דף הבית קניות וצרכנות ביקורות מוצרים סיגריה אלקטרונית - הזמנתי, ניסתי ואילו הממצאים...
סיגריה אלקטרונית - הזמנתי, ניסתי ואילו הממצאים...
שון 20/05/09 |  צפיות: 6799

סיגריה אלקטרונית - מה זה בכלל ?

סיגריה אלקטרונית הינה מוצר אלקטרוני הנותן תחושה זהה לעישון סיגריה רגילה, וניתן לעשנה בטעמים שונים שהנפוץ שבינהם הוא טעם טבק לאילו שרוצים להיגמל מעישון. הסיגריה האלקטרונית  (טאקו, Ruyan-Israel, Smoking-Everywhere, סיגריה חשמלית דיגיטלית ועוד ספקים) מאפשרת למעשן הכרוני לעשן במסעדה, בטיסה, בקניון. בכל מקום האוסר על עישון סיגריות רגילות, וכמובן שהיא חוסכת מכם גם את  נזקי העישון ותסייע לכם להיגמל אם רק תרצו בכך.

האם רופאים ומשרד הבריאות ממליצים לעשן סיגריה אלקטרונית ?

כן, ניתן לראות הרבה המלצות של רופאים ושל משרד הבריאות, וזאת כמובן אם הסיגריה האלקטרונית באה על חשבון סיגריה רגילה. הסיגריה החשמלית או האלקטרונית מכילה סוג של חומר דחוס כמו גז, וחומר נוזלי, שברגע ששואפים אותו הוא מתערבב ויוצר את אפקט העשן שניתן לקחת לריאות ואף להוציא את העשן כאילו היתה זו סיגריה רגילה. ניתן לראות המלצת משרד הבריאות לגמילה מעישון (משרד הבריאות)

סטטיסטיקה על עישון סיגריות רגילות

הסיגריה שעטופה בנייר שהוא למעשה הרכיב הכי רעיל בסיגריה ומכיל חומרים מעכבי בעירה ולכן חמצן יכול להגיע לאזור הבעירה בסיגריה - בדיפוזיה או באמצעות שאיבה אקטיבית של המעשן.  באזור זה תוצרי הבעירה הם בעיקר גזים כגון דו תחמוצת הפחמן ופחמן חד-חמצני ומים. חומרי העשן נוצרים באזור הפירוק הנמצא מעט בהמשך הסיגריה לכיוון פיו של המעשן. (ריכוז חמצן של כ 2% בלבד בהשוואה ל21% באויר) בעת הבעירה מתפרקים חומרים אורגנים שבטבק ומתנדפים ומגיבים ומתקבלת תערובת גזית של כ 5000 חומרים שונים. מה שנותר באזור זה הוא חומר מפוחם שיבער ויתפקד כאזור בעירה בנשיפה הבאה. הגזים הנפלטים ממשיכים להתקרר בדרכם לפה, מתחת ל-350°C מתחילה התעבות היוצרת את חלקיקי העשן שהן טיפות נוזל כדוריות שקוטרן בין עשירית מיקרון למיקרון.  צפיפות העשן הנוצר הוא 109 עד 1010 חלקיקים (טיפות) במיליליטר אויר‏‏. בסיגריה יודעים עד כה על 400 חומרים מזיקים, שרק 43 מהם הוכחו מדעית כמזיקים לאדם, אבל זה כבר לא משנה, כל אחד יודע שעישון סיגריות זה דבר לא בריא בעליל. לכן עישון סיגריה אלקטרונית על פני עישון סיגרה מומלץ בחום.

מוצרי סיגריות אלקטרוניות ומחירים

הסיגריות האלקטרוניות או הסיגריות החשמליות מאד נפצות לאחרונה בשל טרנד הולך וגובר של מעשנים אלקטרונים, ולכן מגוון המוצרים רחב והמחירים נעים בין 250 ש"ח לסיגריה אלקטרונית ועד ל 800 ש"ח לחבילה שבד"כ כוללת שתי סיגריות אלקטרוניות, פילטרים, מטען USB, מטען לאוטו, טעמים שונים כמו וניל, מנטה, ניקוטין, שוקולד ועוד. הסיגריה החשמלית\אלקטרונית נמצאה כיעילה מאד לגמילה מעישון ורוב האנשים מפחיתים בעזרתה משמעותית את העישון הסתמי, שהוא מוגדר על ידם כ 80% - כמו עישון מול המחשב, במשרד, ברכב, מול הטלוויזיה ועוד. שאר העישונים היותר מוצדקים לפי אותם אנשים הם עישון לאחר ארוחה, עישון לפני או אחרי אירועים מרגשים.

סיכום

בחישוב מהיר, אם אתם מעשנים קופסה ליום של סיגריות אמריקאיות, ובהנחה שתפסיקו לעשן בעזרת הסיגריה האלקטרונית לפחות 20 יום, כבר החזרתם את השקעתכם הכסית, אבל מי שמתעסק בכסף הקטן הזה לעומת הבריאות שלו כנראה פיספס משהו. לא יודע אם הסיגריה הזאת תעזור לכם להפפסיק לעשן לצמיתות או לא, אבל מה שבטוח שכדאי לכם לנסות כל דבר שבעולם כדי לצאת מהמעגל המבחיל הזה של העישון שכ"כ מזיק לבריאותכם.

כנסו לאתר סיגריה כדי לקרוא על שאר הדרכים להפסיק לעשן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שון


 


מאמרים נוספים מאת שון
 
למי מתאים ניתוח הסרת משקפיים בלייזר?
אז מי בעצם יכול לעבור ניתוח הסרת משקפיים ומי לא יכול, ולמה? ניתוחי הסרת משקפיים בלייזר הופכים ליותר ויותר פופולאריים, הבעיה היא שכרגע רק כשני שליש ממרכיבי המשקפיים יכולים לעבור את הניתוח. מאמר זה מסביר לאיזו קבוצה אתם שייכים - לקבוצה שמתאימה לעבור את הניתוח או לצערכם לא.

מידע עסקי ו SWOT
הזדמנויות עסקיות הן הזדמנויות פוטנציאליות, אלא אם הארגון משכיל להשתמש במשאביו ולנצל את ההזדמנויות וע"י כך להשיג יתרון מול מתחריו

שיטות להצרת היקפים
11/08/11 | השמנת יתר
השיטה העיקרית להצרת היקפים הינה פעולה בה מגרים את השרירים באמצעות תדר אלקטרוני.

הלבנת שיניים בלייזר
ניתן לקבוע כי היתרונות בהלבנת שיניים בלייזר אל מול השיטה המסורתית במרפאה הן לא רבות ואפילו לא משמעותיות.

למי לא מתאים ניתוח הסרת משקפיים?
במידה ואתם מעוניינים לבצע ניתוח הסרת משקפיים בלייזר ואתם רוצים לדעת דווקא למי אינו מתאים הניתוח, או שייתכן שאתם חלק מאלו שבאמת חבל שתחשבו על הניתוח ועל האפשרות של לבצע ניתוח הסרת משקפיים

שתלים מסיליקון להגדלת חזה
הגדלת חזה באמצעות שתלי סיליקון הינו הניתוח הפופולארי והנפוץ ביותר בקרב נשים בעשור האחרון, ולכך סיבות שונות ומגוונות, הסיבות העיקריות הינן שיפור הדימוי העצמי, פתרון לבעיות אסתטיות, פסיכולוגיות, פיזיולוגיות, מיניות ועוד.

הזרקת בוטוקס
הזרקת בוטוקס הינו טיפול המטפל בקמטים הנוצרים כתוצאה מתנועת שרירים בלבד. מילוי קמטים בעזרת בוטוקס אינו אפשרי בכל קמט הנוצר על הפנים, אלא רק בקמטים אשר מקורם בכיווץ של שריר.

השיטות לניתוחי אף
בניתוחי האף הפלסטיים קיימות שתי שיטות ניתוחיות המתבצעות בשתי טכניקות, הטכניקה הסגורה והטכניקה הפתוחה עליהם נסביר במאמר זה.

הסרת שיער באמצעות IPL
הסרת שיער באמצעות קרן אור מוכרת בישראל גם כהסרת שיער באינפרא אדום, אולם הדבר כלל אינו נכון ואין שום קשר לאינפרא אדום (IR)

אופטומטריה
אופטומטריה הינו מקצוע העוסק בעיקרו במדידה של שבירת קרני אור בעיניים ובחוש הראייה אצל האדם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI