דף הבית נשים הריון ולידה הפרטים הקטנים בצילום הריון
הפרטים הקטנים בצילום הריון
רותם שמואלי 07/10/15 |  צפיות: 545

כשאת בהריון הבטן שלך כבר הופכת לממש גדולה ועגלגלה ואת רוצה לנצל את זה לצילומי הריון מרהיבים, אבל אם הבטן גדולה ואת רוצה חוויה גדולה, כדאי לשים לב דווקא לפרטים הקטנים. את רוצה שצילומי ההריון יצאו מושלמים ולכן את צריכה להקפיד ולדאוג שהצלם מקפיד על כל הדברים החשובים האלה שיהפכו את הצילומים מסתם צילומי הריון משעממים לצילומים מרהיבים שהמשפחה והחברים לא יפסיקו להחמיא לכם עליהם.

קודם כל, הצלם. חשוב לבחור צלם או צלמת מעולים, כדאי לכם לחפש באינטרנט ולראות כמה צלמי הריון ולבחור את זה או זו שצילומיו או צילומיה הם הטובים ביותר לדעתכם. כדאי לכם לדבר איתם בשיחת טלפון קודם לכן ולראות אם הם אנשים נחמדים וסבלניים שאלו תכונות לא פחות חשובות אצל צלמים מאשר התכונות המקצועיות שלהם. חשוב כמובן לבדוק אם יש להם סטודיו מתאים או שהם רק מצלמים בחוץ, בהתאם למה שאתם מחפשים.

מבחינת זוויות ותנוחות, יש כאלו שיעדיפו להצטלם בתנוחות בנאליות, ישיבה על כסא עם איזו פוזה נחמדה למצלמה כשהבטן חשופה לא תהיה מיוחדת כל כך כמו שאתם מדמיינים ולכן חשוב מאוד לפתוח את הראש ולחשוב ביחד עם הצלם. הצלם ראה לא מעט צילומים בחייו והוא יציע לכם רעיונות או פשוט יגיד לכם מה לעשות ואם יש משהו שאתם לא אוהבים או לא מעוניינים אתם מוזמנים להגיד לו, מצד שני, אם הוא יציע משהו שכן ישמע טוב בעיניכם אל תהססו ופשוט זרמו עם זה ואתם אפילו יכולים לשפר את הרעיונות שהוא מציע כדי שיתאימו בדיוק לטעמכם.

הלבוש שאיתו תגיעו לסטודיו יכול להיות יחד איתכם בצילומים, אבל בשביל שהתמונות יצאו יותר טובות כדאי שתביאו כמה שיותר בגדים מעניינים ויפים, או לחילופין, תבררו מראש אם לצלם יש בגדים שהם שומרים בשביל המצולמים שאולי תוכלו להשתמש בהם. מה גם שלא חייבים ללבוש את הבגדים בצורה הרגילה של היום יום ובטן חשופה תמיד תשפר את הצילומים ותעצים את הסיפור שמאחוריהם, הרי את בהריון.

שימי לב באיזו סביבה את רוצה להצטלם ומה את רוצה שיראו ברקע, את יכולה לבקש מהצלם כל מיני בקשות ורעיונות אבל חשוב שתסתכלי סביבך ואולי לא תפספסי איזה קבל חשוף, לכלוך על הקיר או סתם משהו שלא אמור להיות שם והתמונה תהיה פחות טובה ממה שהיא באמת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רותם שמואלי


 


מאמרים נוספים מאת רותם שמואלי
 
הדברת מכרסמים
איך בוחרים חברת הדברה להדברת מכרסמים

מערכות אל פסק - מידע כללי
מידע על מערכות אל פסק

שווה להזמין חברת ניקיון אחרי שיפוץ
אל תנסו בעצמכם!

יום הולדת לילדים יכול להיות גם חינוכי
כן, אפשר לשלב בין כיף לחינוך

פיתרון לחלומות רעים
18/07/17 | קניות
לכולנו יש חלומות רעים מדי פעם, אבל מה עושים בנידון?

אבחון אנדומטריוזיס
קראו על אבחון אנדומטריוזיס

בניית אתרי וורדפרס - יתרונות + למה לא לבנות בעצמי?
למה לבנות אתר וורדפרס אצל חברות בניית אתרי האינטרנט?

צילום הריון בזול
צילום הריון לא חייב לעלות הרבה כסף. אפשר צילום הריון בזול!

תא חפצים לרכב - לטיולים
23/08/16 | רכב
למה צריך תא חפצים לטיולים? התשובות בפנים

ביצוע אבחון דידקטי למבוגרים
ביצוע אבחון דידקטי יכול להיות בכל גיל. כל עוד אתם צריכים את זה, אל תתנו לשום דבר לעצור בעדכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI