דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר חיסכון שלא במסגרת תוכנית חיסכון
חיסכון שלא במסגרת תוכנית חיסכון
אבי 06/03/16 |  צפיות: 3241

אם אתם רוצים לחסוך כסף, יש לכם מגוון רחב של אפשרויות לעשות זאת, החל משמירת כסף מזומן בכספת בבית, מה שמאוד לא מומלץ לעשות, וכלה במגוון רחב של תוכניות חיסכון ופקדונות, קרנות פנסיה והשתלמות וכדומה, הכל בהתאם לטווח הזמן לחיסכון, ובהתאם להעדפות האישיות שלכם. פתיחת תוכנית חיסכון בכספת הפרטית שלכם בבית הוא רעיון לא טוב, גם בגלל הסיכון הרב שבשמירת הכסף באחריותכם, וגם בגלל שכסף מזומן הולך ומאבד מהערך שלו ככל שעוברות השנים, פשוט מכיוון שהוא אינו צמוד למדד, או לאף אלמנט אחר שיכול לייצר תשואה במקביל לעליית המדד.

פתיחת תוכנית לחיסכון כספים לפרקי זמן ארוכים

אפשרות אחרת, היא פשוט מאוד לפתוח תוכנית חיסכון במסגרתה תוכלו להגדיר את פרק הזמן לחיסכון, החל ממספר חודשים ועד שנים ארוכות, שיעור הריבית שתקבלו על החיסכון, תחנות יציאה לאורך התוכנית וכדומה. כל אלה הם פרמטרים שתוכלו להחליט לגביהם, אך לפחות אתם יודעים שהכסף שלכם שמור במקום טוב, והוא זוכה לאיזו שהיא רמה מינימלית של תשואה שתבטיח את שמירת הערך שלו גם בעוד שנה, שנתיים או עשרים שנה. אפשרות אחרת העומדת בפניכם היא האפשרות של פיקדון קרי, הפקדת הכסף לפרק זמן של יום, שבוע, חודש, שנה או מספר שנים.

אפשרויות נוספות העומדות בפניכם

המודל של פיקדון נתפס אצל רובנו כמעין אפשרות נזילה יותר, בה אנו יכולים להפקיד את הכסף גם למספר ימים, ולמשוך אותו מתי שאנחנו צריכים. תפיסה זו היא כמובן נכונה, שכן היא מבוססת על עובדות, אך אין זה אומר שזאת הצורה היחידה שבה ניתן לנצל פיקדון, וכך למשל תוכלו להפקיד את כספכם לתוכנית פיקדון מובנה המאפשר לכם להגדיר את תנאי החיסכון מראש, ממש כמו בכל תוכנית חיסכון אחרת שאתם פותחים בבנק או בכל ספק מוצרי חיסכון אחר.

כלי חיסכון בטוח מאוד

אחד המאפיינים הברורים של פיקדון מובנה הוא שמדובר בכלי חיסכון בו אתם מגדירים מראש את תקופת החיסכון, ואת האופן בו תיוצר התשואה על הכספים המופקדים בו. באופן עקרוני, מדובר במכשיר פיננסי בלתי סחיר, מה שאומר שהכסף שלכם בטוח לחלוטין, ותוכלו לקבל את כספי הקרן במועד פריעת החיסכון ללא כל סיכון. יחד עם זאת, המשמעות היא שגם התשואה תהיה מאוד מוגבלת, ובמסגרת תנאי התוכנית תוכלו להגדיר את יחס הסיכון סיכוי המועדף עליכם, עם רמה גבוהה של בטחון בהחזרת כספי הקרן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI