דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות השכרת שולחנות
השכרת שולחנות
אפרים ברנס 29/01/15 |  צפיות: 3099


מדוע רובנו זקוקים לשירותי השכרת שולחנות?

כאשר אתם מקיימים אירוע רב מוזמנים בבית או מחוצה לו פעמים רבות מספר השולחנות שברשותכם אינו מספיק כדי להושיב את כולם. שלא לדבר על אירועים גדולים מאוד שנערכים בגני אירועים ואולמות: בדרך כלל האולם מספק לכם את הריהוט הנדרש, אך לפעמים אתם אלו שצריכים לדאוג להביא את כל הציוד והריהוט בשביל האירוע.

שירותי השכרת שולחנות של חברות השכרת ציוד הם הפתרון למקרים אלו. לא רק שחברות אלו יכולות לספק לכם את מספר השולחנות הנדרש הן גם יציעו לכם ברוב המקרים מבחר ריהוט בעיצובים מגוונים. אלו יכולים להיות שולחנות עגולים, מרובעים, גדולים, קטנים, שולחנות לקייטרינג, שולחנות קפה, שולחנות בר וסוגים רבים של שולחנות וכיסאות בעיצוב דומה.

דברים שכדאי לבדוק עם ספק של שירותי השכרת שולחנות:

-        האם החברה אחראית על הובלת הציוד המוזמן אל מקום האירוע והפינוי שלו בסיום?

-        אילו אפשרויות תשלום עומדות בפניכם?

-       מתי חברת השכרת שולחנות מביאה את הציוד המוזמן אל מקום האירוע (ביום האירוע, מספר שעות מראש וכו')?

את הזמנת השולחנות כדאי לבצע מראש. השולחנות הינם פרטי ריהוט דומיננטיים מאוד באירוע ולכן העיצוב שלהם משפיע מאוד על האווירה הכללית באירוע. בהתאם לטון שקובעים השולחנות באירוע תוכלו לבחור את שאר הציוד לאירועים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אפרים ברנס


 


מאמרים נוספים מאת אפרים ברנס
 
השכרת שולחנות
כאשר אתם מקיימים אירוע רב מוזמנים בבית או מחוצה לו פעמים רבות מספר השולחנות שברשותכם אינו מספיק כדי להושיב את כולם. שלא לדבר על אירועים גדולים מאוד שנערכים בגני אירועים ואולמות: בדרך כלל האולם מספק לכם את הריהוט הנדרש, אך לפעמים אתם אלו שצריכים לדאוג להביא את כל הציוד והריהוט בשביל האירוע. שירותי השכרת שולחנות של חברות השכרת ציוד הם הפתרון למקרים אלו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI