דף הבית עסקים עסקים - אחר מענה אנושי לעסקים קטנים
מענה אנושי לעסקים קטנים
tal zolberg 04/04/15 |  צפיות: 4008

 

כמעט בכל תחום שהוא מתנהלת תחרות עזה על תשומת ליבו ועל כיסו של הצרכן. במיוחד בקרב עסקים קטנים, כאשר התקציב מוגבל ושונה מאוד מזה של עסקים גדולים, חשוב למצוא דרכים חדשות להתמודד עם התחרות ולהצליח יותר.

לא משנה אם מדובר על עסק קטן שמעסיק מספר מצומצם של עובדים או אם מדובר על אדם עצמאי או שני שותפים, להלן נציג דרך מעולה לשיפור הביצועים. הדרך שאנו מדברים עליה הינה באמצעות שירות מענה אנושי לעסקים קטנים, שמבצוע על ידי מוקד טלפוני מקצועי.

עונים יותר, מרוויחים יותר

עסקים קטנים מכל סוג שהוא, מתמודדים עם בעיה לא פשוטה. בשל מיעוט כוח האדם וריבוי המשימות, נוצר מצב שקל לפספס לקוחות, קל ליצור מרמור בקרב לקוחות קיימים ובהחלט יש לקוחות שנוטשים ועוברים למתחרים. על מנת שלא לאפשר מצב של חוסר זמינות, ללקוחות חדשים או קיימים, לא חייבים להעסיק עובדים נוספים או מזכירה בשכר מלא. כל מה שצריך הוא להגיע להסכם עם מוקד של מענה אנושי לעסקים.

מוקדי שירות אלה, למי שלא יודע עדיין במה מדובר, מעסיקים נציגים אדיבים, שזמינים ללקוחות בזמנים שהוגדרו מראש. זו יכולה להיות זמינות לאורך כל שעות היום וזו יכולה גם להיות זמינות של עשרים וארבע שעות ביממה. הנציגים עונים ללקוחות של בית העסק לא באופן אחיד כי אם על פי סגנון שנבחר מראש ("תסריט שיחה").

יש לציין שהלקוח כלל לא אמור לדעת שזהו לא מענה של העסק עצמו. כך, כאשר עונים יותר, לכלל הלקוחות ולפונים חדשים, משפרים את שביעות הרצון וגם מרוויחים יותר.

עסק קטן, תדמית גדולה

לפני סיום נדגיש שעבור עסקים קטנים יש דרכים רבות ליצור תדמית גדולה. תדמית זו, שיכולה להיות תוצאה של אתר אינטרנט מהודר, כרטיסי ביקור איכותיים ומשרדים במיקום מצוין, יכולה להיות גם תוצאה של זמינות מסביב לשעון.

למותר לציין שיצירת תדמית עסקית משופרת תורמת מאוד לעסקים. את הזמינות נהוג לפרסם בפרסומים רשמיים וזהו מקור כוח חשוב, שיכול בקלות להגדיל את נפח העבודה ואת מעגל הלקוחות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 tal zolberg


 


מאמרים נוספים מאת tal zolberg
 
בניית אקווריום
החלטתם לקנות אקווריום ולגדל דגים? רוצים להפוך למגדלי דגי נוי טובים יותר וליהנות מאקווריום יפה ודגים בריאים יותר? כדי לעשות זאת צריך לדעת שההצלחה טמונה בשילוב של כמה גורמים. בשורות הבאות נסביר מהם בדיוק הגורמים הללו, שמבדילים בין בניית אקווריום כהלכה לבין בניה טובה פחות, שתפגע בבריאות הדגים ותהיה פחות אסתטית ויפה.

מענה אנושי לעסקים קטנים
כמעט בכל תחום שהוא מתנהלת תחרות עזה על תשומת ליבו ועל כיסו של הצרכן. במיוחד בקרב עסקים קטנים, כאשר התקציב מוגבל ושונה מאוד מזה של עסקים גדולים, חשוב למצוא דרכים חדשות להתמודד עם התחרות ולהצליח יותר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI