דף הבית תיירות ונופש אטרקציות ימי גיבוש מאורגנים
ימי גיבוש מאורגנים
דאב זר אביב 08/03/15 |  צפיות: 12407

ימי גיבוש מאורגנים לעובדים


חברות ובתי עסק בדרך כלל ימי גיבוש מאורגנים לעובדים אחת לשנה. זו ההזדמנות של עובדי החברה לפרוק מתחים, לצאת מהשגרה, ליצור חברויות חדשות בין עובדי החברה ולחזק קשרי ידידות קיימים. מאחר שיחסי ידידות טובים בין העובדים תורמים לגיבוש כללי של כלל עובדי המשרד ולכן גם מגבירים את היכולת של העובדים לתפקד כצוות, לימי גיבוש מאורגנים תפקיד חשוב ותרומה רבה להתנהלותה של החברה לאורך כל השנה.

מה כוללים ימי גיבוש?


יום גיבוש יכול לכלול כל פעילות יוצאת דופן ושוברת את שגרת היומיום בעבודה. אפשר לקיים יום גיבוש אפילו בין כותלי המשרד: לשחק במשחקי חברה, לקיים תחרויות עם פרסים וכו'. עם זאת, בעל עסק שרוצה להשקיע ולתת מעצמו קצת יותר (סך הכול, יום גיבוש זו ההזדמנות של בעל העסק להוקיר תודה לעובדי המשרד על ההשקעה שלכם במשך כל השנה) כדאי שיצא יחד עם כל הצוות מחוץ למשרד. היציאה מהמסגרת הפורמאלית של המשרד מאפשרת לעובדים להשתחרר, להרגיש חופשיים יותר ולנוח.


במסגרת ימי גיבוש לא מאורגנים אפשר לכלול פעילויות כמו על האש בטבע, בילוי משותף בים (בקיץ) או בבריכה (בחורף). אך בכל זאת כדאי להשקיע קצת יותר ולבחור באפשרות של ימי גיבוש מאורגנים הכוללים תוכנית מסודרת לפעילויות למהלך היום שיתבצעו בהנחייתו של מדריך ומנחה מוסמך. כך תוכלו להיות בטוחים שכולם יהנו ושיום הגיבוש יהיה להצלחה גדולה.


חלק ראשון של ימי גיבוש מאורגנים יכול לכלול פעילות אקטיבית ואתגרית. פעילויות כאלה מתבקשות במיוחד מאחר ומרבית התפקידים דורשים מהעובדים ישיבה ממושכת במשך כל יום העבודה במשרד – פעילויות ספורטיביות, לעומת זאת, מסייעות לשבור שגרה, מאפשרות לאנרגיות להתפרץ החוצה וכמובן, ליהנות.


כאמור, רצוי שפעילויות אתגריות במסגרת ימי כיף לעובדים יתבצעו בהנחיית מדריך מקצועי. ראשית, כך ניתן יהיה לשמור על רמת בטיחות נאותה. ושנית, מנחה מוסמך יהפוך את הבילוי למהנה עוד יותר. משחקי פיינטבול, קירות טיפוס, טיולי טרקטורונים או שייט קיאקים, מתחם מתנפחים, מסלולים אתגריים ועוד – יכולים להתאים באופן מושלם לימי גיבוש לעובדים.

החלק השני של יום הגיבוש רצוי שיאפשר לעובדים לנוח. זה הזמן לערוך פיקניק בטבע, לעשות על האש ולפתוח פינת זולה בחיק הטבע בה יוכלו להעובדים להתרווח, לנוח ולהחליף חוויות מיום הכיף.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דאב זר אביב


 


מאמרים נוספים מאת דאב זר אביב
 
לחגוג בר מצווה קצת אחרת
בימים אלו לחגוג בר מצווה הפך להיות משימה לא פשוטה להורים, יש לסגור כ"כ הרבה דברים לפני היום הגדול וגם מבחינה כלכלית, פיזית ונפשית זה יכול להיות מאוד לא קל. המון הורים נכנסים למינוס לאחר הוצאות כ"כ גדולות ואצלינו באדרנלין בשטח, אפשר לחגוג קצת אחרת, חגיגת בר מצווה בסגנון אתגרי, עם פעילויות שוות, שכל משתתף יוכל ליהנות ולחגוג כפי שצריך.

יום כיף לחברות
לכל עובד מגיע להתפנק לפחות פעם אחת בשנה. יום כיף לחברות הוא הזדמנות עבור בעלי עסקים לתגמל ולצ'פר את העובדים על ההשקעה שלהם במשך כל השנה.

ימי גיבוש מאורגנים
08/03/15 | אטרקציות
חברות ובתי עסק בדרך כלל ימי גיבוש מאורגנים לעובדים אחת לשנה. זו ההזדמנות של עובדי החברה לפרוק מטחים, לצאת מהשגרה, ליצור חברויות חדשות בין עובדי החברה ולחזק קשרי ידידות קיימים. מאחר שיחסי ידידות טובים בין העובדים תורמים לגיבוש כללי של כלל עובדי המשרד ולכן גם מגבירים את היכולת של העובדים לתפקד כצוות, לימי גיבוש מאורגנים תפקיד חשוב ותרומה רבה להתנהלותה של החברה לאורך כל השנה.

ימי הולדת לילדים
ארגון ימי הולדת לילדים דורש מחשבה רבה מההורים. הילדים רוצים מסיבת יום הולדת אליה יוכלו להזמין את כל בני כיתתם. ביום המיוחד בחייהם הם רוצים להרגיש במרכז וחשוב להם מאוד איזה מפעיל יגיע למסיבה ואיזו פעילות מחכה להם ולחבריהם.

הפעלות יום הולדת לגיל 9
בגיל 9 הילדים כבר מספיק בוגרים כדי לרצות מסיבת יום הולדת יוצאת דופן – כזאת שתדרוש מהם השתתפות אקטיבית יותר מבעבר (כאשר הסתפקו בליצן או קוסם שהציג בפניהם מופע והילדים ישבו על הרצפה בסלון וצפו בו).
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI