דף הבית רפואה ובריאות נשירת שיער האם יש טיפול בהתקרחות עם תוצאות?
האם יש טיפול בהתקרחות עם תוצאות?
ורד 27/01/15 |  צפיות: 12526

התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.

כשהורמון זה נוצר, הוא גורם להתכווצות של זקיק השערה, מחליש אותה ובסופו של דבר גורם לנשירתה.

גברים רבים חושבים שאם הם יורשים טבעיים של ההורמון אין מה לעשות נגד הקרחת שתופיע אצלם, אולם זה איננו נכון. בשלב בו זקיק היערה עדיין חי, ניתן ועוד איך, לחזק אותו ולגרום לו להצמיח שיער (במקום להשיר שיער).

מהם הגורמים להתקרחות ולנשירת שיער?

מלבד גן ההתקרחות העובר בתורשה, ישנם מצבים בהם מתח או חלילה קיומה של מחלה משפיעים על זרימת הדם ומאידך גם על מצבה של הקרקפת. שיער הוא הרבה פעמים ראי להשתקפויות של מתחים, לחצים ועוד, וכל אלה עלולים להתבטא בשיער דליל ונשירת שיער.

גם תזונה לקויה, דיאטות חריפות, תרופות, שימוש בסמים, חשיפה לחומרים רעילים ועוד עלולים לגרום להתקרחות ולנשירת שיער אצל נשים וגברים כאחד.

איך מחדשים זקיק שיערה?

זקיקי השיער כולם בולטים מנקבים מיקרוסקופיים בקרקפת. כדי שהשיער יצמח, צריכה להיות הקרקפת בריאה עם חילוף חומרים וזרימת דם טובה, ואז גם אם אתם נופלים בקטגוריה של יורשי ההורמון הגורם להתקרחות, בשלב בו עדיין הזקיק לא מת, תוכלו להחיות אותו ולמנוע את נשירת השיער שלכם.

שיער אוהב חיים. זקיק שיערה דורש זרימת דם טובה כדי להמשיך לחיות ולהצמיח שיער, ויש היום טיפולים שונים נגד התקרחות ונשירת שיער שבהחלט יכולים למנוע אותם.

איי רולר היא ערכה מיוחדת במינה לטיפול בהתקרחות ובנשירת שיער שהוכיחה כ-95% הצלחה בטיפול.

כאמור כאשר זקיק שיערה עדיין חי, כל מה שהוא צריך לקבל זה תמריץ להמשיך ולחיות.

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ורד


 


מאמרים נוספים מאת ורד
 
מה זה "איי רולר"?
בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.

האם יש טיפול בהתקרחות עם תוצאות?
התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.

פתרון קליל לשיער הדליל
במקרים אחרים, כאשר שיער דליל הופך מן הסתם לאורח חיים שאיתו צריך לחיות, כדאי להתחיל לפעול על פי שיטות אלטרנטיביות. דרכים אלה מתייחסות בדרך כלל לקרקפת כאל אמצעי חיצוני לגוף כולו. אם על הראש יש שיער דליל כנראה הדבר נובע מחולשה באזורים אחרים בגוף ויש לטפל בהם כמקשה אחת.

גם לך נושר השיער? את לא היחידה
גילוי נשירת שיער אצל נשים או חס וחלילה מופיעים חורים במערך המלא שלו ממש עלולים לגרום להיסטריה.

אפשר לטפל בנשירת שיער
לפי הרפואה הסינית יש קשר ישיר בין מצבם של האברים הפנימיים, הכליות, הכבד והריאות אל אזור הקרקפת ונשירת השיער. כוח, חיות וזרימת דם באברים הללו כמו גם בעור הגולגולת יועילו למצבו של השיער ובכך נוכל לקבל טיפול בנשירת שיער למשל.

מתקרחים מוקדם מהרגיל?
קל יותר למנוע את היחלשותן והזדקנותן של שערות קיימות מאשר לגרום לגדילתן מחדש של שערות שכבר נשרו, למרות שלמוצרים מסוימים נגד התקרחות נרשמה הצלחה במניעת נשירה וכן בעידוד צמיחה מחודשת.

מהן הדרכים לטיפול בנשירת שיער?
התקרחות גברית הינה תופעה מוכרת מאוד בקרב האוכלוסייה הבוגרת בישראל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI