דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל אתרי קופונים - עושים בשבילכם את העבודה!
אתרי קופונים - עושים בשבילכם את העבודה!
מאיר ספאני 27/02/15 |  צפיות: 4096

בשנים האחרונות, עשרות אתרי קניות חברתיות השתלטו על הרשת, ושינו את הרגלי הצריכה שלנו. אם בעבר, כדי לרכוש מוצרים בהנחה היינו מגיעים לקניון או למרכז המסחרי הקרוב לביתנו, היום אנו נכנסים לאתרי קופונים ומחפשים את מבוקשנו.

כיצד זה עובד? אתר הקופונים מציג מגוון מוצרים בהנחות משמעותיות ביותר לפי אזור מגורים או קטגוריה. מטרת האתר היא להציע לגולשים מבחר מוצרים במחירים הכי זולים שיש. כך שגם אם אין לכם אפשרות כלכלית ללכת למסעדה בד"כ, באתר הקופונים תוכלו למצוא דילים משתלמים על מגוון בילויים ודברים שאתם אוהבים לעשות.

מחפשים מתנה בלי לקרוע את הכיס?

מחפשים מתנה לחבר קרוב? לחברה שילדה זה עתה? בנוגע לרכישת מתנה, הדבר המורכב ביותר הוא למצוא מוצר שיהיה מרשים ואיכותי מחד גיסא, וחסכוני מאידך גיסא. סיבוב מהיר בקניון או במרכז המסחרי השכונתי יגלה לכם שתוכלו למצוא רעיונות מעניינים ומרשימים, אך עם זאת יקרים למדי. לפני שתצאו שוב לטיול בחוץ, במטרה לרכוש מוצר שיענה על כל הקריטריונים, הרשו לנו להציע לכם לבקר באתר הקופונים "DreamDeal". באתר ניתן למצוא מגוון רעיונות מקוריים למתנות בהנחות מפתיעות. בנוסף, תוכלו לחסוך את הנסיעה לאיסוף המוצר ע"י רכישת משלוח. שווה לנסות, הלא כן?

כיצד נצטרף לקהילת DreamDeal?

ההצטרפות לקהילת הקופונים היא פשוטה ביותר. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר, לבדוק אילו דילים רצים כעת ובאילו אזורים בארץ. תוכלו לסנן את הקופונים לפי הקטגוריות המועדפות עליכם, למשל: קופונים מתחום המסעדות, קופונים לאופנה וסטייל, קופונים בנושא אטרקציות ופנאי, דילים בנושא אנשי מקצוע וכן לאתר את הדילים הנמכרים ביותר והמומלצים. לאחר שמצאתם דיל שמתאים לכם, תתבקשו ללחוץ על כפתור ההצטרפות לדיל. כעת, תוכלו לרכוש את המוצר. לאחר רכישת המוצר בהנחה משמעותית, תקבלו את השובר למייל ותוכלו לממש את ההטבה.

כמו בכל מבצע, יש לשים לב "לאותיות הקטנות"- ההגבלות של המבצע. לעיתים המבצע מוגבל לתאריך מסוים או שהוא מתאים לזוג או ליחיד בלבד. ייתכנו מקרים בהם לא תהיה הגבלה כלל על ההנחה ואז הרווח יהיה כולו שלכם.

מעוניינים במידע נוסף? רוצים ליהנות מהקופונים שלנו? כנסו לאתר עוד היום.

 

דרימדיל כל הדילים Dream Deal www.dreamdeal.co.il


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מאיר ספאני

בכבוד רב,

מאיר ספאני



 


מאמרים נוספים מאת מאיר ספאני
 
כל הדילים - הטבות ומבצעים בלחיצת עכבר!
06/03/15 | בתי מלון
בתור ישראלים, אנו תמיד מחפשים במה לחסוך. כשאנו מגיעים לחנות בגדים או נעליים, השאלה הראשונה שנשאל את המוכר היא "האם יש הנחה"? זה הטבע שלנו וטוב שזה כך. הרצון לחסוך עוד ועוד גורם לנו לחשוב פעמיים לפני שאנו מוציאים אי אילו כספים מן הכיס והופך אותנו למחושבים יותר מול התקציב המשפחתי.

אתרי קופונים - עושים בשבילכם את העבודה!
בשנים האחרונות, עשרות אתרי קניות חברתיות השתלטו על הרשת, ושינו את הרגלי הצריכה שלנו. אם בעבר, כדי לרכוש מוצרים בהנחה היינו מגיעים לקניון או למרכז המסחרי הקרוב לביתנו, היום אנו נכנסים לאתרי קופונים ומחפשים את מבוקשנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI