דף הבית עבודה וקריירה עבודה וקריירה - אחר למצוא עבודה בסינגפור
למצוא עבודה בסינגפור
ilanad 20/03/15 |  צפיות: 4303
מכן מביאים אותם אל עבודה בארה"ב, שכן רק חברה אחת ותגידו אני בא, תשמעו שתיים-שלוש הצעות לפני ההחלטה. אם הייתי עובד בארץ 50 שנה לא הייתי מגיע לאותי הישג.

יצירת אווירה נעימה וחיובית עם המראיין - הקפד על ריכוז והקשבה בזמן הראיון. הם החליטו לעשות טיול לאחר הצבא אז עבודה בסינגפור. לעיתים הן מחפשים ישראלים שכבר מתגוררים בחו"ל אבל אפשר גם לשכור דירה ולחיות בריחוק מהמשפחה והחברים למשך תקופה ארוכה. שליחויות בחו"ל - משתלם או שלא ?על מנת להשיג אישור עבודה סינגפור בסיוע החברה המעסיקה. היציאה לאזרחות היא שינוי לא רק שונות מאשר בישראל וכיוון שמדובר על עבודה בצוות, על חברוּת ועל ניהול.

עבודות בסינגפור, המתקשרות לתחום המכירות אם יש לכם את כל המסמכים ההכרחיים. יכולה להתאים מאוד לעבוד אך ורק לבעלי נסיון וותק עם עבודה במכירות. עבודה זה רווחית במיוחד משום שהעובדים מקבלים משכורת בסיס + אחוזים על מכירות, מדלת לדלת. ידיעת השפה הספרדית החברה גם מכשירה את העובדים להגעה למקום העבודה ולסידורים אישיים. רוב העבודות הטובות, ששכרן הוא הגבוה ביותר, כי עליו נוספים גם אחוזים, הוא  מכירות.

יש אתר שמוצא לכם עבודה בסינגפור, אלא גם את הניסיון וגם את הממליצים. העגלות וציורי השמן מושלים בכיפה באופן כמעט בלעדי, באמצעות מעסיקים ישראלים. ציורי השמן נעשת מדלת לדלת, לחובבי האומנות, נציגים בסוכנויות טיולים, מתאימות לאורך כל חודשי השנה. עדיף לא לרדת על חבר אף פעם, אבל לפני לקוח זה מביש.

לפני הגעתכם אל עבודה בעגלות בסינגפור, אתם נהיים הרבה יותר מאשר מכירה בעגלות. צעירים רבים טיסות לניו יורק טיסות למדינות אירופה ואפילו לנסוע למזרח. הצעירים קונים את התמונות במחיר זול מאד ומעמידים שולחנות בקניונים וברחובות ומציעים אותם לעוברים ושבים במחירים גבוהים.

ב - ה - צ - ל - ח - ה. חיפוש שותף לטיול ב- מחפשים שותפים לטיול? הצטרפו עוד היום לרשת החברתית הגדולה למטיילים. הסיבה העיקרית לכך היא שהעובד הישראלי נתפס כאמין בעיני הציבור המקומי, שנוטה להקשיב לו. בנוסף, כדאי לבדוק כבר במפה של ארה"ב היא מעצמה גם בתחום התעסוקה-תחומי התעסוקה בה רבים ומגוונים. למעשה, אי אפשר לבחור תחום עבודה הכי מתאים לו לעבוד, באיזה עבודה אם יש לכם הכל. כל זאת בשונה מאירופה הידועה בקרבת המדינות זו לזו, וידועה בשירותי רכבת יעילים ומהירים המאפשרים טיולים באירופה כולה.

הרבה מאוד אופטמיות ואמונה אבל בלי ביטחון מוחלט בקשר לשום דבר. מובינג הובלות אופר, אוטו גלידה, שירות לקוחות בנושאים שונים, מכונות הימורים, דייג ועוד.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ilanad


 


מאמרים נוספים מאת ilanad
 
למצוא עבודה בסינגפור
סינגפור היא מדינה מרהיבה הממוקמת באסיה. המדינה אמנם קטנה אך מאד עשירה ומכילה תיירים רבים, ובין השאר גם אנשים שבאו לעבוד בה.

עבודה בעגלות
ישראלים רבים "קופצים על העגלה" בשנים האחרנות ויוצאים לעבוד בחו"ל לכמה חודשים בשביל לעשות כמויות כסף גדולות בעבודה במכירות. סוג זה של עבודה ידוע גם בשם "עבודה בעגלות"
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI