דף הבית קניות וצרכנות קניות וצרכנות - אחר ספסלי עץ מעוצבים לחצר
ספסלי עץ מעוצבים לחצר
בולי עץ 19/03/15 |  צפיות: 3544

ספסל לגינה הוא פריט של ריהוט גן שמעצב את החצר. ספסלי עץ מעוצבים לחצר, הם מיוחדים יותר משאר רהיטי הגן. אם הגינה שלכם היא קטנה, וממש אין לכם מקום לשולחן עם כיסאות, ניתן ליצור פינה נחמדה עם ספסל ישיבה. הספסל הוא גם פונקציונלי, היות והוא מכיל כמה מקומות ישיבה, והוא גם פריט עיצובי. יש כאלה ששמים ספסלי עץ מעוצבים לחצר, בשילוב של עץ וברזל בגוון הברונזה או הקורוזיה. כאשר מציבים ספסלי עץ מעוצבים לחצר,  יש לקחת בחשבון את האזור שנמצא סביב הספסל על מנת שתתאפשר ישיבה נוחה ללא הפרעה של ענפי העצים או שיחי הנוי.

האם לקבע את הספסל לקרקע?

זאת שאלה שהרבה אנשים שואלים לפני שהם בכלל רוכשים ספסלי עץ מעוצבים לחצר. הכול תלוי, אם מדובר בבית שיש בו ילדים קטנים או אנשים בוגרים. יש להציב ספסל בטיחותי לחצר, אם אנו מגדלים ילדים קטנים בבית, בדרך זו, נמנע נפילות ופציעות. גם לגבי משענת וידיות, יש לבחור את ספסלי עץ מעוצבים לחצר שיתאימו לנוחות ולסגנון שלכם. יש לוודא כי הספסל עשוי מחומרים איכותיים, כמו עץ חזק שיעמוד בתנאי האקלים של הארץ. חשוב לרכוש ספסלי עץ מעוצבים לחצר, מחנויות ידועות שמייבאות או מייצרות רהיטי גן באיכות גבוהה. אם כבר אתם מתכווננים להוציא סכום כסף על ספסל לגינה, וודאו כי אתם רוכשים ספסל איכותי מחברה בעלת שם. חשוב לקחת מידות מדויקות של ספסלי עץ, לפני שאתם מחליטים על דגם מסוים שמצא חן בעיניכם.

בדקו את סוג העץ ממנו עשוי הספסל

יש הרבה סוגים של עץ, ולכן, כדאי כי תבררו אילו סוגי עץ הם הטובים והעמידים ביותר, לפני שאתם רוכשים ספסל. חפשו מידע בכל מיני מקורות, בכדי שכאשר תגיעו לאולם התצוגה של חנויות המוכרות ריהוט גן, המוכר יבין כי אתם כבר יודעי דבר, ואי אפשר למכור לכם לוקש.. עץ התיק הוא העץ הטוב ביותר, ולכן ניתן למצווא ספסלי עץ, בחנויות המייבאות רהיטי גן מהמזרח הרחוק, עץ זה הוא אמנם יקר יותר מכולם, אך כדאי להשקיע בספסל גינה העשוי מעץ, כי הוא מחזיק המון שנים מעמד.

רוצים להתרשם מריהוט איכותי של חברה מובילה? היכנסו לאתר בול עץ ריהוט לגינה והתרשמו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 בולי עץ

design4garden.info - בול עץ



 


מאמרים נוספים מאת בולי עץ
 
ספסלי עץ מעוצבים לחצר
ספסל לגינה הוא פריט של ריהוט גן שמעצב את החצר. ספסלי עץ מעוצבים לחצר, הם מיוחדים יותר משאר רהיטי הגן
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI