דף הבית רוחניות תקשור וטלפתיה תקשור עם נפטרים – כל אחד חייב לנסות את זה!
תקשור עם נפטרים – כל אחד חייב לנסות את זה!
מאיר בן מרום 14/10/15 |  צפיות: 12605

מה זה תקשור עם נפטרים?

תקשור עם נפטרים, כשמו כן הוא – סוג מיוחד של תקשור, שבו המתקשר יוצר קשר עם נשמות של אנשים שנפטרו מן העולם הזה ואינם בין החיים עוד. בסוג הזה של התקשור מזמין המתקשר את הנשמה שעמה אתם מבקשים לתקשר, שאותה אתם מבקשים "לפגוש", מתחבר אליה ומעביר לכם מסרים ממנה. הדבר דומה לישיבה בצוותא עם אותו אדם שהכרתם היטב ושאתם מבקשים לפגוש שוב, כאשר כבר אינו נמצא עמנו, בין החיים.

האם תקשור עם נפטרים אינו מסוכן?

שאלה מצוינת. ובכן, תקשור עם נפטרים אינו מסוכן, משתי סיבות. ראשית, לא כל מתקשר עוסק בזה, ואלו שכן עוסקים בזה יודעים כיצד לעשות זאת. כלומר – זה לא מסוכן כי אתם תלכו מראש למישהו מקצועי שמתמחה בתחום הזה ולא לכל אחד. חשוב לציין שמתקשרים שאינם עוסקים בזה גם מצהירים על כך מראש, כך שאין בדרך כלל סכנה שתגיעו למישהו שאינו מתמחה בכך. הסיבה השנייה היא שמתקשרים שעוסקים בתקשור עם נפטרים – יודעים בדיוק איך מותר לעשות זאת; הם יודעים איך לזמן את נשמת הנפטר שעמה אתם מבקשים לתקשר, הם יודעים מתי ובאיזה אופן לפנות אליה, והם גם יודעים מתי אסור להם לפנות ומתי אותה נשמה מסרבת לרדת לממד הזה ולתקשר. כן, חשוב לציין שלעתים יש מצבים שבהם הנשמה עצמה אינה מוכנה לרדת ולתקשר – ואז אסור "להכריח" אותה או להפריע את מנוחתה. עם זאת, ברוב המקרים הנשמות של אנשים שהיו אהובים עליכם בחייהם, מסכימות לרדת ולתקשר, להעביר מסרים ולסגור מעגלים עם אלו שנותרו בין החיים.

למה חשוב לכל אחד להתנסות בזה?

התשובה לשאלה הזאת טמונה למעשה בסוף הפסקה הקודמת וכן בפתיחת מאמר זה; האפשרות שיש לנו כיום לתקשר עם נשמות של נפטרים, לאחר שהם אינם עוד בין החיים, מאפשרת לכל אחד מכם לחוות חוויה של סגירת מעגל. מה זה אומר? זה אומר שאם קרוב שלכם נפטר ואתם נותרתם פה בתחושת החמצה, פספוס וצער על כך שלא אמרתם דברים חשובים בעודו בחיים, שלא התפייסתם או שלא סיפרתם לו משהו שהיה חשוב לכם לספר – זאת ההזדמנות שלכם לסגור את המעגל הזה.

באופן הזה תוכלו להתחבר אליו שוב, להתפייס עמו, לספר לו את הדברים החשובים לכם ולסלוח לו – או לקבל את סליחתו כלפיכם. חשוב לציין שדברים מהסוג הזה שנשארים לא פתורים בנפש האדם מעיבים על חיי היום יום שלנו, בין אם זה במודע ובין אם זה בתת המודע. לפיכך, האפשרות לסגור את המעגלים האלה ולנקות אותם מתוך הנפש שלנו, להביא לריפוי בכל הקשור בהם, היא אפשרות פז, שלא הייתה קיימת בעבר. כל אחד מכם יודע אם הוא מסתובב עם "פלונטר" כזה בתוך הנפש שלו, גם אם אינו אומר על כך דבר למישהו אחר, ואם כן – זו ההזדמנות שלכם לשנות את חייכם. נסו ולא תאמינו איזו חוויה מרפאה ומשנה חיים זאת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מאיר בן מרום


 


מאמרים נוספים מאת מאיר בן מרום
 
איך תזהו תקשור אמיתי?
בעולם של היום, שבו כל אדם שני מכריז על עצמו כעל מתקשר, חשוב לדעת כיצד להבחין מה הוא תקשור אמיתי. איך עושים את זה ומה הדברים שצריך לשים לב אליהם? היכנסו וקראו.

איך לנסח שאלה? קלפי טארוט ואיך עובדים איתם
כולכם אוהבים אותם, כולכם מכירים אותם היום ורבים מכם הפכו ל"צרכנים" קבועים שלהם. קלפי טארוט – איך עובדים איתם, ומה חשוב לדעת על העבודה איתם לקבלת תשובות מדויקות?

עין הרע ושיטות לטפל בה – הסרת עין הרע
מסתבר שהיא נמצאת בכל מקום וחלקנו חשופים אליה הרבה יותר מאחרים ומושפעים ממנה. עין הרע – מהי ואיך היא משפיעה עלינו? ואיך מבצעים הסרת עין הרע?

קלפי טארוט – היקום בשירות הקלפים
הם קיימים זה שנים רבות, ומשתמשים בהם בשלל תרבויות. מקלפים שהיו אזוטריים ומיועדים אך ורק ל"מכשפים" למיניהם, כיום רבים מכם כמעט "מכורים" אליהם, או לפחות לא יכולים בלעדיהם. רוצים לדעת איך זה עובד ומה חשוב ביחס אליהם? קלפי טארוט – כל הדברים החשובים ביותר.

הסרת עין הרע – לא אזוטרי כמו שחשבתם
תשכחו רגע את כל מה שידעתם או שחשבתם או שחשבתם שאתם יודעים על הסרת עין הרע. שכחתם? יופי! עכשיו תשמעו את זה: הסרת עין הרע היא לא רק לאנשים מוזרים שמאמינים בכישופים או משהו כזה. רוצים לדעת מה זה באמת? הנה, בשביל זה נכתב המאמר הזה.

תקשור עם נשמות – חוויה שתשנה את חייכם
תקשור עם נשמות, או תקשור עם נפטרים, הוא אחד התחומים בעולם התקשור שהיה קיים מאז ומתמיד, ואף על פי כן – רק בשנים האחרונות מדברים עליו שוב בגלוי, חזרו לעסוק בו ממקום שונה מעט מזה שהיה, וכן – הוא אחת החוויות המומלצות ביותר ומשנות החיים ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם.

למה כדאי להתנסות בתקשור עם מלאכים?
תקשור עם מלאכים הוא אחד הסוגים העדינים והטהורים ביותר של תקשור שקיימים. הם נמצאים פה, הם חלק מהחיים שלנו – בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם איננו מודעים לכך, והם רוצים לעזור לנו. בשביל זה הם פה. אז מה זה בעצם ולמה כדאי להתנסות בזה? כל התשובות פה.

תקשור עם נפטרים – כל אחד חייב לנסות את זה!
אם אינכם מכירים את המצב שבו מישהו נעלם מחייכם לנצח ולא הספקתם לפתור איתו את כל מה שהיה לכם לפתור – אתם בני מזל. אם אתם שייכים לאלו שמכירים את החוויה הזאת ואת התחושות המתלוות אליה, תקשור עם נפטרים הוא הפתרון המושלם בעבורכם.

מה ההורה צריך לעשות כשהוא פונה למאיר בן מרום לבחירת שם?
נולד לכם ילד חדש? קודם כול מזל טוב! רק בריאות והרבה נחת. לפני שאתם פונים אליי כדי שאסייע בבחירת שם לילד החדש שזה עתה נולד לכם, יש כמה דברים שחשוב שתהיו מודעים אליהם. נוסף על הדברים העקרוניים שהסברתי במאמר הקודם בנושא הזה, חשוב לדעת שלא אני ולא אף מיסטיקן או נומרולוג אחר "בוחרים" בעבורכם את השם של הילד שלכם. כל מה שאני עושה הוא לייעץ לכם בהתאם לתאריך הלידה ובהתאם לאפשרויות הטובות ביותר שעולות מתוך הידע שבו אני משתמש בתחום.

טיפים לבחירת שם לילד
במאמר הנוכחי אפרוס בפניכם את הבסיס לאופן שבו נעשית בחירת שם לילד שזה עתה נולד, על פי הנומרולוגיה והקבלה. יותר ויותר הורים כיום מודעים לחשיבות של בחירת שם לילדם הרך, ומתייעצים בכל הקשור בכך. איך יודעים אם השם טוב לילד? איך יודעים אם השם פותח לו במזל? הנה הדברים הבסיסיים, הטיפים שכדאי שכל אחד שמתעניין בתחום ידע.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI