דף הבית קניות וצרכנות צרכנות רמי לוי סטייל
רמי לוי סטייל
יוני טל 02/01/15 |  צפיות: 3357

בואו נודה בעובדה אחת פשוטה. לחיות במציאות הכלכלית הישראלית הנוכחית זה אינו דבר קל. הנתונים אינם מעודדים ומשהו באויר מריח מדאגה לעתיד, לפרנסה, לעבודה טובה ויציבה, ליכולת לרכוש דירה ובקיצור.. לשרוד את מלחמת ההישרדות הזאת בכבוד.

נראה כי עסקים ומותגים רבים מתעלמים ממצוקתם של הצרכנים ובוחרים שלא לנקוט באסטרטגיה אשר תתאים את עצמה למצבם של רבים אשר מתקשים לגמור את החודש. עסקים מעטים כדוגמת רמי לוי שיווק השקמה, גולן טלקום בשוק התקשורת, או קופיקס רשת הקפה ב5 שח הביאו בשורה צרכנית חדשה מרעננת אשר שמה את הלקוח במרכז. עסקים אלו בנו אסטרטגיה שיווקית חכמה אשר מצליחה לבדל עצמם משאר השוק וליצור אצל הצרכן תחושה כי יש מי שרואה אותו ובא לקראתו.

שלא תטעו, עסקים אלו הם אינם ארגון צדקה או ארגון ללא מטרת רווח. אלו עסקים רווחיים המגלגלים מחזורים של מאות מליוני שקלים בשנה. המתמטיקה שלם היא פשוטה מאוד, היא אומרת כך - הרווחים על המוצרים הם נמוכים, אך כאשר הרווחים הנמוכים מוכפלים במספר לקוחות גבוהה מאוד אז הרווחים הם עצומים. למשל אם אמכור חבילת חיתולים ברווח של 10% בעוד המתחרים ימכרו ברווח של 30%, הכדאיות הכלכלית לצרכן תביא מספרים גבוהים של מכירות לאותו מוצר.

המסקנה היא כי עסק טוב חייב להיות קשוב לתנודות השוק ולרחשי הציבור. ממש כמו שעסקים התאימו את עצמם בשני העשורים האחרונים להתפתחויות טכנולוגיות כגון האינטרנט ועולם המובייל כך הם צריכים להיות מעודכנים במצב הכלכלי של השוק אליו הם מכוונים.

לפני מספר ימים פנה אלי חבר בעניין טבעת אירוסין (בבעלותי עסק המתמחה בייצור טבעות אירוסין) ולפני ששאלתי אותו מה הסגנון העיצובי אותו הוא מחפש הוא אמר:״ הטבעת צריכה להיות עד x כסף״. המסקנה היא כמובן ברורה. לעסק שיציע ״שילוש קדוש״ של שירות טוב, מוצר טוב, ובעיקר מחיר טוב , ישנו גם סיכוי טוב למשוך לקוחות ולייצר מוניטין. לקריאה ומידע נוסף אודות טבעות אירוסין זולות לחץ כאן.

אם נחזור לקופיקס נגלה כי ידיעה מוקדת של כמה תוציא מהכיס עוד בטרם אתה נכנס לסניף היא חכמה ומורידה את מפלס חוסר הידעה של הלקוח ומעבר לכך הוא יודע מה הכסף שלו יכול לקנות. יהיו שיאמרו כי לא בכל תחום ניתן להיות הרמי לוי או הגולן טלקום של הענף בו אתה נמצא, אך לעניות דעתי ניתן תמיד להסתפק ברווח נמוך יותר ולהגדיל את קהל לקוחותיך על בסיס המחיר הטוב (כל עוד המוצר הוא טוב).


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוני טל


 


מאמרים נוספים מאת יוני טל
 
רמי לוי סטייל
02/01/15 | צרכנות
נראה כי עסקים ומותגים רבים מתעלמים ממצוקתם של הצרכנים ובוחרים שלא לנקוט באסטרטגיה אשר תתאים את עצמה למצבם של רבים אשר מתקשים לגמור את החודש. עסקים מעטים כדוגמת רמי לוי שיווק השקמה, גולן טלקום בשוק התקשורת, או קופיקס רשת הקפה ב5 שח הביאו בשורה צרכנית חדשה מרעננת אשר שמה את הלקוח במרכז

היתרונות של קניית טבעות אירוסין מהייצרן
27/12/14 | צרכנות
בטבעות אירוסין כמו במוצרים שונים ישנו פער מחיר אדיר בין הייצרן למשווק (ולעיתים המוצר עובר ידיים נוספות כמו מפיץ). הייצרן הוא הראשון בשרשרת ההפצה ועל כן בכדי להפיץ את סחורתו למשווקים השונים, חייב לתמחר את מוצריו בזול ולעבוד על מתח רווחים נמוך.

טבעות אירוסין מחירים
בחיפושך אחר טבעות אירוסין באינטרנט תגלה כי התחרות בענף היא עצומה וישנם מאות אתרים המציעים טבעות אירוסין במחירים שונים ומשתנים. מחירי טבעות אירוסין הן נזגרת ישירה של היהלום או היהלומים המשובצים בטבעת

אז מי בוחר(ת) את טבעת האירוסין?
עולם האינטרנט והרשתות החברתיות האופפות אותנו הם כלי נהדר לשדר לעולם מה אנחנו אוהבים, מה לא אוהבים, איזה חברה אנחנו מחבבים ועוד ועוד. לייק קטנטן על תמונה של חברה שהתארסה, או על תמונה אקראית של טבעת אירוסין תשדר מייד לחבר את המסר הנדרש

איך בוחרים טבעות אירוסין
היום האינטרנט מציע אין ספור אתרים וחומרי עזר איתם ניתן ללמוד על היהלומים בפשטות ובקלות. כמו כן ישנם מחירוני יהלומים ברחבי האינטרנט שם תוכלו להבין כמה בערך עולה היהלום אותו הציעו לכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI