דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל טיול מאורגן ליפן - 5 סיבות טובות
טיול מאורגן ליפן - 5 סיבות טובות
מיכל וורגפט 05/02/15 |  צפיות: 3971

סיבה 1 - תכנון המסלול

לרוב הנוסעים לטיול ביפן (להוציא את הצעירים שנוסעים לטיול ארוך) אין יותר משבועים-שלושה להקדיש למדינה. לפרק זמן שכזה, חשוב מאוד לדעת בדיוק לאן הולכים, מה עומדים לראות וכמה זמן ראוי להקדיש לכל אתר. היתרון של טיול מאורגן ליפן הוא שלחברת הטיולים ניסיון רב בהוצאת טיולים ליפן והיא כבר הפקיה לקחים משגיאות העבר וסביר להניח כי המסלול שהיא מציעה הוא פרי של ניסוי וטעיה ומדובר במסלול הטוב ביותר.

סיבה 2 - מחסום השפה

יפן, עד כמה שהיא מדינה מפותחת מאוד מבחינה טכנולוגית, עדיין מציבה בפני המטיילים את מחסום השפה. יפנים רבים דווקא יודעים ומבינים אנגלית, אבל בגלל שההגייה שלהם אינה מושלמת הם חוששים לדבר וכך נמנעת תקשורת תקינה. אמנם לא כל המדריכים המלווים קבוצות ליפן דוברים יפנית, אבל ביחד עם המדריכים המקומיים ובעזרת הידע והניסיון שלהם, הם יכולים לגשר על המחסום ולאפשר למטיילים ליהנות יותר מהשהות במדינה.

סיבה 3 - מחיר

נכון, כשרוכשים טיול מאורגן ליפן העלות כוללת גם דברים נלווים כמו המשכורת של המדריך מהארץ ועלויות תפעול משרד, אבל חברות טיולים יכולות להשיג מחירים מוזלים על שירותים שונים - חדרים בבתי מלון, טיסות, ארוחות ועוד. כשחברה מביאה כמה קבוצות לאותו מלון שנה אחרי שנה, החדר שבו תישנו יעלה פחות, בדרך כלל, מאשר לו הייתם נוסעים עצמאית ולנים באותו המלון. ייתכן שבחישוב כולל עלותו של טיול מאורגן תהיה זהה/מעט גבוהה מטיול עצמאי, אך מקבלים ערך מוסף של מדריך צמוד וראש שקט.

סיבה 4 - לראות יותר בפחות זמן

אם הזמן מוגבל, בחירה בטיול מאורגן ליפן עשויה למקסם כל רגע שיש לרשותנו. עם אוטובוס צמוד ומדריכים שמכירים את הדרכים והכבישים, המעבר ממקום למקום נעשה מהיר יותר וגם נוח - במקום לשכור רכב ולהתעייף בנהיגה, באוטובוס אפשר פשוט ליהנות מהנופים ולנוח. כך נוכל לנצל את הזמן שלנו ביפן באופן מקסימלי וליהנות יותר מהזמן בדרכים.

סיבה 5 - חברויות חדשות והוזלת עלויות

הרבה אנשים רוצים לטייל ביפן אבל אין להם עם מי. טיול באחד ליפן הוא עסק יקר - חדרים לבודדים הם זולים רק במעט מחדרים זוגיים ואין מי שיחלוק בהוצאות. גם זוגות, למשל, שרוצים לנסוע ביחד מחפשים לעתים חברה, עוד זוג חברים למשל, כדי להעשיר את הנסיעה. טיול מאורגן הוא אופציה להכיר אנשים חדשים וגם פתרון למי שרוצה לנסוע לבד - הרבה פעמים בחברת הטיולים יוכלו לצוות שני בודדים כך שיחלקו חדר לאורך הטיול ויוזילו עלויות.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל וורגפט

דרכים - טיולים מאורגנים למקומות היפים בעולם.

טיול מאורגן ליפן - רק עם דרכים!

מגוון מסלולים גאוגרפים, ג'יפים, טרקים וטיולים לנוסע העצמאי. יותר מ-15 שנות ניסיון בתחום.



 


מאמרים נוספים מאת מיכל וורגפט
 
טיול מאורגן ליפן - לנסוע בשביל לאכול
טיול מאורגן ליפן הוא חוויה מסעירה בכמה רמות - מבחינה תרבותית, זהו מפגש מרתק עם עולם שונה לחלוטין. מבחינה פיזית, מדובר בחוויה הפונה לכל החושים: מראות מרהיבים לחוש הראייה, צלילים מיוחדים לחוש השמיעה וכמובן - טעמים חדשים לחוש הטעם. יש אנשים שנוסעים ליפן כדי לאכול ובמאמר זה אנסה להסביר מדוע.

טיול מאורגן ליפן - 5 סיבות טובות
טיול מאורגן ליפן הוא סיפור לא זול. אמנם יפן נמצאת ממש בצד השני של העולם והיא לא מהמדינות הזולות בעולם. בנוסף, טיול ליפן מצריך מאתנו לקחת לפחות שבועיים חופש ולהתכונן לטיסה ארוכה, מאוד. ובכל זאת – למה לצאת לטיול מאורגן ביפן? ולמה להעדיף טיול מאורגן על פני טיול עצמאי? בעיקר כשמדובר ביפן – טיול מאורגן הוא הדרך הנוחה ביותר לחוות את המדינה המרתקת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI