפל

אם אתם מתכננים לפנות לאותו מרכז רפואי בכדי לקבל יעוץ רפואי חשוב ומשמעותי או לעבור ניתוח או טיפול מורכב אחר - ההמלצה היא לברר מבעוד מועד מי הם הרופאים אשר עובדים באותו מרכז רפואי במחלקה ספציפית זו ולנסות ולדלות כמה שיותר פרטים אודות כל אחד מהרופאים באותה הרשימה.

אחד מהיתרונות של המרכז הרפואי בא לידי ביטוי בעובדה כי ניתנת למטופלים האפשרות לבחור את הרופא המבוקש – כך שאם יש ברשותכם את המידע הרלוונטי אודות הרופאים השונים, תוכלו בסופו של דבר לבצע את הבחירה המושכלת והטובה יבותר באותו רופא אשר יטפל בכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Shira


 


מאמרים נוספים מאת Shira
 
כמה עולה כספת בנק?
בשנת 2008 עקב המשבר הכלכלי שפקד את ארצות הברית ועקב כך את העולם כולו, החל מעין טרנד שנוצר עקב הבהלה של רבים, במסגרתו ביקשו רבים מהאוכלוסייה להתקין כספות בבתיהם על מנת למשוך את כספיהם מהבנקים

מהם השלבים לקבלת פונדקאות בחו"ל?
נושא הפונדקאות הוא נושא מורכב, הדורש רגישות רבה. הרעיון בבסיס הפונדקאות הוא אם אשר מכונה פונדקאית, היא שנושאת ברחמה עובר שאיננו שלה אלא שנזרע ברחמה לאחר שעבר הפריה חוץ גופית מביצית וזרע של זוג הורים שאינם יכולים להביא ילד לעולם בעצמם.

איך לבחור גדר פלסטיק לגינה שלכם?
28/03/17 | גינון
הגינה הביתית מהווה שלב ביניים בין המרחב הפרטי לציבורי. בעבור אנשים רבים משמשת הגינה אפשרות לחיבור בין הבנוי לטבעי ולפתוח, אפשרות ל"משיכת" תחום המגורים החוצה

כמה עולה מחסן גינה?
26/02/17 | שיפוצים
מחסן גינה יכול לשמש לטובת שורה ארוכה של צרכים. מלבד אחסון ציוד אישי בגינה הפרטית, הוא נועד גם להרחיב את פתרונות האחסון עבור בעלי עסקים, משרדים וחנויות. את המחסן ניתן להציב בכל סוגי הגינות ולצורך הגנה מפני נזקי מזג האוויר. הוא מונע חדירת לחות ומגן מפני גשם ורטיבות. בחלק מהמקרים משתמשים במחסן גם כפתרון הצללה לטווח הקצר והארוך.

מה עובר על קרטון משומש בדרך למחזור שלו?
מהי בעצם הסיבה שבגללה כדאי לנו למחזר את הקרטון? תתפלאו אולי לגלות, אבל כמעט כשליש מסך הפסולת שאנו מייצרים - מקורה בקרטון! הסיבה לכך היא שהקרטון נמצא בכל מקום - באריזות של מוצרי המזון והשתייה, כמארז של צעצועים וכלי כתביה, בארגזים שונים, וכיו"ב

מאיזה גיל עושים בדיקת שמיעה?
בדיקת שמיעה יכולה לשמש לבחינת יכולת השמיעה בכל גיל. הבדיקה נדרשת בעת הופעת תסמינים של הפרעות שמיעה. בגילאים מוקדמים מבצעים את הבדיקה כאשר ישנה חסימה של גלי הקול בדרכם לאוזן הפנימית

כמה עולות מערכות כיבוי אש?
מערכות כיבוי אש כוללות רכזת אש, גלאי אש ועשן, מטפי אבקה, מים וגז, מערכת מתזים, ברזי מים וגלגלות וכל אמצעי מתומחר בנפרד. אפשר לבצע התאמה אישית של המערכת ולהתייעץ עם אנשי המקצוע לגבי אמצעי הגילוי והכיבוי המומלצים.

טיפולים רפואיים מומלצים בחום לגוף שלכם
יש אנשים רבים, אשר מבינים שאם הם מעוניינים לשמור על הבריאות שלהם, הרי שעליהם לעבור מעת לעת טיפולים רפואיים. יש לעומת זאת אנשים אחרים

מכולות - במה הן עוזרות לנו?
27/01/15 | מעבר דירה
רובנו מתייחסים למכולה בתור תיבה גדולה המוטענת על כלי תחבורה נושאי משאות. בפועל, מדובר על קונטיינר שעוזר לנו במגוון רחב של תחומים. ראשית, את הקונטיינר ניתן להטעין כמעט על כל כלי תחבורה המבצע משימות לוגיסטיות:

מהם התסמינים הקיימים של סרטן עור?
23/12/14 | סרטן
אחת המחלות ששכיחותן הולכת ועולה בישראל, היא המחלה שנקראת סרטן עור. חשוב מאד לציין שיש סוגים של סרטן העור שאינם קטלניים - כמו למשל הסרטן של בתאי הבסיס שרק לעתים רחוקות ישלח את גרורותיו
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI