דף הבית תחבורה ורכב תחבורה ורכב - אחר הובלה קטנה
הובלה קטנה
אירית הובלות 01/02/15 |  צפיות: 3572

מי מאתנו שוכרי הדירות לא היה צריך לפחות פעם אחת להוביל ציוד כלשהו ממקום למקום?

בין אם מדובר במקרר, מיטה, תנור או סתם מעמד לעיתונים שקבור במחסן אצל ההורים והוא בעל ערך סנטימנטלי עבורנו- רובנו נדרשנו להובלה של פריט אחד בודד בתקופת היותנו שוכרי דירה.

היום, עם קצב עליית שכר הדירה והחוזים הדרקוניים המעבר בין דירה לדירה שכיח יותר. לעיתים אנו נכנסים לדירה מרוהטת מראש בפריטים של בעל הדירה או הדיירים הקודמים שמטוב ליבם השאירו חלק מהריהוט ואז אנו צריכים להשלים פריט או שניים  ולעיתים הדירה החדשה אינה מרוהטת ונדרש מאיתנו למלא את החלל הריק מהבסיס. אופציה זו אינה חסכונית, כאשר עלות ריהוט הבית עלול להגיע לעשרות ואף מאות אלפי שקלים.

לכן, עדיף להוביל פריט מסוים מהדירה הקודמת, מההורים או מכל מקור אחר אשר יכול לחסוך לנו את העלות של רכישת רהיט חדש. עלות ההובלה רוב הפעמים נמוכה משמעותית מעלות מוצר חדש.

שירות הובלה קטנה הינו שירות מוכר וידוע בייחוד בקרב סטודנטים וצעירים. זהו הקהל המרבה "לנדוד" בין דירות ולהעביר את הריהוט איתו על מנת לחסוך עלויות נוספות מיותרות.

הובלת פריט בודד יכולה להסתכם בסכום מזערי ולרוב נדרש איש מקצוע מיומן להוביל פריטים אלו.

לדוגמא: הובלת מקרר הינה בלתי אפשרית לאדם הממוצע. מדובר במכשיר חשמלי בעל משקל מהותי ואופן נשיאת המכשיר צריך להתבצע בצורה מקצועית ומנוסה. מקרר חייב להוביל בעמידה בלבד כדי למנוע מהשמן הנמצא במדחס בגב המקרר לעלות מעלה מה שיוציא את המקרר מכלל שימוש.

לכן, חשוב מאוד לבחור בחברת הובלה בעלת ניסיון רב שנים בתחום כיוון שטיפול לא ראוי בציוד עלול לפגוע במכשיר – מה שיגרום נזק כלכלי רב לבעל הציוד.

לאחר שבחרנו בחברת ההובלה, רצוי לבחור במועד נוח כמה שיותר להוביל. אם זה במהלך היום או לאחר חופשות סמסטר, כמו כן עדיף לא בימי שישי כיוון שזהו יום עמוס במיוחד מבחינת חברות ההובלה והביקוש מעלה את המחיר. לאחר מכן, יש לחתום על חוזה ולעיתים מספיק סיכום בעל פה כדי לאבטח את התהליך. בהצלחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אירית הובלות


 


מאמרים נוספים מאת אירית הובלות
 
סדנאות שוקולד
לפני כעשור, התחלתי את מסעותיי בעולם. לאחר שחרורי מהצבא, ארזתי תיק קטן והחלטתי להתחיל לחוות ולטעום את מה שיש לעולם להציע לי. לאחר שיטוט קצר באירופה הגעתי לדרום אמריקה הפראית, שם נחשפתי למטעי קקאו אינסופיים, ושם התקבלה ההחלטה לחקור עוד ועוד את שורשי הקקאו..

עוברים משרד?
בהובלת משרד, יש לא מעט אתגרים ונדרש שיתוף פעולה בין מספר אנשי מקצוע וספקי שירות. בין אם מדובר בחברות תקשורת, אינטרנט ולעתים גם חיבור לכבלים בחדרי המתנה, הסינרגיה צריכה להתבצע בצורה מושלמת על מנת שלא לפגוע ברצף העבודה ובמחזור יום העסקים, כאשר המטרה היא לבצע את העברה במינימום זמן ומקסימום יעילות.

הובלה קטנה
מי מאתנו שוכרי הדירות לא היה צריך לפחות פעם אחת להוביל ציוד כלשהו ממקום למקום?

מעבר דירה
תהליך מעבר דירה בארץ הוא ארוך ולא פשוט, אך אפשר להקל על התהליך על ידי בחירת אנשי מקצוע נכונים אשר ילוו אתכם במהלך התקופה הזו. החברה המרכזית שסביבה נסוב תהליך המעבר היא חברת ההובלות. יום ההובלה הוא מהותי ולפי התאריך שנקבע מתחילים לארוז את הציוד ולהיערך ליום המעבר.

הובלת מקרר
כחלק מהובלת תכולת הדירה נדרש להעביר גם את המקרר. הובלה זו היא הובלה מיוחדת, שכן לא מספיק כח פיזי כדי להעביר את המקרר ממקום למקום, אלא גם ידע וניסיון על מנת שלא לפגוע במקרר וליצור נזק בלתי הפיך. זה לא ידוע לרוב, אך את המקרר יש להוביל בעמידה בלבד מכיוון שהמדחס של המקרר נמצא בגבו, המדחס מלא בשמן ובצינורות ותנועה לא נכונה עלולה לגרום לעליית השמן מעלה ולפגיעה בכשירות המקרר. לפני הובלת המקרר יש לרוקנו מתוכנו, לאחר מכן יש לנתקו מהחשמל בצורה מבוקרת ולשמור על הכבלים במקום בטוח (חשוב לזכור לא לקפל את הכבל

שירותי אריזה לפני הובלה
23/08/14 | רכב
בכל תהליך של מעבר דירה, יש מספר פעולות שיש לבצע לפני תהליך ההובלה. אחת הפעולות הראשוניות וההכרחיות הינה האריזה. ישנן מספר חברות הובלה אשר מעניקות גם שירות זה בנוסף להובלה עצמה..

הובלות לסטודנטים
עבור סטודנטים רבים האמורים להתחיל ללמוד במוסד חדש, או סטודנטים המשנים מקום מגוריהם במהלך הלימודים, יחד עם דאגות הלימודים עליהם להעביר דירה או מעונות בזמן קצוב. לצד כל הסידורים לפני המעבר, אריזה וארגון תכולת הדירה, יש לבחור בחברת הובלות אשר תסייע במעבר לדירה החדשה ביעילות, במהירות ובמחירים נוחים.

הובלת משרדים
השתדרגתם במשרד חדש? התרחבתם בכח אדם ובציוד? מזל טוב. כעת נותר לכם לבחור חברת הובלה שתעביר אתכם בהצלחה

הובלות קטנות
אחת ההובלות הנפוצות ביותר היא הובלה של פריטים בודדים. אין אדם שלא ביצע מעבר דירה לפחות פעם אחת בחייו והיה נדרש להוביל פריט 1 או יותר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI