דף הבית קניות וצרכנות קניות וצרכנות - אחר 4 דברים חשובים לבדוק לפני רכישת מערכת מולטימדיה לרכב
4 דברים חשובים לבדוק לפני רכישת מערכת מולטימדיה לרכב
יהודה שמש 21/06/15 |  צפיות: 4093

 

מערכת מולטימדיה לרכב בהחלט יכולה לשפר את חווית הנסיעה והנהיגה. היא מיועדת בעיקר לרכבים פרטיים, אך אין מניעה להתקין אותה ברכבים מסחריים, רכבי הסעות ועוד. המערכת משדרגת את הסאונד בתוך הרכב ומבטיחה שורה ארוכה של יתרונות מתקדמים. לרוב כוללת המערכת רדיו, דיסק וכונן DVD עם מסכים תואמים ורמקולים הניתנים לכיוון באמצעות מסך מגע. דרך המערכת ניתן לקלוט תחנות טלוויזיה, להפעיל ניווט לוויני וגם להתחבר למצלמות נסיעה לאחור או מכשיר הטלפון הנייד.

השאלה היא כיצד בוחרים מערכת מולטימדיה לרכב ומה כדאי לבדוק. הנה 4 דברים חשובים שאי אפשר בלעדיהם:

1. התקנה

השוואה בין הצעות מחיר דורשת התייחסות לנושא ההתקנה. למרות שיש נהגים מנוסים שמכירים את תחום האלקטרוניקה ויכולים לבצע את ההתקנה של המערכת בעצמם, רוב הלקוחות זקוקים לשירותי התקנה מקצועיים. התקנה עשויה לייקר את עלות המערכת בעשרות אחוזים. הדרך למנוע את עוגמת הנפש היא לבדוק האם המחיר כולל התקנה. אין סיבה להתבייש וגם לא כדאי לחכות לרגע האחרון כדי לגלות הפתעות.

2. אחריות

עוד פרמטר חיוני עבור שביעות הרצון של הלקוח בא לידי ביטוי באחריות. השאיפה צריכה להיות קבלת תקופת אחריות ארוכה ככל האפשר. אחריות תבטיח טיפול במערכת מולטימדיה לרכב בכל מקרה של תקלה, נזק חיצוני, בלאי או שחיקה. אחריות עוזרת לנהג לישון בשקט בלילה והיא מונעת ממנו את עוגמת הנפש.

3. מפרט טכני

מערכת מולטימדיה לרכב נמדדת לפי המפרט הטכני. מי שלא בקיא בתחום מוזמן להתייעץ עם אנשי מקצוע, לקרוא מידע באתרי אינטרנט ולראות סרטוני הסבר והדרכה. אין טעם להוציא אלפי שקלים על מערכת מבלי לבדוק את המפרט הטכני. זו תעודת הזהות של המערכת והנתונים במפרט הם הגורם המשפיע על איכות הצליל והתמונה.

4. דגם/חברה

המחירים של מערכות מולטימדיה לרכב מושפעים מהבדלי המוניטין בין הדגמים והחברות. כמו בתחומים אחרים, גם בענף הסטריאו והרכב יש משמעות לשם המותג. לקוח שרוצה ליהנות מהמערכת צריך להתייחס לכך ולבצע השוואה אובייקטיבית על פי מחיר ומפרט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יהודה שמש


 


מאמרים נוספים מאת יהודה שמש
 
שמירה על כללי בטיחות בזמן העבודה עם מנוף הרמה
25/10/15 | שיפוצים
אין שום צל של ספק כי העבודה עם מנוף הרמה יכולה להגשים שורה ארוכה מאד של מטרות - בהובלות, באתרי בניה, בהקמת במות, בטעינה ופרקיה של מכולות, בהורדה של ציוד כבד מתוך כלי רכב מסחריים....

על החשיבות של חברת אבטחה בהגנה מפני פריצות של האקרים
25/10/15 | צרכנות
לכאורה, כאשר אנו מדברים על אבטחת ארגון, הרי שיש כאן אבטחה בשני רבים שונים. אבטחה מסוג אחד נוגעת לאבטחה פיזית על משרדי הארגון עצמם - עבור אבטחה זו נפנה אל חברת אבטחה שתספק לנו מאבטחים חמושים, ואלו יגנו על המתחם ויפקחו עין לאורך שעות היום והלילה. הרובד השני הוא של הגנה על המידע שנמצא בתוך העסק עצמו מפני האקרים. אולם, מיהם המומחים שנפנה אליהם כדי לקבל את ההגנה הראויה? התשובה היא שגם כאן - פונים אל חברת אבטחה!

פתרונות יישור שיניים שונים
25/10/15 | רפואה
שיניים ישרות משפרות את הדימוי העצמי ומקלות על אכילה ודיבור. ניתן לבחור בין פתרונות שונים כדי ליישר את השיניים ובין היתר רצוי להכיר את היתרונות של יישור שיניים שקוף

4 דברים חשובים לבדוק לפני רכישת מערכת מולטימדיה לרכב
מערכת מולטמדיה לרכב הינו דבר אינו זול, לכן אספנו לכם דברים שאתם חייבים לבדוק

כל מה שחשוב לדעת על הובלת פסנתרים
06/04/15 | צרכנות
אשר אנשים מבקשים להיעזר בשירותי הובלות באשדוד וברחבי הארץ, אפשר לצפות לכך שהשירות יהיה כמובן.....

כל השלבים בתהליך של בניה מהירה
05/04/15 | תעשייה
לשיטת הבניה שאנו עומדים לחשוף בפניכם, קוראים בניה מהירה. שיטה זו קיבלה את שמה, משום שבאופן טבעי..........

חמישה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הפרקט המושלם
כך תדעו לבחור את הפרקט הנכון

רשת צל בגני משחקים וחשיבותה עבור הילדים
11/03/15 | צרכנות
קרני שמש עלולות להזיק ולגרום לבעיות בריאותיות עקב חשיפה רבה, ילדים קטנים יותר רגישים לקרני השמש וחשוב מאוד לספק קירוי בזמן שהם משחקים.

סימנים להחלפת גז במיזוג האוויר ברכב
במדינתנו החמה יש ערך עליון למיזוג תקין באוטו

חובת בדיקות תקופתיות למטפים
מטפים הם דבר חשוב שיכול להציל חיים, עם זאת חשוב לערוך להם בדיקות תקופתיות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI