דף הבית עסקים נדל"ן טיפים חשובים לפני קניית דירה
טיפים חשובים לפני קניית דירה
עזרא נכסים 23/02/15 |  צפיות: 6225

דירות הן השקעה יקרה, ארוכת טווח ובדרך כלל חד פעמית. כאשר אתם רוצים לקנות דירות אתם צריכים להתחשב במספר דברים:

גודל – דירות הן לא משהו שנרצה להחליף כל שנה, ולכן צריך לקנות דירות מספיק גדולות על מנת שהן ישמשו אותנו מספר רב של שנים. לקנות דירות בנות שני חדרים זה נחמד, אך מתאים ליחיד או לזוג. כאשר נרצה להרחיב את המשפחה שני חדרים לא יספיקו לנו, ולכן כדאי מראש לחשוב על רכישת דירות בנות שלושה וחצי או ארבעה חדרים לפחות.

מיקום – אם יש לכם ילדים קטנים, או שאתם מתכננים להביא ילדים בעתיד הקרוב, תרצו לבחור דירות שממוקמות קרוב לגנים ולבתי ספר טובים, ולכן תרצו לבחור שכונה טובה ומסודרת כדי שיהיה לכם נעים לגדל בה ילדים. רצוי שבקרבת דירות שתבדקו יהיו פארקים וגני שעשועים, מתנ"סים קהילתיים כדי שתוכלו לשלוח את הילדים לחוגים, וכמובן, מסגרות לימודיות טובות. בדקו את רמת הפשיעה באיזור שבחרתם, כי אתם לא רוצים לחשוף את ילדיכם לתרבות רעה.

זמן ומחיר – כיום שוק דירות הוא שוק מאוד תנודתי, דירות שיעלו היום מיליון שקלים יכולות לעלות בעוד שנה מיליון מאתיים, וזהו הפרש מאוד גדול. בידקו את השוק ואת המחירים של דירות שמתאימות לכם, והחליטו אם זהו זמן טוב לקנות בו דירות, או שעדיף לחכות שנה שנתיים עד שהמחירים יירדו.

הוצאות נלוות – קניית דירות לא כרוכה אך ורק בתשלום עבור הדירה. ישנן הרבה הוצאות נלוות שיש לחשוב עליהן – תרצו לקנות ריהוט שיתאים לדירה החדשה, תצטרכו לשלם מס רכש עבור הדירה, לשלם למובילים ואולי אף לתיווך. כאשר אתם עושים את החישוב הכלכלי, אל תסתכלו רק על עלות על הדירה אלא תתחשבו בשאר ההוצאות הנלוות שכרוכות בקניית דירה. כך לא תמצאו את עצמכם עם חור בכיס שלא תכננתם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עזרא נכסים

עזרא נכסים - www.en4u.co.il



 


מאמרים נוספים מאת עזרא נכסים
 
טיפים חשובים לפני קניית דירה
23/02/15 | נדל"ן
דירות הן השקעה יקרה, ארוכת טווח ובדרך כלל חד פעמית. כאשר אתם רוצים לקנות דירות אתם צריכים להתחשב במספר דברים:
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI