דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ איפה אפשר למצוא צימרים בכינרת והסביבה?
איפה אפשר למצוא צימרים בכינרת והסביבה?
יובל בר 27/08/15 |  צפיות: 2710

רוב הישראלים מחפשים בשלב מסוים במהלך השנה חופשה בישראל. נכון שהיום מאוד פופולארי לקחת חופשה בחו"ל, ואיפו הרבה יותר קל ממה שהיה בעבר, אך עדיין הישראלים אוהבים לנפוש ברחבי ארץ ישראל, לרוב בצפון. רוב האנשים שמחפשים חופש בצפון מחפשים צימרים בכינרת או צימרים באזור הכינרת, כאשר מתוך הביקוש הרב לכך ניתן למצוא מגוון רחב של צימרים בכינרת והסביבה.

קודם כל, ניתן למצוא מגוון רחב של צימרים ליד הכנרת, ממש על שפת האגם. שם נמצאים רוב הצימרים באזור הכנרת, כי רוב הביקוש של הנופשים נמצא שם. רוב הנופשים באגם הכנרת יעדיפו לקחת צימר ממש על האגם, בכדי לא להזדקק לנסיעה עם רכב לכנרת ולהסתבך עם חניה בים, שלרוב תעלה לכם כסף. עם זאת, חשוב לדעת שבעוד שיש מגוון רחב של צימרים על שפת הכינרת יש גם הרבה ביקוש לכך אז לא בטוח שתמצאו צימר פנוי בכל סוף שבוע ולרוב המחיר יהיה מאוד גבוה ביחס לצימרים האחרים בצפון ושנמצאים קרוב לכנרת (במרחב נסיעה של כמה דקות). אין ספק שהבחירה הכי נוחה לנופש בכנרת הוא באחד מהצימרים הקרובים לאגם אך למי שמוכן להתפשר קצת על מרחק הנסיעה יכול למצוא הרבה צימרים באזורים אחרים.

למשל, אפשר למצוא הרבה צימרים בכפר תבור שיכולים להתאים לכם מאוד לצרכים. המקום מצוין במיוחד למשפחות כי יש היצע מאוד גודל של צימרים למשפחות באזור של כפר תבור. בנוסף, הכפר קרוב מאוד מן הסתם להר תבור, שהוא מוקד משיכה להרבה תיירים ישראלים, לרבות משפחות. אפשר ללכת לשמורת הר תבור ולבלות שם את כל היום. אפשר לצפות לנוף היפיפה שנפרס למרגלותיו של הר תבור, אפשר לבצע פיקניק בשמורה ולהסתובב בחיק הטבע הנפלא של אזור כפר תבור. לזוגות מבוגרים וצעירים יש אופציה ללון בצימרים לזוגות בכפר תבור, ובאחד הימים לקחת סיור ביקב תבור, שם תלמדו על כל מה שצריך בכדי לגדל יקב ותטעמו יין משובח. זה יכול להיות בילוי רומנטי ונחמד מאוד.

עוד מקום מצוין למצוא בו צימרים ליד הכנרת הוא מושב שרונה, שמאוד קרוב לאזור הכנרת. אל תתבלבלו עם מושבת שרונה שנמצאת בתל אביב, פה מדובר במושב באזור הגליל, שממוקם בדרך אל אגם הכנרת, לבאים מחיפה. שם יש גם מגוון של צימרים שמארחים נופשים שבאים לנפוש בכנרת ומבחינת מרחק זה מאוד קרוב לכנרת אך יחסית מספיק רחוק שהמחירים של הצימרים יהיו מאוד סבירים.

ניתן גם למצוא צימרים מצוינים באזורים שונים נוספים ליד הכנרת כמו קיבוץ חוקוק או דגניה א'. בקיבוצים הללו יש מגוון רחב של אטרקציות היסטוריות לכל המשפחה שייתנו לכם קצת ערך מוסף לחופשה מעבר לבילוי בכנרת. המגוון הרחב של הצימרים שם יבטיח לכם לינה, אפילו אם אתם מזמינים מקום בשנייה האחרונה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יובל בר

צימר בר בכפר שבמושב שרונה

אירוח כפרי ופסטורלי

אתר הבית: www.bar-bakfar.co.il



 


מאמרים נוספים מאת יובל בר
 
איפה אפשר למצוא צימרים בכינרת והסביבה?
אם אתם מחפשים לנפוש באזור של הכנרת ואינכם יודעים היכן מומלץ לחפש צימרים טובים הקרובים לכנרת, המאמר הזה הוא בשבילכם

צימרים בכפר תבור גם מתאימים לנופש בכנרת
מרבית המבקרים בכנרת מחפשים צימר על שפת ים הכנרת בלבד. דווקא מקומות כמו כפר תבור יכולים להיות מקומות מצוינים ללינה לנופשים בכנרת גם לינה בזול יותר וגם לינה שבמקום יפה כמו כפר תבור

אפשר לחגוג יום הולדת גם בצימר
ימי הולדת הם ימים מאושרים ונהדרים. אם אתם מחפשים לעשות משהו ביום ההולדת יש הרבה רעיונות נפלאים, וחופשה בצימר היא אחת מהם

גם אתם יכולים לקחת חופשה קולינארית בצפון
חופשה קולינארית הופכת בשנים האחרונות למבוקשת יותר בקרב ישראלים רבים, אך הרבה מהם מוותרים על נסיעה לחו"ל בחופשה קולינארית. אבל, יש פתרון מצוין וזול לחופשה קולינארית בצימר בצפון
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI