דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר האם פיקדון תמיד נכון עבורכם בתור ערוץ חיסכון?
האם פיקדון תמיד נכון עבורכם בתור ערוץ חיסכון?
אבי 06/03/16 |  צפיות: 3196

התשובה היא בהחלט לא. העולם הפיננסי מציע מגוון רחב של ערוצי חיסכון, ויש לבחון כל ערוץ בצורה יסודית על מנת להבטיח שצורת החיסכון הנבחרת היא צורת החיסכון הטובה ביותר למטרה שלשמה אתם חוסכים. כך למשל, כאשר אתם רוצים לחסוך לילדים שלכם עד שיגיעו לגיל 18, יהיה זה נכון יותר מבחינתכם לפתוח תוכנית חיסכון, להגביל את אפשרות המשיכה ממנה כך שלא ניתן יהיה למשוך את הכסף עד שהילדים מגיעים לגיל 18. במידה ואתם רוצים לחסוך סכום כסף מסויים למהלך שבוע, חודש או כמה חודשים, תוכלו לעשות זאת באמצעות פיקדון בבנק.

פקדונות המאפשרים חיסכון לכל טווח זמן

פקדונות בבנק מאפשרים לכם לחסוך כסף לכל טווח זמן, וככל שטווח הזמן ארוך יותר, כך תוכלו ליהנות מתנאים טובים יותר הדומים לאלו המוצעים במסגרת תוכנית חיסכון. על אף שהתפיסה אומרת שפקדונות הם מכשירי חיסכון לטווח הקצר בלבד, בפועל, ניתן לעשות שימוש בפקדונות אלה לחיסכון גם לאורך שנים, ולמעשה ליהנות ממגוון רחב של ערוצי הפקדה לרבות פיקדון מובנה המציעה לכם רמת בטחון גבוהה מאוד ורמת סיכון אפסית בכל הקשור לשמירת כספי הקרן.

לבחון את הצרכים האמיתיים שלנו

הפרמטרים שיש לבחון הם מאוד פשוטים: לכמה זמן אתם רוצים לחסוך את הכסף? עד כמה אתם חוששים מפיתוי למשוך את הכסף במהלך התקופה, ועד כמה חשוב שלא תמשכו את הכסף הזה? האם הכסף מיועד למטרה מאוד ספציפית מתישהו בעתיד, או שמדובר פשוט בכסף שאתם רוצים להניח בצד ליום שחור? מה הם התנאים המוצעים לכם במסגרת פיקדון מובנה, תוכנית חיסכון או פיקדון מכל סוג אחר? התשובות על כל אלה יעניקו לכם את התשובה הסופית לגבי ערוץ החיסכון המתאים לכם ביותר.

ערוצי חיסכון מגוונים בעלי מאפיינים שונים

למעשה, ישנם ערוצי חיסכון מגוונים הרבה יותר ממה שיודע הבנק להציע לנו, ובכלל זה גם קרן פנסיה, קרן השתלמות, קופת גמל וכדומה. כל אלה הם ערוצי חיסכון לכל דבר ועניין, אך אלו מיועדים לטווחים ארוכים של בין 5 שנים ועד עשרות שנים כשנגיע לגיל הפרישה לפנסיה. ערוצים אלה גם מאפשרים לנו לנכות את ההפרשות שלנו לחיסכון מהשכר החודשי, ובכך ליהנות מהטבת מס. דוגמא זו מראה שהאפשרויות הן רבות, אך צריך לבחון את הדברים בצורה יסודית כדי לזהות את האפשרות הטובה והמתאימה ביותר עבורנו בכל מקרה ומקרה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI