דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים קידום אתרים באינטרנט - לאן זה הולך?
קידום אתרים באינטרנט - לאן זה הולך?
שון 19/05/09 |  צפיות: 2499

אם אתם מקדמי אתרים או אנשי אינטרנט שמבינים קצת בקידום אתרים או יותר נכון בכלים שגוגל, ודאי שמתם לב שלאחרונה לייד כל אתר בדף תוצאות החיפוש של גוגל יש שני איקונים נוספים - הראשון הוא איקון של X, כלומר מחיקה ועל השני יש חץ כלפי מעלה שמאפשר לכם להעלות את התוצאה לראש העמוד. מיש לא שם לב לתופעה כנראה שאין לו חשבון בגוגל והוא לא מחובר, לפתיחת חשבון והתנסות בנושא לחצו על הלינק היכנס שנמצא בצד שמאל למעלה באתר גוגל.

אז מה זה - זה המחר של מנועי החיפוש, טוב לא ממש מחר, אבל גוגל התחיל להתיחס להמלצות הגולשים, כלומר להכניס את הפרסונליזציה לחשיבות של האלגוריתם ובכל פעם שתמחקו תוצאה או תקדמו אותה אז גוגל יכול לקחת את זה בחשבון ולקדם את אתרכם או לגרוע אותו עפ"י תוצאות שמספיקות לו, לא ברור כמה תוצאות אבל אני מניח שזה יחסי כמו כל דבר בגוגל.

למי זה טוב? לגולשים שמשתמשים בגוגל כדרך קבע לפני כניסה לכל אתר, אלו שרושמים וואלה בגוגל לפני שהם נכנסים לוואלה, בצורה כזו יוכלו אנשים להקליד למשל הלינקים שלי, ולקבל את הדף האישי שלהם מלא בתוצאות, אבל זה לא המטרה, בשביל זה יש את IGoogle, המטרה פה היא לקבל חיזוקים מהגולשים, אם עבור מילה מסוימת הרבה גולשים ביחס לכמות המחפשים הסירו את התוצאה, כנראה יש בתוצאה הזו טעם נפגם, ואם דווקא הקפיצו תוצאות, אז אולי התוצאה שהרבה אנשים קידמו באמת מעניינת וכדאי גם לגוגל לקדם אותה אל העמוד הראשון ואולי גם התוצאה הראשונה.

איך זה ישפיע על קידום האתרים ?

בטווח הרחוק זה עלול לייקר את קידום האתרים, כיוון שלא צריך להיות אופטימזטור גאון כדי להבין כבר איך מנצלים את השימוש בסיפור הזה לטובת המקדמים, וזה יגרום לדעתי לגוגל רק יותר נזק, כיוון שחלק מהשימוש בזה היא פתיחת עשרות או אלפי חשבונות פיקטיביים שכל מטרתם היא להשתמש בפקטור החדש שגוגל עתיד לייחס לו חשיבות - הפרסונליזציה.

כך או כך, מוקדם עדיין לדעת עד כמה גוגל ייחסו חשיבות לסיפור הזה, והאם הבלאגן שיווצר יבטל את ההתיחסות להמלצות הגולשים ובמקום זה יפנו לשיפור האלגוריתים שלהם במחוזות אחרים.

המאמר נכתב ע"י בונה פידה

בניית אתרים ו קידום אתרים - http://www.bonafide.co.il


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שון


 


מאמרים נוספים מאת שון
 
למי מתאים ניתוח הסרת משקפיים בלייזר?
אז מי בעצם יכול לעבור ניתוח הסרת משקפיים ומי לא יכול, ולמה? ניתוחי הסרת משקפיים בלייזר הופכים ליותר ויותר פופולאריים, הבעיה היא שכרגע רק כשני שליש ממרכיבי המשקפיים יכולים לעבור את הניתוח. מאמר זה מסביר לאיזו קבוצה אתם שייכים - לקבוצה שמתאימה לעבור את הניתוח או לצערכם לא.

מידע עסקי ו SWOT
הזדמנויות עסקיות הן הזדמנויות פוטנציאליות, אלא אם הארגון משכיל להשתמש במשאביו ולנצל את ההזדמנויות וע"י כך להשיג יתרון מול מתחריו

שיטות להצרת היקפים
11/08/11 | השמנת יתר
השיטה העיקרית להצרת היקפים הינה פעולה בה מגרים את השרירים באמצעות תדר אלקטרוני.

הלבנת שיניים בלייזר
ניתן לקבוע כי היתרונות בהלבנת שיניים בלייזר אל מול השיטה המסורתית במרפאה הן לא רבות ואפילו לא משמעותיות.

למי לא מתאים ניתוח הסרת משקפיים?
במידה ואתם מעוניינים לבצע ניתוח הסרת משקפיים בלייזר ואתם רוצים לדעת דווקא למי אינו מתאים הניתוח, או שייתכן שאתם חלק מאלו שבאמת חבל שתחשבו על הניתוח ועל האפשרות של לבצע ניתוח הסרת משקפיים

שתלים מסיליקון להגדלת חזה
הגדלת חזה באמצעות שתלי סיליקון הינו הניתוח הפופולארי והנפוץ ביותר בקרב נשים בעשור האחרון, ולכך סיבות שונות ומגוונות, הסיבות העיקריות הינן שיפור הדימוי העצמי, פתרון לבעיות אסתטיות, פסיכולוגיות, פיזיולוגיות, מיניות ועוד.

הזרקת בוטוקס
הזרקת בוטוקס הינו טיפול המטפל בקמטים הנוצרים כתוצאה מתנועת שרירים בלבד. מילוי קמטים בעזרת בוטוקס אינו אפשרי בכל קמט הנוצר על הפנים, אלא רק בקמטים אשר מקורם בכיווץ של שריר.

השיטות לניתוחי אף
בניתוחי האף הפלסטיים קיימות שתי שיטות ניתוחיות המתבצעות בשתי טכניקות, הטכניקה הסגורה והטכניקה הפתוחה עליהם נסביר במאמר זה.

הסרת שיער באמצעות IPL
הסרת שיער באמצעות קרן אור מוכרת בישראל גם כהסרת שיער באינפרא אדום, אולם הדבר כלל אינו נכון ואין שום קשר לאינפרא אדום (IR)

אופטומטריה
אופטומטריה הינו מקצוע העוסק בעיקרו במדידה של שבירת קרני אור בעיניים ובחוש הראייה אצל האדם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI