דף הבית נשים נשים - אחר סגנונות של בניית ציפורניים לנערות
סגנונות של בניית ציפורניים לנערות
איציק צורי 03/02/16 |  צפיות: 2676

התפיסה שרק נשים מבוגרות ובעלות ידע רחב בבניית ציפורניים צריכות ללכת עם סגנונות של בניית ציפורניים היא תפיסה שגויה. גם נערות צעירות, באישור ההורים כמובן, יכולות לבצע בניית ציפורניים פשוטה אך בו זמנית מרשימה.

הסגנונות בניית ציפורניים לנערות הבאים מאשפרות לך להשיג מראה ציפורנים מרשים בלי ללמוד קורס בניית ציפורניים בצפון. הם קלים לביצוע אם תעבדי לפי השלבים ההוראות הבאות:

סגנון בניית ציפורניים לנערות: פרנץ צרפתי

אין כמו הפרנץ הצרפתי בתור סגנון קלאסי ונוח לנערות. מה שמאוד נהדר בפרנץ הצרפתי זה שהוא מעניק מראה יוקרתי, אך בו זמנית לא נותן תחושה כאילו התאמצנו יתר על המידה. כך לנערות זה מתאים, כי זה מצד אחד לא תופס את העין ומצד שני עדין יכול לגרום לנערה להרגיש שהיא מטופחת, בין אם זה לאירוע או בין אם זה בבית הספר.

סגנון בניית ציפורניים לנערות: בדפוס פסים

סגנון בניית ציפורניים מאוד פופולארי לנערות בגלל שהוא מאוד קל לביצוע, אך גם מאוד מרשים. תחילה יש לנקות את הציפורניים, שיהיה לנו משטח נקי לעבוד עליו. לאחר מכן חותכים מדבקה לבנה לרצועות, יש מדבקות מיוחדות לבניית ציפורניים שאשפר לקנות בכמה שקלים. את הרצועות מדביקים על הציפורניים ועוברים על הכול עם לק. שנוריד את המדבקות הציפורניים שלנו יראו כאילו ביצענו בניית ציפורניים עם דפוס פסים.

סגנון בניית ציפורניים לנערות: דפוס דו צבעי

סגנון בניית ציפורניים זה מאפשר לנו להשיג מראה ציפורניים מרשים עם 2 צבים בו זמנית. את היישום עושים בעזרת ספוג מיוחד שניתן לטבול בשני צבעים ואז להכיל איתו את השילוב בצורה טובה על הציפורניים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איציק צורי

הכותב הנו בעל ניסיון עשיר בתחום האיפור והפקות אופנה

מדריך קורס איפור בצפון ובעל קומפלקס הלימודים למקצועות היופי - איציק צורי



 


מאמרים נוספים מאת איציק צורי
 
סגנונות של בניית ציפורניים לנערות
03/02/16 | נשים - אחר
גם לנערות צעירות מגיע ליהנות ממראה ציפורניים מרשים שתופס את העניין, וישנם מספר סגנונות נהדרים ופשוטים לבנייה שיכולים להתאים לנערות

תסרוקות מהירות לאירוע
23/11/15 | נשים - אחר
לפעמים אנו מוזמנות לאירוע בלי התראה מוקדמת ואין לנו הרבה זמן ללכת למעצב שיער. במקרים כאלו אנו רוצות תסרוקת פשוטה שתראה נפלא ולא תיקח לנו הרבה זמן לבצע.

כל מה שרציתם לדעת על לימודי עיצוב גבות
14/10/15 | נשים - אחר
כל אחת שרוצה להתחיל בקריירה עצמאית בתחום הטיפוח והיופי יכולה לעבור קורס עיצוב גבות, אשר ילמד אותה את כל מה שצריך בכדי לבצע עיצוב גבות בצורה המקצועית ביותר

חשיבות שמירת בסיס איפור נכון
04/01/15 | נשים - אחר
הצעד הראשון בכל איפור פנים הוא השמת האיפור בסיס בצורה נכונה. התאמה לצבע העור, שימוש במוצרים איכותיים, שמירה על עור נקי לפני השמה ועוד, מאוד חשובים להשגת מראה האיפור הנכון בשבילך. אבל הכול מתחיל מאיפור בסיס

איך להקים עסק לקוסמטיקה בצפון ?
04/01/15 | נשים - אחר
מבנה תעשיית הקוסמטיקה בצפון מורכב ברובו מהרבה עסקים קטנים הפועלים במספר סוגי עסקים של מתן שירותי הקוסמטיקה. יש דרך נכונה להקים עסק לקוסמטיקה והיא דרך למידת המקצוע, הערכת פוטנציאל עסקי וגיוס מימון
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI