דף הבית פיננסים וכספים הלוואות אומרים די! למחנק האשראי ומגייסים הלוואה בערבות המדינה
אומרים די! למחנק האשראי ומגייסים הלוואה בערבות המדינה
ערן רגב 08/01/15 |  צפיות: 6185

אם אתה מתקשה לגייס אשראי לעסקי שלך, אז אתה לא לבד. כיום במשק מתקיים מחנק אשראי רציני מאוד. עסקים קטנים לא מצליחים לגייס הלוואות לעסק. אפילו לא עסקים אשר אין להם מינוף גבוה לא מצליחים לגייס הלוואה לעסק, או לפחות לא מצליחים לגייס הלוואה בתנאים שפויים. פתרון גיוס אשראי עסקי במסגרת הלוואה בערבות מדינה זה הדרך הנכונה להתמודד עם מחנק האשראי ולגייס הלוואה בתנאים נוחים לעסק.

צריך להבין שכאשר עסקים קטנים פועלים במחנק אשראי הם בעצם פועלים בשטח מלחמה שבו העסקים זקוקים לאשראי עסקי והבנקים מפחדים לתת אותו. נוצר עימות בין הבנקים לעסקים הקטנים בל שהבנקים רוצים כמה שיותר ביטחונות או הבטחות לנכסים (הם רוצים לשעבד את העסק עד הצוואר על מנת להבטיח שמתן האשראי לא מסוכן) וזה נגד עסקים קטנים אשר צריכים את הכספים הללו בכדי להפעיל את העסק ולתפקד. אם עסק זקוק לשעבד את מרבית הפיקדונות שבידיו בכדי לקבל הלוואה הוא לא ממנף את עצמו ואז הוא "תקוע" ללא מספיק מזומנים לייצר צמיחה. אז כמו שאמרנו זה שטח מלחמה של העסקים הקטנים, הם נאבקים לגייס אשראי לעסק והרבה מהעסקים הללו קורסים כי לא הצליחו ל"עבור את החומה" שהבנק מציב להם בגיוס האשראי. אפילו עסקי רווחים ובריאים נענשים, כי בעל כורחם הם נחשבים כמסוכנים לבנק והם אולי מגייסים הלוואות אבל אותם הלוואות לעסקים מוענקות בריביות גבוהות מאוד שמייצרות הוצאות מימון מיותרות.

במשק כיום יש רק פתרון אחד לנצח במלחמה הזאת, קרן סיוע לעסקים, אשר הנה קרן המעניקה הלוואות בערבות מדינה לעסקים קטנים ובינוניים. כאשר מגייסים הלוואה בערבות מדינה, מקבלים הלוואה לעסק תוך כדי כך שהעסק צריך להראות רק 25% ביטחונות כנגד ההלוואה. בנוסף, העסק נהנה מפריסה מאוד ארוכה של חמש שנים ובתנאי ריבית מועדפים שלא עולים על פריים+3.5%. היכולת למנף את הביטחונות של העסק פי , תנאי ההחזר הנוחים בעקבות תנאי ההלוואה הנוחים ובכך שבעזרת ערבות מדינה, עסקים אשר לא הצליחו לגייס הלוואה בבנק שלהם כן מקבלים הלוואה, הופך את קרן סיוע לעסקים לטנק שיכול לעזור לעסק לפרוץ את החומה העומדת מולו על ידי הבנקים. גיוס הלוואה לפיתוח העסק, למימון הון חוזר ולהקמת עסקים דרך הקרן הוא אפשרי. הלוואות בערבות המדינה הם בהחלט הפתרון. אל תתנו למחנק האשראי לנצח אתכם. בררו זכאות לקבלת הלוואה בערבות המדינה לעסק שלכם ותוכלו להיות בדרך הנכונה למימוש הפוטנציאל העסקי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ערן רגב

ערן רגב, מנועי צמיחה

מתמחים בגיוס הלוואה בערבות מדינה



 


מאמרים נוספים מאת ערן רגב
 
אומרים די! למחנק האשראי ומגייסים הלוואה בערבות המדינה
08/01/15 | הלוואות
אם גם אתה בעל עסק קטן הסובל ממחנק האשראי הקיים במשק, הגיע הזמן שלך לצאת ממנו בעזרת פניה לאפיק הלוואה בערבות מדינה של קרן סיוע לעסקים. דרך הקרן תגייס תצליח לגייס אשראי בתנאים נוחים לעסק.

למה עדיף לגייס הלוואה בערבות מדינה למימון השקעה בעסק על אשראי מהבנק
08/12/14 | הלוואות
הרבה עסקים לא יודעים את כלל היתרונות של גיוס הלוואה בערבות מדינה למימון השקעה בעסק. הקרן בערבות מדינה מפעילה את מסלול השקעות בכדי לסייע לעסקים לגייס מימון נוח לביצוע השקעה

מסלול הון חוזר של קרן בערבות המדינה לסיוע בהון חוזר
02/12/14 | הלוואות
הצורך לממן את צורכי ההון החוזר של העסק הוא עניין שמשותף להרבה עסקים, כמו כן בעיית גיוס האשראי למימונו. הפתרון לכך הוא מסלול הון חוזר של הקרן בערבות המדינה

למה הלוואה בערבות מדינה להקמת עסק ולא הלוואה ישירה מהבנק
30/11/14 | הלוואות
ישנם הרבה אנשים אשר רוצים להקים עסק חדש. אותם אנשים צריכים לגייס מימון. אפשר לעשות זאת על ידי גיוס הלוואה בערבות מדינה

מתקשים לגייס הלוואה לעסק בגלל מחנק האשראי?
27/11/14 | הלוואות
אם אתם מתקשים לגייס הלוואה לעסק בגלל מחנק האשראי במשק הישראלי, חשוב שתכירו את קרן סיוע לעסקים והלוואות מדינה

סגירת הלוואות גישור בעזרת הלוואה בערבות מדינה
26/11/14 | הלוואות
סגירת הלוואות גישור בעזרת גיוס הלוואה בערבות מדינה מסייע לעסק לצמצם עלויות מימון מיותרות. מהם הלוואות גישור? ואיך סגירתם באמצעות ערבות מדינה עוזר לעסק?

בדיקת זכאות לגיוס הלוואה לעסק בערבות המדינה
20/11/14 | הלוואות
קרן סיוע לעסקים שהוקמה באמצעות משרד האוצר מאפשרת לבעלי עסקים קטנים לקבל הלוואה בערבות המדינה בתור סיוע לתזרים המזומנים. אך יש לדעת שלא כל עסק זכאי לפנות לקרן סיוע לעסקים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI